kassiiie

Alla inlägg under februari 2013

Av kajsaosterman - 26 februari 2013 08:02

 

verkligen bra detta! jag älskar det och jag verkar inte vara själv om det =) 

+++++++ till bloggplatsen =) 


Nu är det så att designen på min blogg jag vet inte om Lila är just jag, så jag har gjort en rosa/svart design =) 

Ni kan väl rösta här brevid tänkte att jag skulle lägga upp en röst lucka och se vad alla tycker =) 

Lila 

 

 eller Rosa/svart design

 

 

Ha en fortsatt bra dag

 

    


Av kajsaosterman - 26 februari 2013 07:11

 

Som vanligt börjar min dag att få en kopp kaffe och skriva ett inlägg här =) Tanooke leker vid mina ben haha han är så goo  =) idag blir det att söka ännu fler jobb har sökt en del men de kommer aldrig bli nog till jag hittar mitt jobb. 

SPELAR INGEN ROLL VAD DET ÄR! men samtidigt vill jag ju jobba med nått som jag vill, men i verkligenheten får man ju ta det som finns över eller hur man säger.... 


 

Jobbet jag verkligen vill jobba med är Ju så klart Frisör, eftersom jag är utbildad.

har ni någon som behöver fler anställda? vet ni någon tipsa gärna mig

(bor i skåne)


Lokalvårdare

inom kyrkogården

plattsättare

byggbranschen?

Hemtjänst

äldredomsboende

vikarie på alla dess möjliga

platser


Men vart finns alla jobben? jag söker på platsbanken,tidningar,andra företag.

Nått tips? 

Jag vill verkligen ha ett jobb, jag längtar verkligen.. 

CV och Personligt brev har jag så är ni nyfikna på mig så skicka mail till mig på 

kajsaosterman@hotmail.com 


 


Av kajsaosterman - 25 februari 2013 10:21

Linus svenning besök på fb eller youtube för mer musik av han.=) ja diggar hans röst! LOVE IT! 


I allafall så kommer Jenniffer till mig snart då blir det att dricka lite te =) Och prata like always =) 

Tanken på att städa finns ju, eftersom min busunge älskar att riva sina ben i bitar alltså vår hund =) Tanook=) 


Känns som man skickar iväg hur många jobbansökningar som helst! men inte ett enda svar en =( 

kanske man ska gå en utbildning genom komvux eller af? 

detta suger kamel pung i allafall! 


 


Av kajsaosterman - 24 februari 2013 11:00

Tanken är att kunna gå ner så mycket på 1 år. 

Jag måste verkligen göra nått åt mitt utseende, detta går inte längre då jag själv mår skit över det.

så NU är det bara att börja röra sig, ska faktiskt så fort våren intar skåne så ska jag ta cykeln till gymmet istället för mopeden då de inte är långt till gymmet, ca 5 minuter med bil så kanske 10 med cykel? 


Det possetiva med min kropp är att jag bara har överflödigt fett på magen och verkligen ingen annan stanns, 

ben, armar ect är smalt! hakan behövs också tunnas ur lite dock... 

jag vill gå ner i vikt för att jag ska må bättre,

för min hälsas skull, 

kommer inte i alla kläder ect ect


Tror på detta då jag också pratat med en personlig tränare, hon fick en tjej att  gå ner 20 kg på ett år, 

jag ska jobba ännu hårdare, när jag bodde hos mamma så gick ja ner kanske 10 kg, så detta ska jag klara.


Från och med i morgon ska jag sluta:


* Äta socker

* Dricka läsk

* äta vitt bröd

* 'äta dåligt fett



Av kajsaosterman - 24 februari 2013 10:33

 

Igår var vi och hämtade min kära mamma och nisse i Ystad sedan åkte vi och åt och drack lite vin på

Familjär i Hammenhög (restruang/grill) Satt där väl i ca 2 timmar =) och pratade =) 

Grattis till min mamma som fyllde 50 år! =)

Det var trevligt =) på den restruangen skulle jag vilja arbeta så mysigt! =) 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ska ju börja träna nu i veckan är helt jätte peppad! =) Ska få en personlig tränare =) yey! Ska bli av med minst 40 kg, jo jag vet de är långsökt men de går nog om man tränar hårt och äter rätt =) Om ett år ska jag allafall vara 20 kg lättare =) 

Min tränare jag kommer ha heter Kajsa så roligt :D haha 

Nej nu blir det en kopp kaffe =) 

 



Av kajsaosterman - 20 februari 2013 09:42











       



Många frågar mig varför jag är så olik mina föräldrar och syster.

Jag är inte adopterad kan ja säga för de har jag redan tagit reda på och jag har mitt svar.

Helt enkelt hoppa jag över en generation, så jag är inte lik min mamma eller pappa utan min Mormors Mamma.

   

 

Av kajsaosterman - 20 februari 2013 08:44

 

Ah jag har verkligen inget kul att dela med mig av, de SNÖAR som fasen här! Och solen kan väl ta och komma hit! 

såååååå tråååkigt! 

Måste igenkligen spy av mig lite men nä orkar inte.... 

AH LIVET SUGER JUST NU!

 

 

Over and out! Peace!

 

 


Av kajsaosterman - 19 februari 2013 19:55

 

Hello agin! =) 


Jag har testat detta som just nu är helt GRATIS på bloggplatsen, jag menar så klart Rampljuset, funkar helt okej skrev in igår, fick 25 besökare på den dagen :) 

Hmmmm vad ska man skriva så att folket tycker om det man skriver? tål att tänkas på. :) Eller ni kanske nöjer er med bloggen? Vem vet funderar på en tävling här men om vad de är har jag inte någon susning en om..


Som han Nisvet, har har fått ca 50.000 besökare för han lottar ut Iphones 5 , surfplattor ink kläder och skor,

han är en väldigt smart kille också må jag säga han skriver citat som verkligen är bra. Får människor med dålig självkänsla/självförtroende att bli bättre=) fler som han tycker jag. sen å andra sidan är jag inte de minsta avis på han efter som hela hans facebook sida täcks med tjejers bilder och kommentar hur de "Älskar" tycker han är snygg! haha stackare blev kanske lite många fans? 

Kolla in hans blogg för mer : http://nisvetsuljic.se/

 

Ja min dag har varit helt okej, då min kära jeniffer och Ribbing var på fika besök=) Alltid lika trevligt! då heffa blev rastlös och skotta av altanen med skona :D 

Jag antar att de är en del från Kompetensar gruppen som läser denna ^^ vet i allafall 3 av er! =D 

Vad säger ni ska vi ta en återträff? käka gott och sen ta en två eller tre öl någonstanns?

hör av er här =) 


Nu ska jag ta och krydda på min PB litegrann =) 

Men vi höres och störes! people! 

 


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards