kassiiie

Alla inlägg under juni 2013

Av kajsaosterman - 27 juni 2013 22:12

Hello People:)

Dagen har varit mycket lärorik! Börjades med att åka tåg till uunderbara Skurup för att städa o plocka i ordning litegrann :)
10.00 cirkus blev det att rulla permanent med en ny teknik vilket blev tids dragande men chefen hjälpte mig o visa hur ja skulle göra men de blir att öva in det helt enkelt!

Klippt lite kunder också :) toppar o lite uppklippt! Gick awesome! Alltså som smort:) Tina min boss vissar väldigt många nya klipp sätt som ja tar till mig o skriver upp!


Även jag har förnyat mitt hår, Tina tyckte ja såg för snäll ut så ja fram med rakmaskinen o raka en side cut på 9mm, sen ska de färgas o lite annat :) bland annat blir det en hårtatuering i morgon! Grymt!

Söker ni någon som verkligen kan göra hår tatueringar som ni inte kommer bli besvikna över ska ni komma till Studio Arton i Skurup. Till Ali :) och. 3 grymt duktiga frisörer till :)

Ni kan klart gå in på hemsidan
www.studioarton.se för pris info och
Massor med bilder om ni inte tror mig:)

Ooooh my my mina fötter gör ooooont!!! Massage massage!
Nej nu är snart Tomelilla station! Hem ljuva hem=)

Puss och kram
/K

Av kajsaosterman - 26 juni 2013 09:28

Nu är jag på väg till studio Arton de är här jag kommer ägna min tid :) med underbara människor som får en att skratta minst 10 gånger per dag =) gemenskap och att man har roligt på en o samma gång samt att man lär sig mycket på vägen de är att trivas på en arbetsplats:)

Man är lite ringrostig men vill man något och brinner man för det så kommer det bli kanon bra i slutändan. Man kanske inte lyckas så bra alltid men huvudsakligen är att man gör sitt bästa alltid=)

Idag blir det att springa 1 timme när ja kommer hem, måste hålla träningen i trim också :) work it feeeeel it=)
Ooooover and Oooout

/K

Av kajsaosterman - 23 juni 2013 21:44

Underbar midsommardagen spenderades vid grillen hemma med sallad och grillad kyckling! Underbart! 

Istället för att dricka en kall bärs eller en grogg så jogga jag ut / powewalka! i ca 6-7 km! I de underbara vädret! 

Kan ju lova att folk kolla och undra om ja var frisk? =D hehe healty like a horse! =D


 

Efter det passet körde jag plankan när jag kom hem =) tog tiden givetvis! 


* 10 st Knäböj

*10 st Benfäll

*20 st situps


stretch

Av kajsaosterman - 13 juni 2013 08:17

Hej på er =) ja idag är det ju inget väder att hurra för direkt, ja de regnar men de behövs nog nu efter denna värmen vi har haft här nere i skånska landet =

Snart snart kommer mina dagar vara på Studio Arton, ah gud ja längtar! verkligen att få klippa,slinga,färga yes you name it! varje dag=) 


Jag håller min klippteknik igång genom att klippa nära och kära =) här är två stycken jag klippt under nu i veckan =) 

Detta är min sambos syster som beslöt sig klippa av lite mer en , 1 dm =) 

 

Blev helt klart nöjd =)  och det blev hon med =) nu ska jag fundera hur jag vill ha mitt hår =) hehe ja de får ja allt tänka på =) 


Igår beslutade sig min vän vonna att göra en total uppgradering av hennes hår, vi klippte av 1 dm slitet hår =) och tunnade ut hennes hår, hennes hår är nog det tjockaste genom tiderna! men nu är de inte så tjockt längre då jag tunnade det rätt mycket =) inklusive att vi klippte upp håret =) Det blev verkligen en förändring! och SNYGGT blev det! =) 

 

avslutade med att platta till och göra lite hollywood lockar i hennes hår för att se hur håret föll med det uppklippta =) 

grymt nöjd är jag som frisör för man ser verkligen skillnaden! =) Håret ser friskare och snyggare ut! =) 


känner du att du vill klippa toppar eller göra en förändring? 

Du har inte råd att gå till frisör salongen ? 

kom till mig så löser jag det till dig =) 


vi hörs snart =) 

/K

Av kajsaosterman - 7 juni 2013 06:11

Morgonen har börjat med en mysig promenad i morgonsolen med min bebis<3
Nu blir de lite frukost som består av 2 ägg och en halv apelsin och klart ett glas vatten med is :)

08.15 ska jag vara på go och glad gym och väga mig:) ska bli mycket intressant att se hur mycket ja väger nu=) ska så klart även träna och idag blir det fredagsfys!:)

Igår var det nationaldagen och den firades med Mamma och Nisse och hans mamma och väninna, prövade rökt rå lax ingen höjdare haha men fanns varm rökt som tur var annars var allt väldigt gott:) dagen slutade inte med de utan hade klart med mig min sax o kam så kunde klippa mammas granne och hon blev väldigt nöjd :) sen bar de av hemåt för lite Zumba=)

Ni får ha en awesome Dag Alla:)

OOoooover and Oooout
/K

Av kajsaosterman - 6 juni 2013 10:19

 

Nu är sommaren här verkligen och denna sommar kommer blir riktigt underhållande och rolig! 

Kommer vara på ett ställe under hela sommaren och klippa,färga och mycket mer!,yes you name it! =) 


Nu håller jag på att ladda ner Zumba musik till mobilen och lite annat gott och blandat som jag kan ha att jogga till =) 

Blir att åka till mami sen och äta lite och sen blir det att åka hem igen och cykla och möta upp vonna och sen cyklar vi och kör ett zumba pass! =) Känner du att du vill få en kropp till beach 2013 eller 2014? häng med och kör Zumba och andra roliga pass på Go och gla gym i Tomelilla =) 


Körde ett GooRough pass igår, och ja de är lika hårt som de låter, men fruktansvärt roligt och man känner det i kroppen idag hur de ömar på vissa ställen men de ska de ju göra =D 

Trodde seriöst mina ben skulle gå och i sitövningen, haha måste sätt himla kul ut! =D 

 

övningen gick till typ så här, är väldigt dålig på att förklara men gör ett försök. 


alla skulle stå i en ring,

varav den som var bakom mig skulle sätta händerna på den som den hade bakom sig på dens knän/lår med händerna,

varav jag skulle göra samma sak och alla andra så de bildar en ring,

(inte sitta på de andras knän utan bara händer

, sen skulle man göra armhävningar alla samtidigt,

tror de var 10 * 3 först och sen en 2*15 sek =D 

la mig ner på backen efter haha snacka ont men samtidigt en skön känsla =D 

 

nej nu är musiken laddad så nu blir det jogga en stund =) 

Ciiiaoo =)

/K


ps 

var ute i solen i dag med bar hud, mycket vitaminer pluss att du kanske blir brun på kuppen like me =) 


Av kajsaosterman - 4 juni 2013 10:35


 

invägning om 5 dagar pluss Pt på det! yey!!!! 

Ut och springa en stund nu och sen ut och gå en stund med Tanooke =) 

ha en bra dag allesammans! =) 

 

Av kajsaosterman - 2 juni 2013 08:28

God Morgon =) 


blir snart en frukost med ägg och en egen gjord yogurt vilket ni har repecpt på 

förgående inlägg =) 

yes! 

blir att träna på egen hand sen lite planka,armhävningar,höftlyft, benet i luften, knäböj och lite mer =) 

Idag ser det inte heller ut att bli lika varmt och skönt som igår men vad är det man säger kläder efter väder haha =D 


unna mig och köpa ett nytt tränings linne igår! awesome! 

 

yes! traning for life! på fredag är det invägning hoppas jag gått ner något, känns som det i allafall =) 


nej nu kurrar magen ha en trevlig dag allesammans 

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards