kassiiie

Alla inlägg under juni 2014

Av kajsaosterman - 30 juni 2014 21:50

 

Tjena alla ni som läser min blogg!! =) 


Kanon kul och se hur många de är som verkar tycka om min blogg och det jag skriver om.

Som en kanon kula sköt websidan i höjden igår! från 5 besökare til hela 300 besökare och det blir bara mer o mer! sånt gillas! för det menas med att det finns människor som vill ute i världen! =) 


I morgon ska jag bege mig iväg till gymmet redan 07.45 Köra ett kanon pass med min personliga tränare! Hmm undrar vad det kommer bli för mördar pass denna gången? lite kondis säkerligen, traktor däck kanske? eller lite jumpin jax =D haha det får ni höra om mer i morgon efter jag har vart och gjort det! 


 

Det är aldrig försent att ta tag i sitt liv! 

Min kära mamma tycker jag blivit en träningsNarkoman, Jag säger ny livstil :) 


Ha ett posetift tänkande! =) 

Kan jag så kan ta mig fan DU också! =) eller hur? 


Nu ska jag gå o ta mina hantlar och köra lite styrka och köra lite övningar med min egna kroppsvikt =) 

Ett tips för er som vill träna hemma ,


(((Google knows everything))) 


Sök på träning för kroppen hemma finns och kommer komma upp miljoner av förslag! 

Plankan är min favorit! vilken är din? 


Dela med dig så klarar vi detta tillsammans!


XooOoXooOOo

/K


Av kajsaosterman - 29 juni 2014 19:53


 

Tror hon här har fått lite muskler va ;) hahaha kan ju va bra att använda vill "självförsvar" mohaha..

Helgen har vart ganska rolig faktiskt! 20 års fest igår mycket trevligt! O ja jag var nykter mycket viktigt att hålla sig till schemat! 


Har också en hemlighet på gång, så fort jag fått pengar ska jag betala in det och så ska denna personen på börja de så jag kan påbörja de sen! =) haha nu fattar ni inget och de är nått som är så jävla gött! att vara hemlighetsfull! me like it! 


 


Let me go free.. i will fight... to i get it... just say...


XoOOoXOoO

/K


Av kajsaosterman - 26 juni 2014 23:52

 

Allt beror på hur du hanterar ditt liv, allt du gör får du ta ansvar för. Säg inget du inte kan stå för, jag har lärt mig av mina misstag , vuxit upp och tar ansvar för mina handlingar.


Har du problem med mig? säg det till mig så får du bäst svar. För jag kan svara för mig själv. 
Jag är ingen tankeläsare, ja kan inte se o inte höra dina tankar.


För att du ska slippa va sur,irreterad eller vad de nu är så lätta på luften när det gäller nått säg det till personen de gäller , men säg det på ett snällt sätt så inte kaos uppstår 


Det är inte lätt men ta tiden berätta och var ärlig för sanningen kommer alltid fram och den bästa vägen är ju att den kommer från dig och ingen annan 

kände bara för att skriva av mig..


får såna här ryck vilket ja haft nu i två tre dagar och skrivit ut statusar på facebook =) Det är lika kul för mig när jag ser att mina vänner och inte vänner vill säga folk som delar som jag inte är vän med på facebook =) 


Jag skriver dessa texter=) ja har inte kopierat någons ord utan de är saker som kommer från mitt huvud lite då och då =) 


Nu när jag äntligen snart är klar i telen så ska jag lägga mig , ska upp tidigt och jobba i morgon jöö :) 

sen är de helg :) gutt som fan =) 


XoooXOOOXO 

/K
 

Av kajsaosterman - 23 juni 2014 18:11

 

Började min morgon med att stiga upp 03.15 för att sedan bege mig mot jubb och sen till Malmö.. aiit.. tidig dag alltså =D Tog dessa underbara kort i morse! visst är de fina! Ville vara lite mer kreativ så tog detta också =) 

 

ett annorlunda kort helt enkelt.. :P 

 

Nu sitter jag här och skriver med er innan jag ska ut på en spring runda =) I LOVVE IT! 

FÖCK! sån träningsverk ja har av styrkan jag tränade tidigare idag pump it! yes! 


Nu är det inte länge kvar till jag drar! ah de ska bli wonderful! wonderful! men tiden tickar med ska nå ett visst mål innan Nyköping ^^ yes! 


Nä nu ska ja ut ^^ 


vad utför du för träning idag? =) 


XoOOoXooOOo

/K




Av kajsaosterman - 22 juni 2014 22:04

 

helgen har bestått av de allra mesta.. midsommar säger väl de mesta eller hur? 

bråk,fylla o allt dess slag tur jag inte närvarade för en gångs skull var tjejen nykter och körde. =) 


Har annars bara chillat genom helgen , tränat och umgåts med vänner och familj =) 

 

Nu har jag fått hem två nya älsklingar! resten kommer senare! MAHHHH! kan köra styrka hemma! gött som fan! 

ska få skivstången och själva mini gymmet till också! fitness for life!




ah när jag kom hem från mamma tidigare idag så kom de en dansk tant, jag bärde ut mina vikter och hantlar från bilen och hon vände sig om och tittade lustigt på mig,

och hon sa: tränar du?

ja svarade ja de gör jag, 

hon: inte ska du väl bli en sån tjej med så mycket muskler?

jag: inte så som en body bilder kanske men lite i allafall

Hon: ja de är inte sexigt på en tjej..


hahahahahahaahahhahahaa ja dör! snacka om cool tanty? 





 

efter min långa sköna träning så blev de krubb hos morsan och Nisse =) sjukt jävla gutt var de!

blev Grillad Kyckling med mammas sallad:) ahhh! =) 

 

ska ut o springa på stranden/skogen varje dag till min semmester! sen ska jag försöka läggga in lite gym träning på det! =) WOOOOoooOOrk OOooOOut delux! 

 

Nu till lite insperations snack för er som säger exempel " jag ska börja träna om 1 vecka" 

 

Skippa att ens säga dom orden för säger du dom så menas  de med att du skjuter på det frammåt o frammåt och framåt blir till månader och sen år.. 

 

Vill du börja ? 

 

Börja redan nu.. Du behöver inte gå på gym.. Du kan köra hemma, du kan själv , ja kan hjälpa dig =) 

Men gym är väldigt bra!  Finns så många typer av olika gym att sätta sin fot på.. 

 

Det finns dom med maskiner only! 

 

Det finns dom med både och =) som både har lite gym o lite gruppövningar!

((((OH hell no! tänker säkert DU som läser detta nu.. skrev hon gruppövningar? )))

 

Ja de skrev hon =) tihi

 

Grupp övningar är väldigt bra för dig! Tillexempel så får du börja jobba med din egen kropps vikt! 

((Jag tänkte första gången "shit alla kommer titta på mig" "alla kommer viska o säga så tjock ja är"))

 

FEL!FEL FEL FEL!  så FEEEEL jag hade..

 

 

Alla har fullt upp med sig själva, hålla koll på sin egen kropp så man inte gör nått dumt som att skada sig.

Du kommer till en familj som består av fler som vill exakt samma som dig. Ingen dömmer dig! Ni är där för samma sak eller hur? 

 

vad de nu kan vara exempel: 

 

Är du kraftig som jag? jag går till gymmet för att få en mer tajt kropp och trivas med min kropp i vardagen mer muskler o mindre fett. =) 

 

Är du smal? ja då går du kanske för att bygga muskler 

 

är du mitt i mellan går du kanske för nått av samma sak som dom två övre.=) 

 

Så när ska du börja?

 

XooOOoOXooOOo

/K

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av kajsaosterman - 21 juni 2014 09:20

 

God morgon alla morgon pigga/bakfulla människor =) 


Själv har jag ju ett stenhårt schema så igår var jag NYKTER! =) ja menar jag kan dricka på min semmester =) 

Jag ska nu åka ut till en skön strand och springa av mig lite, visst vädret är ju inte kanon men va gör det? kläder efter väder helt enkelt! bara man rör på sig! =) 


Skönt att man har bil och körkort så man bara kan försvinna iväg och träna =) de är gö najs =) 

Sen är det lika skönt att träna själv som de är att träna med någon..


 

Jag är en fighter! thats how it is :) 


Jag har en personlig tränare! men jag har också mig själv som en mer peppande coach som säger vad jag får och inte får göra äta ect ect.


Jag peppas av människor som verkligen gooooo for it! Va fan kan dom så kan väl jag ;) 


Jag peppas också av avundsjuka människor, människor som trampar på mig som rent ut sagt spottar på mig för hur "stor" "tjock" "ful" dom tycker jag är. 

ahhhh ni peppar mig varje dag! =) viljan att ni ska se hur fel ni har bara växer ^^  


Jag har växt i mig själv, muskler som kommit fram som ja inte haft förut gör nice! 


nej nu ska jag ta o köra iväg innan denna dagen är ett minne blått! ;) 


XooOXoOo

/K










Av kajsaosterman - 19 juni 2014 20:28

 


Jag vaknade upp och såg dig om kring


Jag måste ha somnat  nu minns jag allting


jag drömmde om pojken som djupt i ett hål


tog sig ur mörket och sökte ett mål


du har allt vad som krävs 


och du får mig att leva igen


jag är tacksam för allt  jag har fått


Utan dig hade jag aldrig förstått


om du inte fanns , vem då blev jag nu ,du tände hoppet som svek mig föut 

jag gick i en dimma från morgon till kvälll


du fick mig att vakna och älska mig själv


Du har allt vad som krävs 


och du får mig att leva igen


jag är tacksam för allt jag har fått


utan dig hade det alldrig gått


DU är unik du är en av ett slag 


Du är speciell för mig förstås =) 


<3


Gjorde om texten litegrann , orginal låten är av Linus svenning (utan dig) 



XooXOoo

/K







Av kajsaosterman - 14 juni 2014 23:38

 

Helgen har vart toppen men än är den inte slut :) Kvällen har spenderats med Wiberg o hennes grabb :) Spelade kubb och umgicks :) dock förlorade jag mot henne haha suck jaja kul var det =) 

hela helgen har vart galen! And i loooove it! =) 


I morgon är det S-ö-n-d-a-g yay ^^  

Blir att träna , ut och springa lite köra lite övningar i skogen eller på stranden :) lite smått och gott alltså :) 

hoppas på fint väder i morgon alltså :) yes yes =) 


 

Angående min viktminskning :) 


Jag vill vara en insperation för andra, att visa att det går att ta sig ner i hälsosam vikt utan dyra operationer. 

Jag delar därför med mig av det jag gör,visar med bilder o text, är glad ,frammåt och posetiv..


Så här är de just nu :) hit it! ;) shit mina armar se fett biffiga ut =D

   

Man måste få en pusch frammåt, man måste lära sig att ta tag i det själv, lita på sig själv, ge sig fan på det.

 

En del vänner säger "de är pgn av mig du fått din självsäkerhet" "Det är pgn av mig du har börjat tränat"  tyvärr men så ligger det inte till, Jag peppar mig själv varje dag, jag ser och inspereras av andra som gör/gjort samma resa som jag reser nu, jag läser mycket och bildar en dröm ett mål.. Dit ska jag :) 


De är tufft imellan åt, man vill bara sätta sig och gråta o känna allt bara rinna av. men de är just i den stunden man ska försöka vara som starkast, de är i den stunden man bygger upp sig själv. 

Jag ska och kommer bli så jävla läcker! I know it ;)

 

Jag begär inte att någon ska tycka att jag är "snygg" den jag begär och och kräver det av är bara mig själv.

 

XoOxOoO

/K


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards