kassiiie

Alla inlägg under mars 2013

Av kajsaosterman - 12 mars 2013 21:38

Dagen har sprungit förbi! verkligen men har hunnit med en del =) 

Kaffe hos Heffa i morse=) 

Städa och lagade mat =) 


Och nu på kvälls kvisten så gjorde jag om en tjej som heter Sagas blogg =) 

 

från början var hennes design grön/rosa och headern var i olika bilder jag gjorde om den

ta en blick och se om just du kanske vi ha din blogg om designad som hon fick =) 


-------->http://bojfeldt.bloggplatsen.se/<------


 

Av kajsaosterman - 12 mars 2013 13:51

 

chillar hos Heffa med kaffe o sol= ) 

blir hem snart och ta sig ett mellan mål.. =) 

yey! 


Städa ska jag också hinna med under dagens gång, damma , dammsuga moppa yes 

you name it! =) 

Nu börjar våren komma in igen=) hoppas inte den försvinner igen <3


Over and out


/K


Av kajsaosterman - 12 mars 2013 08:29

Nu sitter jag och avnjuter en riktigt nyttig och god frukost =) väldigt lätt att göra =) 

 

Jordgubbs smoothie


2-3 DL naturell yougurt

1-2 Frysta jordgubbar/annan frukt går också bra

1 Banan

1 ägg (bara äggvitan) 

1 Dl havegryn


Mixa! brrrr brrr bzzzm 


Klart häll upp i glas =) 


Jätte gott att ha banan på en hårdmacka =) 

tips för dig =)

 

'värt att testa om du inte testat =) 

 


Av kajsaosterman - 10 mars 2013 19:19

 

Nu har start skottet gott, och mina ben är som spagetti :) känns verkligen bra att jag börjat ta tag i detta med min vikt, att det är JAG som har insett det .och ingen annan.


Började med ett 45 minuters pass fysisk avslappning, känns i kroppen, mjukstartar 

för hela min vecka är full med aktiviteter.. 

Älsklingen var också med och de är kul att vi gör nått tillsammans=) 


Bor ni i skåne? tomelilla kanske? Sväng förbi Go o Gla ta med en kompis ni lär inte 

bli besvikna =) Ett glatt humör sen är festen igång =) 


Nu ska jag ta och göra en Protindrink med en knäckemacka till =) 

kolla ett avsnitt av prison break och sen sova för att komma upp till 

träningen i morgon bitti som startar halv 7 =) 


Ciao


Av kajsaosterman - 9 mars 2013 09:11

Det blåser kallt men inte lika illa som igår^^ 

Solen skinner och det är väldigt fint väder =) snö droppar och tusselago har kommit upp =) Ah älskar våren, nog den finaste årstiden =) 

 

Jahaja snart är det påsk då är det påskrundan här nere, SUCKS! Massa galna stockholmare kommer ner

och kör 110 km i timmen på 50 väg, :D

 

Blir hos mamma i Påsk =) 

 

Nu ska jag avnjuta en god frukost så här på lördags morgonen =) med scones =) 

 

Dagens fråga

Glömmer ni bort era vänner om ni presis skaffat pojkvän?

Av kajsaosterman - 7 mars 2013 15:59

I morgon börjar mitt nya liv! har gett mig fan på att kilon ska rasa, ser ut som en luftballong? haha suck! 

ska bli ett riktigt tränings freak! träna träna träna =) 

 


Så i morgon förmiddag drar första träningspasset igång vad det blir en vet jag inte riktigt?

kanske zumba, spinning eller styrka? 

de återstå att se! Har alla fall skaffat mig en personlig tränare =) som komiskt nog heter Kajsa =D

Kan säga att jag har ett mål att komma ner till 70 kg på 6 månader så jobba hårt och äta rätt =) 


Nu blir det att städa =) 


ciaoooo 


Av kajsaosterman - 4 mars 2013 21:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 3 mars 2013 11:46

 

Ibland blir man så trött så tiden stannar! 

Jag har verkligen lärt mig mycket av allt jag varit med om, 

förr såg jag inte vilka som var värda att kallas för vänner så jag kallade alla för mina vänner även om dom som uttnyttjade mig för att jag hade pengar,sovplats,lägenhet i stan yeah you name it... 


Mina "vänner" var kanske runt 20 personer,

nu har jag märkt av att dessa 20 inte var 20? utan hälften av dom var mina vänner alltså kanske 10 st och hälften av 10 st är mina bästa vänner som verkligen brydde sig? 

Jag har kontakt med 5 stycken av mina äkta vänner från sörmland idag även fast jag bor

där jag bor så har vi kontakt.


Jag är glad att jag har er<3 ni finns alltid i vått och torrt. Jag finns för er alltid.

När alla andra vindar vänder står jag med er, och det vet dom som känner mig,

jag kanske är lite överbeskyddande men de har aldrig varit dåligt i de fall då jag vart med.


Säger du att jag är snål? då känner du inte mig

Säger du att jag inte kan dricka? då känner du absolut inte mig

Säger du att jag inte utvecklats från förr då känner du inte mig.

Säger du att jag är egoist? då känner du inte mig.


Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad.

Vissa kallar mig inte ens för vän vad är man då en reserv när dom inte har någon annan? 

Jag ger hela tiden till vissa men vissa tar bara och sånt hatar jag.


Jag lyssnar gärna på andras problem och försöker ge råd,

jag finns om du/ni vill gråta ut på min axel,

jag stöttar till 100 % 

Jag vill ditt bästa alltid.

Jag sätter alltid mina vänner före mig själv, inte bra i alla lägen men dom flesta.

 

Vänskap handlar om GE och TA! 

Lär er dom orden.

 

Over and out 

 

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards