kassiiie

Alla inlägg under mars 2013

Av kajsaosterman - 2 mars 2013 10:31

Vaknades av att min älskade sambo kittla mig under fötterna! haha ja brukar inte

vara kittlig där! vilken buse när man sover sin skönhets sömn! suuuuck! :D


Igår var Jenniffer här och vi var ute och gick och fota naturen=) och klart var 

Tanook med =) 

 

Våren har satt sina spår äntligen! och solen ska hålla i sig =) 

 

härlig vår dag 

 

Tanook tyckte det var intressant att följa jenniffer =) 

 

Så fint när solen lyser igenom träden och skapar skuggor♥

 

Jenniffer i foto action!

 

inget tåg bara foto =)

 

Största egot själv =) 

Ha en fin förmiddag det ska jag ha 


Puss och kram /K

Av kajsaosterman - 2 mars 2013 01:34

 

Många bloggar jag besöker , vissa är sjukt roliga medans andras är så sorgliga.


Jag har mött och skrivit med flera tjejer och killar som mår väldigt dåligt,

och skriver ut sina känslor här på bloggarna.


Känner du dig ensam? 

Känner just du att du inte har någon att vända dig till?

Är du ledsen eller bara vill spy ut massor? 


Jag finns, jag lyssnar och jag svarar...

jag vet hur det känns att prata med dom som inte lyssnar,

känns som man pratar med en vägg...

Man vill ha ett gensvar, kanske inte alltid man gillar svaret men det kommer

från en ärlig person som vill ditt bästa.


Jag har blivit utsatt för mycket i mitt liv... 

Rent för mycket igenkligen.. 

Men Alla har en plats i denna världen..

Ingen ska frysas ut..


Jag finns. skriv till mig...

 

Skriv inte ut alla dina känslor på en blogg, där över miljoner ögon ser,

prata hellre med någon... där ni vet att de stannar..

Skriv inte att ni vill ta era liv, finns så många som skulle vilja leva era,

för att de har dött för tidigt i en olycka. 


Skriv inget ni inte menar, era ord kan få en annan att gråta.


ha en bra kväll och ni jag finns om ni vill prata ut om nått =)


//K

Av kajsaosterman - 2 mars 2013 01:12

Kolla in denna killen, detta kallar jag konst! vilken grej! shit! 

Med ett par lock och lite papper och lite spray så wooooula! 

Jag blev väldigt impad då jag såg detta första gången =) ta en titt ni lär sitta med munnarna öppna.


och sen när han gör detta med kniven eller vad han har ah de är ju riktigt tekniskt =) 

Måla upp tvilling tornen och bron så där! 


Av kajsaosterman - 2 mars 2013 01:03

 

Mina drömmar kommer bli mitt öde,♥
Mitt öde är min verklighet och

♥min verklighet är den ja lever nu ♥

 

När man lyssnar på musiken från Twihligt breaking Dawn part 1 så kom jag på 

detta citatet =) Känslor av gläde och lycka finns i dessa ord jag skrivit.

 

Kvällen har varit rätt bra, Heffa och Bambi var här och kollade på 

en rysare/skräck film och sen för att komma av den filmen lite kollar jag 

nu på twilight =) haha

Aww älskare vargarna! så söta :) men sötast är Tanook=) 

 

Jaha då var det lördag i morgon, se vad den dagen bjuder på.

ha en fortsatt bra kväll alla nattugglor =) 

 

//K

 

Av kajsaosterman - 1 mars 2013 09:17

 

Dagens vits från en brunett med en blondins hjärna :D


Bästa! Ja hade vart och köpt mjölk så skulle jag gå hem.

En kompis ringer och jag säger du jag kan inte prata nu mina mjölkpaket fryser! :D

haha 


Min sambo o jag va på vägg hem från nyköping.


Så ser jag ett vindkraftverk som inte snurrar men alla andra gör det,

frågar min sambo - varför snurrar inte det där men alla andra

han - ja de blåser väl inte tillräkligt

jag - vadå blåser?

Han - Ja? 

Jag - men vadå går dom inte igång på el? 

Han - snälla du sa inte de där. 


Haha ja jag är trög i bland :D 


ja dööör!



Av kajsaosterman - 1 mars 2013 08:50

We are under pressure,
Seven billion people in the world trying to fit in.
Stick together,
Smile, though your heart is frowning
But hey, you know, all of you,
We all know it's a cruel world
But I will take my chances for the better

 


har ni vart med om att någon försöker bestämma över er?

Jag har...

Har ni vart med om att någon försökt trycka ner dig till botten för att må bättre själv?

Oja jag har...

Har ni vart med om att någon blivit sur för att ni umgåtts med någon dom inte tycker om?

ja har...

Har ni varit med om att blivit mobbad för att du är för tjock eller smal?

Jag har...


Mycket dåliga saker kan hända en under livet, men man får aldrig sluta tänka possetift, aldrig tänka att man är dålig, aldrig se sig själv som ett problem för i själva verket så är det inte oss det är fel på utan personer som utsätter oss för detta.


Jag har erfarenheter, mitt liv har vart kaotiskt. Men man växer samtidigt.

Man vågar säga nej,

man står upp för sig själv.

iNGEN annan en bara du ska bestämma över dig om du är över 18 (föräldrar har rätt att bestämma tills man är 18


Du är unik glöm aldrig det


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards