kassiiie

Alla inlägg under juli 2018

Av kajsaosterman - 20 juli 2018 07:00

Börjar dagen med en rykande het kopp of coffe:)
Fredag och dagen har bara börjat, helgen kommer nog bli awesome. :)
Träffa fina vänner som kommer hit :) eventuellt blir de åka till Halmstad och svalka sig om vädret håller i sig :)

Det bästa halsbandet du kan få runt din hals, är
Ditt barns armar .

Nu blir det fixa sig och åka till jobbet för att arbeta mellan 08-17. Kanske syns vi på maxi i Ljungby? :)

Nu till alla som har små knoddar och även lite större busfrön :) de är 50 % på barnkläder på maxi :)
Så söta kläder de finns:)

Kanske syns vi?

Ni får ha en toppen dag:)
//K

Av kajsaosterman - 17 juli 2018 21:57

 

För varje dag som går, tar jag en dag i taget. Att hela tiden titta framåt och aldrig vända tillbaka blicken mot det som varit. Att inse att vissa människor aldrig var ens "vän" kommer ta väldigt lång tid att läka.

Att allt bara var ett spel från första stund.. Hur kan man vara så himla känslo kall som människa och ens utsätta någon för det... Jag vet bara att jag kommer ha svårt att släppa in folk nära inpå mitt liv igen. 


Att förstå och inse är ett stort steg för mig, ni kanske må tycka att jag är lite efter men då får ni tycka det.

Jag har alltid gett många chanser till fel människor, och för några till rätt. 

Den här sommaren visat mig att det finns männsikor som vill se dig falla och misslyckas, människor som jag trodde var mina vänner, men aj aj aj så fel jag hade. Och nu hör jag mina nära säga " Vad var det vi sa" 


Att lyssna på sina nära och kära är något jag verkligen ska börja göra. Är trött på att bli huggen i ryggen och anklagad för saker jag defentift inte gjort.  Men som min mormor alltid säger


" sanningen kommer alltid flyta upp till ytan till slut"


Och  då får vi se vem det var som faktiskt var falsk och opålitlig...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Är så glad och så lycklig att jag har dig i mitt liv, utan dig hade allt inte vart desamma.

Tillsammans står vi alltid starka! 

Folk kan prata om oss i  begynelser, men vi kommer alltid vara dom som står kvar.

Jag älskar dig nu och för alltid Patrik.


Av kajsaosterman - 14 juli 2018 22:03

Jag är starkare nu en förut..
Min familj ger mig så mycket och mina äkta få vänner ger mig glädje och skratt jag inte fått på länge...
Motvindar ibland men det tar vi oss igenom.
Jag älskar er som finns för oss och vid oss .

Vänner kommer och dom går men dom äkta består.

Nu blir det lite mer av de goda och sen sängen för ett härligt arbetspass mellan 10 -16 .

XoXo // K

Av kajsaosterman - 7 juli 2018 16:10

?

Charm troll från första stund ?

Min stora flicka?

För varje dag så säger du ett nytt ord, sjunger med i visor, myser med bamse , och busar med atlas ?

?Mamma är så stolt över dig ?

????Mammas fina klara ????

?

?Mina små ?

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards