kassiiie

Alla inlägg under mars 2013

Av kajsaosterman - 15 mars 2013 11:12

snart ska jag packa ihop mina träningskläder! =) och fara till gymmet =) yippi! =) 

Har hunnit med en kaffe hos Heffa =) och vart ute och gått med min älskade hund =) 


roligt att veta va? intresseflaggan viftar! =D 

Denna låter är ju bara så skön att lyssna på =) hehe 

nu blir det att göra en Smoothie =) och lite hårt bröd =) 


Over and out

/K

Av kajsaosterman - 15 mars 2013 06:55

 


Dimman ligger precis på trädtopparna och de är rätt kallt ute men väldigt fint! jag älskart!

Tanooke och jag har ätit banan macka nu på morgonen! SMOOTHIEN var slut katastrof! Så måste åka och handla mer yougurt innan min träning vid halv 1! =) 


Igår var jag för första gången på Zumba, min sambo banga ur för de var bara tjejer, ja förstår han ^^ 

Men jag var med i allafall, GUD de var jobbigt men väldigt roligt, dock ska jag ha med mig vatten

flaska på lördag då nästa pass med Zumba ligger=) yes yes =) 

 

 

Jag kan berätta för er här att jag är utbildad frisör, Tog min frisör examen i maj 2012.


åh jag vill knappt säga nått här, men varför inte! På söndag ska jag in till Emporia i Hyllie och provjobba för 

RINSE ett frisörföretag! och ha en arbetsinterljuv! Måttligt nervös! 

Jag har ju aldrig varit på en sån här interljuv innan, hoppas det ska gå bra. Men nackdelen är ju att jag är lite långsam,  men de är ju bara för jag vill att det ska bli till 100% bra. 


Får jag detta jobbet då kommer ni se en glad tjej =)





Over and out

/K


Av kajsaosterman - 15 mars 2013 06:30

Guuuuud ja dör han är så jävla uräskta språket men så jävla rolig!

Denna filmen tillägnar jag till Heffa kolla in denna och se om det stämmer in.

haha (IRONI)

Av kajsaosterman - 14 mars 2013 18:15


 

Nu har min förkylning släppt! den bröt aldrig ut guuuuuuuuuud så skönt! =) 

Kvällens tränings pass är Zumba =) Jag och min kära älskling ska gå på de =) Inte för jag vet om de är så många killar som brukar gå men om inte ska väl han va den första =) haha


Så nu blir det att plocka i ordning träningskläder =) 


Annars idag har det varit rätt lugnt, Heffa var här på förmiddagen och drack kaffe, fick med en och annan smoothie också=) Solen var ju framme ett tag så även lite vitaminer i solskenet= )

Till mat idag blev det halva tallriken med sallad på andra sidan en liten klick med kezo och en bit ugns bakad laxbit. Mumms! 


Vad gör ni för att röra på er? berätta gärna och dela med er=) 

Något bra tränings tips för att träna hemma? 


//K

Av kajsaosterman - 13 mars 2013 21:17

 

jag tror john blund har åkt förbi mig ca 4 gng på en halv timme =)

nu blir det att hoppa in i sängen =) 


Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll =)



P.s ta vara på varandra, tänk på vad ni säger till varandra man vet 

aldrig om de är försent någon gång.

Somna aldrig osams <3

 


/K

Av kajsaosterman - 13 mars 2013 14:32


Linn Nyman 13 år hoppade framför tåget i Kumla för några dagar sen.

PGN av att personer mobbade henne via nätet...


Det var någon som skrivit till henne att hon "var så ful att hon skulle ta livet av sig" 

hur fan kan man skriva så? 

Man skriver inte så inte ens om man menar det då kan man hålla det för sig själv.

Personen som skrev det till henne hoppas att personen har ångest och mår skit.


Mobbarna ni påstod Linn vara tjock och ful? 

Vart var hon tjock? ingen stanns..

vart var hon ful? Ingen stanns... 


Nu har hon tagit sitt liv, framför ett tåg..

Men ändå så fortsätter mobbarna skriva på nätet?!?! 

vad är ert problem?


visa Linns föräldrar , släkt och vänner lite respekt! 


Jag kände inte Linn, men hon verkade av vad jag kunde se av hennes videoklipp på youtube

vara en rolig och trevlig tjej. 


Något måste göras åt Nätmobbing, mobbing över huvudtaget?!

vad tycker ni?


// K

Av kajsaosterman - 13 mars 2013 13:57

Måste verkligen vila upp mig tills i morgon, då jag ska åka och träna, men ta de väldigt lugnt eftersom jag är lite sjuk, aldrig bra och träna när man är sjuk men lite kan man väl? de kan man ju inte dö av =) 


Längtar verkligen tills på fredag för då är det personligträning med min tränare=) 

vill verkligen komma igång och känna att detta är nått bra jag gör =) 

Men ne då startar man med att bli förkyld? klart otränad o 5 DL med träningsverk =D 


 

Jobbsökandet känns så meningslöst, jag vet inte hur många jobb jag har sökt på dessa 2 månader som gått nu 50 tals jobb men inget napp!!!! 

får bara "tack för din ansökan" eller "tyvärr vi har nu valt ut andra personer så du får lycka till med ditt jobbsökande" ja menar var finns motivationen??? 

INGEN JÄVLA STANNS!!!!! 


Har man inte körkort så duger man inte...

Har man inte utbildning eller gesäll brev så duger man inte....

Har man inte 1-2 års erfarenhet så duger man inte.... 


Hur fan ska man få ett jobb i dagens läge? 

Ja är inte kräsen ja kan jobba med vad som hälst bara det ger pengar så jag kan klara mig!


Nästan alla säger: de är väl inte så svårt att få ett jobb inom vården, 

"vården" behöver alltid..

Bullshit! Ja dom behöver men inte vårdbiträden bara undersköterskor! 


over and out

/K



Av kajsaosterman - 13 mars 2013 07:26

 

skulle ingekligen varit iväg på spinning idag men kände att halsen sa ifrån,

nu äter jag naturläkemedel och dricker grönt te för att inte förkylningen ska bryta ut! huya! 


Sitter och kollar på en nostalgi film, har kollat på den när jag var liten

pretty woman =) hehe


Har ni något förslag vad man kan göra för att bli av med förkylning?


Puss o Kram 


/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards