kassiiie

Alla inlägg under september 2015

Av kajsaosterman - 11 september 2015 04:57


tidiga mornar delux ^^ 

vaknar allt mellan 01-03 på natten o är ofta klar pigg men ofta kan ja somna om men inte Idag. aja hoppas jag kan sova en hel natt snart

inte så långt kvar tills vi har vår älskade familje medlem här mitt första barn med världens bästa sambo
ha en fortsatt kanon morgon på denna underbart sköna fredag

Av kajsaosterman - 10 september 2015 13:58

en sneak peak ;)

nu sova en stund <3

Älskar min patrik över allt tillsammans klarar vi allt <3

Av kajsaosterman - 6 september 2015 03:03



Hög gravid delux! o de känns överallt ryggen o neråt men de är ju fullkomligt normalt :p 

får höra ofta om de är dax snart eller om de är 1 eller två men de är bara 1 och nej storken kommer inte förens i oktober ^^ ja har mycket vatten i kroppen därför jag är som. en vaggande pingvin haha eller valross eller säl onk onk :D skämt o sido men man måste ha lite roligt åt sig själv men sån är jag ^^

<3

nya vrål åket
har vart en fin lördag med min älskade sambo och barndop :) snart blir det ett till eller ja de kommer inte förens i januari
Nu ska jag försöka sova igen vaknar alltid mellan 01 till 05 om nätterna så detta börjar bli en vana



älskar min familj över allt annat <3
natti natti

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards