kassiiie

Alla inlägg under mars 2013

Av kajsaosterman - 21 mars 2013 08:44

 

Ni som mobbar varför går ni inte och söker hjälp? 

varför går ni på en person som är svagare en er själva? 


Jag var inne och lyssna på en tjejs hemska mobbing upplevelse genom

youtube! Tjejen är verkligen stark som berättar sin upplevelse där.

Jag fick tårar i ögonen av vad hon sa för de är hemskt att någon kan bli behandlad så.

Du är stark tjejen, låt ingen få dig må dåligt. prata med folk runt om kring dig.

 

Men ändå efter att denna tjejen pratat ut om sin upplevelse så är 

det en person som skrev: 


Vadå tog slut på ord? Är du fullständigt efterbliven? Vi hade ju förfan inte ens en diskussion. Dö, för i helvete.


Fixar med glädje? Ditt självmord med andra ord? Glöm inte kameran!

HAHAHAHA, du tror att du kan fixa något överhuvudtaget, eller? Och du känner inte till att även om de skulle blockera min IP (som de aldrig kommer göra, är du dum i huvudet, eller?) så går det att komma igenom på ett sätt ändå, det spelar inte någon roll vafan "dem" gör.


SÅNNA HÄR PERSONER SOM DENNA LEUFZOK MÅSTE YOUTUBE BLOCKERA ELLER STÄNGA AV!!!!


MAN blir så jävla förbannad!

 

Over and out!

/K


Av kajsaosterman - 20 mars 2013 10:07

Har varit hos jenniffer o tagit en kaffe nu blir det att gå hem till lunnarp i detta snö väder:)

Träning behöver man varje dag:)

Av kajsaosterman - 19 mars 2013 14:50

jaha ingen träning  idag heller! katastrof! men inte får det väl hända? neeeeh inte på min plan i allafall =) 

Kan man inte åka till Gymmet får ma helt enkelt träna 1 timme hemma =) 

  

Träningspass idag 


60 min 


Plankan 5 gng i så många sekunder jag orkar (skrivs upp)

Plankan på sidan 5 gng sekunder jag orkar (skrivs upp)

Situps 20 st med 10 sek vila  10 gng =)

Knäböj med skivstång 10 gng 


Zumba från youtube =) 


 

Jag var ett väldigt stort EGO för med bilder tror jag håller på att bli så där hög extrem igen haha

hör dock till min personlighet ^^ 

 

Rosa är snyggt på oss lite mer bruna människor haha ta inte illa upp blekfisar =D 

men så är de ju faktiskt =);) 

höhö =D

 

vissa människor blir man bara så här pååå haha vilken min ja fick till =D

Typ människor som älskar att "Försöka" kontrollera andra människor,

Folk som försöker vara bättre en andra på ett dåligt sätt,

folk som ljuger dvs mytomaner! 

ppppssssttt bläää =D haha 


nu ska jag dansa zumba morsning korsning :) 


Btw jag har inte blockat någon på min blogg här är alla välkommna =) 

 

/K

Av kajsaosterman - 18 mars 2013 10:58


Sitter nu med datorn i famn och lyssnar på passenger - Let her go =) 

väldigt bra låt detta =) hehe säger väl jag om allt =) elllller? =D


Gick nu in på mitt tränings schemma står att jag ska på Zumba mellan 19.00 - 20.00! 

härligt! yey! =) tagga! =D


Blåser väldigt mycket idag här nere i skåne , kanske blåser uppåt landet också? 

HUUUUUUUUW  vi ska få 30 cm snö här nere! WHY!?!? vi har ju nyss fått vår!

Och pressen skriver om "Global uppvärmning" buuuuullllshiiit! 

vi kanske inte får någon valborg?! HUUUUUW! 


Vad gör ni denna blåsiga dag? =)


ciao /K

Av kajsaosterman - 17 mars 2013 15:47

 

Blev inte gymmet idag utan tränade själv hemma på egen hand =) 

Bland annat genom youtube kan man söka på "zumba gangnam style" en bra uppvärmnings låt =) prova gärna =) hihi

samt några core och sit ups =) även körde jag lite planka =) i ca 30 min =) 


skönt att kommit igång! även på egen hand =) trodde jag aldrig om mig själv =D


Nu snart ska vi på middag hos Mami =) hälsa på tissarna och 

prata lite =) blir att fira påsk med dom =) 

 

Men inget GODIS, SOCKER, PÅSKMUST för min del! Ska på invägning dagen efter så måste hålla 

kolhydraterna på plats =D haha 

Så får bli frukt o vatten för min del =) yey! 


over and out 

/K

Av kajsaosterman - 17 mars 2013 12:45

 

Snart börjar en ny vecka! Love it! 

De vill säga då börjar min nya diet gälla, förväntans full delux! =) 

Och träning hela veckan lång! =) 


Jobb sökandet är ju som en toalett rulle, ja menar man söker o söker o söker men får avslag efter varje sökning?!

men rullen den rullas ut och man köper en ny oh sen börjar det om.. =D

Livet är som en toarulle! :D

TOARULLE TOARULLLE T--ooo--aarrrr--uuu--lll-eee - medina =D


Jaha fint vårvärder har vi, men de är ju bara till att njuta då vi ska få 30 cm snö på

tisdag jävla roligt noooooot! 


Har ni några frågor om mig? till mig yes bara o fråga =D 

svarar om de passar mig =D


Peace and out

//K

Av kajsaosterman - 16 mars 2013 13:15

   

åh de känns verkligen =) träningsverk delux rumpa,ben ,mage och bål! huwwwya! =D 

Zumba pass i en timme =) efter de en skön dusch samt en god smoothie =) 


2 pass varje dag! Målet att gå ner så mycket som jag ska kommer bli kämpigt men jag SKA KLARA DET =) 

1 pass på morgonen + 1 pass på kvällen =)


Är så trött på att se mig i spegeln och inte va nöjd! 

är så trött på allas åsikter o kommentarer! 

SÅ NU JÄVLAR =) 


Peppad till max! träning + hälsosam kost = viktminskning =) 


Jag diggar min mormor =D 

   

Vi prata i telefon


Jag - Mormor jag är lika tung som jag är rund =D

Mormor - Haha Kajsa i kubik 

Rolig mormor man har =) 


nej nu ska jag ut och kasta snö bollar på älskling=) 

haha ha en underbar lördag allesammans! =)



/K

Av kajsaosterman - 16 mars 2013 06:10

Detta är plankan som dessa tjejer kör, pröva den i så många sekunder du kan, jag klara 40 sek =) 

kom ihåg svanka inte för mycket du ska ha 3 punkter!


3 punkter menas:

lägg en ex kratta på ryggen då ska ena punkten va vid huvudet, andra på ryggraden och den tredje på rumpan =) 

lycka till =)


   

På ett sätt kan jag hålla med om att det är skönt med träningsverk för då har musklerna 

verkligen fått jobba =) men på ett sätt så ooooskönt så jag dör! haha

Känns fruktansvärt härligt att kommit igång i allafall =) 

Idag är det zumba mellan 11.00 - 12.00 riktigt roligt =) och den här gången ska jag verkligen ha med mig vattenflaska för de glömde ja ju förra gången =D 

Det bästa med zumba är att man inte känner av någon träningsverk =) haha de ska man tydligen inte. =) 


Ska väl se om jag kan hinna förbi Heffa innan träning=) 

Ska få igång sambon att träna så han kan buffa muskler =) hehe 

Vindiesel nästa =D

 

Pröva stå som hon tjejen gör, sånt här gör jag också på träningen, svanka bak med rumpan, ner i 90 grader,

ha upp händerna rakt upp (inga böjda) ta en skivstång till hjälp=) 


 

Tänk på din hållning! ju rakare desto snyggare! ja va nummer tre nu sattsar jag på nummer 1! =) 

Gör det du med och slipp dålig rygg när du blir äldre! 

 

På söndag har jag bokat in BOX på han och mig, lite mer träning för hans smak och för min riktigt kul =) 

Box är: 

Härlig träning med mycket energi.

Box är en klass för alla,

den är inspirerad av boxning

och kampsport. Du får lära dig slag och sparktekniker.

 

Och på Tisdag kväll har jag bokat in nått för han som

heter Kettlebell vilket är:


Denna gamla ryska träningsform är en utmärkt träningsform för dig som vill öka din:* Styrka* Uthållighet* Koordination* Balans* Kroppskontroll. Här har du möjlighet att träna kondition,styrka och uthållighet i grupp. Denna träning passar alla! Utmanande,svettigt och framförallt KUL!


själv har jag satt upp ett tränings schemma för mig hela veckan =) Jag kan träna vad jag vill på mornarna så kan jag  och älskling gå och träna de han vill på kvällarna =) Snällt va? =) hah


Jag är sååå nervös för på söndag! awwyyee!

 

over and out =) 

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards