kassiiie

Alla inlägg under januari 2023

Av kajsaosterman - 28 januari 2023 11:33

Jag har numera två bloggar, mer för att känner att jag inte vill blanda ihop utbildning med privatl iv, utan den bloggen som jag har på blogg.se ska vara med i utbildnings syfte. Och den här bloggen kommer vara mer inpå livet. Måste verkligen börja skriva igen, har saknat det att bara få skriva av mig till om välrden om de mesta som händer runt mig dagligen. Mitt liv har alltid och kommer väl alltid vara en del av en skrönig dokusåpa, den har allt och lite till ut över.. 

Och nej jag ska så klart inte hänga ut någon för det är ju inte så himla schysst eller? Haha skämt och sido... 


 

Det är ett sånt förbannat tryck nu från alla håll och kanter så det känns som ens hjärna håller på och sprängas, jag i min tur försöker så klart inte bry mig. Har växt genom åren och känner att man kanske inte ska bry sig så mycket om hur vissa saker faktiskt är. Men samtidigt så finns där en liten djävul på ena sidan som säger att "Ska du ta all skit?" medans jag har en ängel på andra sidan som säger "Vänd på huvudet och gå därifrån" förstår ni mitt dilemma? Och de där två kommer då fasen aldrig överens... 


 

Ja som texten lyder där uppe , jo så kan man ju tolka och se... På många sätt och vis.. 

Åh gud det finns så mycket jag bara hade velat kräka av mig här, men lugn det kommer någon gång i inläggen här. För ni skulle bara veta allt drama som är runt om kring. Det är det väl från och till i allas liv men jag hatar när detta förföljer mig..  


XoXo

/K




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards