kassiiie

Alla inlägg under september 2014

Av kajsaosterman - 19 september 2014 09:21

No time no see!

Sorry sorry för dålig uppdatering! Men ja har haft lite fullt upp vill säga och har inte haft varken lusten eller orken att skriva här men nu så!

Har börjat komma in bland nya människor som omges sig av posetiv energi! Istället för att lägga sin energi på människor som bara tar o tar vill säga suger all energi av en!
Vet ni hur skönt de är..

Posetiva personer = ny fräsch energi!

Denna dagen kommer bli mycket insperationsrik, rolig och framför allt den kommer ge mig något!

Håller på att röra om i mitt liv till de bättre.
Som sagt kan ta ett ganska bra exempel som jag fick höra från en väldigt peppande äldre dam:)

Att skapa sin egen väg helt enkelt.

Allas Våra föräldrar säger du ska inte göra så, gör så, man ska göra så här , så kan du inte göra tänk om de händer bla bla bla bla

Ja menar hur många nu som en läser denna bloggen hur många gånger är de ni har velat göra nått men sen lyssnat på era föräldrar oh skitit it? Ja säger inte att de alltid är dåligt att lyssna på dom men ibland kanske man ska klippa den röda tråden och försöka gå på annat håll förstår ni vad jag menar?

Vi skyller ofta misstag, gener ect ect allt vad de kan vara på våra föräldrar eller hur? Ja kan säga att ja har gjort de.. men nu ska här bli ändring.

Tänk om och gör de rätta , går de rent åt helvete ja men då får man resa sig igen! Och inte ge sig för har man gett sig fan på att de går så är alla vägar öppna

de handlar om att vara på rätt tid och plats med rätt människor! :)

Man lever bara en gång eller hur?
och du där bakom mobilen, ipaden, datan whatever vad du sitter o tittar från om alla andra kan så kan du :) så tänker jag och se var de lätt mig :)

Nu blir de en runda walking
skriver kanske sen lovar inte tihi

men iallafall ha en super fredag
girls and Boys , men and Ladies yay ;)

Kisses and hugs


Av kajsaosterman - 14 september 2014 14:57


DONT CRY SAY FUCK YOU AND SMILE

Jag är så jävla glad!?
Att jag omringas av fina människor som har och vart med om saker i livet , ge och ta. Jag har ett jobb att gå till inte bara ett jobb utan vi är en ända stor familj! Jag har körkort och jag är på en resa med min hälsa snart minus 40 kg! ..

Till er som gör allt för att krossa mig.
Eller sök hjälp för de verkar som ni mår väldigt dåligt på insidan. Om inte pleazze skaffa er ett jobb ? istället för att vara på mig.. just say. .


Åter blick från en awesome helg!

Fredag

Ladies Night! Oh yeah!
Förfest hos mig med mycket skratt, jag har aldrig spelet , dricka o dans! Greece lightning?

Lördag

Kräftskiva med jobbet!
??LA FAMILIA ??

helt crazy kväll så sjukt kul hade vi.
5 kamp! Typ .. haha ah ja tog en kräftas liv? haha
lyckad kväll i allafall undrar hur de flesta mår idag ja va nykter så ja klagar inte ??

Vårt lag vann en runda haha den gul blå pinnen skulle man ha mellan benen ah shit sjukt kul o se va de ?

Haha! Säg cheeeezzzzze ?

Röstat idag så de blir knyt kalas hos min bff i kväll ? se vilka som vinner måste man ju ?

Ha en fin dag alla ?

Av kajsaosterman - 12 september 2014 15:20

Omg!

Dagens ilands problem

. Folk som skriver om mig på deras webbsidor, ljuger ihop historier och sen kan dom inte stå för det.. Vill säga dom tar bort men attans att de finns print screenin...



Nog med detta trams haha nu till nått roligare :)


Feeeeeest ikväll ^^ tagga!
Celtic is The shit ;)

Yes ja ska dit o kul ska de bli :)

Av kajsaosterman - 4 september 2014 01:31

Just nu är ja klar pigg! Verkligen inget att hurra över har fått så svårt att sova om nätterna.
Vilket inte är något positivt..

Träningen har kommit igång så smått igen vilket är väldigt skönt:)
Nya mål o nya tag :)
Ska få ordning på sömnen igen så den blir normal :)

Man väljer vad man vill lägga sin energi på.. Jag har redan valt att lägga all negativ energi på en boxning säck så den sen kan förvandlas till positiv energi.

Smart va? ;)

Ny dag i morgon ^^ ajjemen!
Ni får ha en bra natt

Ciao

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards