kassiiie

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

Härtligt med träningsverk! =)

Av kajsaosterman - 16 mars 2013 06:10

Detta är plankan som dessa tjejer kör, pröva den i så många sekunder du kan, jag klara 40 sek =) 

kom ihåg svanka inte för mycket du ska ha 3 punkter!


3 punkter menas:

lägg en ex kratta på ryggen då ska ena punkten va vid huvudet, andra på ryggraden och den tredje på rumpan =) 

lycka till =)


   

På ett sätt kan jag hålla med om att det är skönt med träningsverk för då har musklerna 

verkligen fått jobba =) men på ett sätt så ooooskönt så jag dör! haha

Känns fruktansvärt härligt att kommit igång i allafall =) 

Idag är det zumba mellan 11.00 - 12.00 riktigt roligt =) och den här gången ska jag verkligen ha med mig vattenflaska för de glömde ja ju förra gången =D 

Det bästa med zumba är att man inte känner av någon träningsverk =) haha de ska man tydligen inte. =) 


Ska väl se om jag kan hinna förbi Heffa innan träning=) 

Ska få igång sambon att träna så han kan buffa muskler =) hehe 

Vindiesel nästa =D

 

Pröva stå som hon tjejen gör, sånt här gör jag också på träningen, svanka bak med rumpan, ner i 90 grader,

ha upp händerna rakt upp (inga böjda) ta en skivstång till hjälp=) 


 

Tänk på din hållning! ju rakare desto snyggare! ja va nummer tre nu sattsar jag på nummer 1! =) 

Gör det du med och slipp dålig rygg när du blir äldre! 

 

På söndag har jag bokat in BOX på han och mig, lite mer träning för hans smak och för min riktigt kul =) 

Box är: 

Härlig träning med mycket energi.

Box är en klass för alla,

den är inspirerad av boxning

och kampsport. Du får lära dig slag och sparktekniker.

 

Och på Tisdag kväll har jag bokat in nått för han som

heter Kettlebell vilket är:


Denna gamla ryska träningsform är en utmärkt träningsform för dig som vill öka din:* Styrka* Uthållighet* Koordination* Balans* Kroppskontroll. Här har du möjlighet att träna kondition,styrka och uthållighet i grupp. Denna träning passar alla! Utmanande,svettigt och framförallt KUL!


själv har jag satt upp ett tränings schemma för mig hela veckan =) Jag kan träna vad jag vill på mornarna så kan jag  och älskling gå och träna de han vill på kvällarna =) Snällt va? =) hah


Jag är sååå nervös för på söndag! awwyyee!

 

over and out =) 

/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsaosterman - 28 januari 2023 11:33

Jag har numera två bloggar, mer för att känner att jag inte vill blanda ihop utbildning med privatl iv, utan den bloggen som jag har på blogg.se ska vara med i utbildnings syfte. Och den här bloggen kommer vara mer inpå livet. Måste verkligen börja s...

Av kajsaosterman - 6 maj 2021 19:25

   Nu är Kassiiie tillbaka i rutan igen, det är väl härligt eller vad säger ni? Ja jag vet det har vart tyst från mig ett sju jädrans tag nu, men ni vet livet det fortsätter ju att glida på även fast en blogg står still. Som jag skrev i de tidiga...

Av kajsaosterman - 29 april 2020 08:17


?Missa inte detta fantastiska vår erbjudandet på våra produkter. ? ? Beställning: ?3-pack och få en valfri produkt. ?6-pack få två stycken valfria produkter. ?16-pack få fyra stycken valfria produkter. ?36-pack få sex stycken valfri...

Av kajsaosterman - 16 april 2020 14:37

VILL du äntligen investera i något som faktiskt fungerar :) då har du kommit helt rätt:) Dessa produkter är inga måltidsersättningar utan kost tillskott du tar innan och med måltid:) Kontakta mig på Facebook eller skriv till min mail som ...

Av kajsaosterman - 7 april 2020 08:26

Mitt kaffe kan: ?Krossa dina cravings ?Minskar din aptit ?Ökar din energi ?Förändrar fett till energi ?Hjälper till att reglera blodsocker ?Förbättrar humör och fokus ?Ökar cirkulation och syreavgivning Finns även i juice som smak...

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards