kassiiie

Alla inlägg under februari 2013

Av kajsaosterman - 14 februari 2013 12:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 13 februari 2013 19:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 12 februari 2013 10:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 12 februari 2013 06:55

 

Suttit och bölat till serien The O.C , väldigt gammal serie men dock väldigt bra är på säsong 4! 

ah fy krokodiltårar delux! Ja jag gråter till depp filmer haha buhuuuu!!!! 


Gud vad det snöar ute! får se om jag kan komma ut idag annars blir det väl att pöllsa i snö! haha motion!!!

Skulle komma 2 DM snö! känns som 5! 



några väl valda ord från en ny känd bloggare och fb-medlem =) värt och dela här på bloggen.


Kära alla som funderar på att ta självmord, snälla gör inte det. Du behövs. Du är önskad. Du är viktig. Du är älskad. Du är vacker. Lägg din hand över ditt hjärta, Känner du hur det slår? Du har fortfarande ett syfte med livet. ♥ Det är allt!

by Nisvet Suljić

 


Tyvärr finns det många där ute som idag känner sig sämmre en alla andra, 

Jag känner att jag har det tufft som inte har ett jobb eller leva upp till mina nära och käras förväntningar men de finns ju dom  som har det så mycket värre en än själv,som inte ens har råd eller får någon hjälp alls som inte har tak överhuvudet här i Sverige. 

 

Mobbing i skolorna får många unga att ta sitt liv.

Så tänk dig för vad du säger du som mobbar en klasskompis,vän,ect för att hon/han har glasögon,är lite överviktig eller inte är som alla andra. bara  för att du inte mår bra eller kanske har problem hemma sök hellre hjälp en att tryck ner andra.

 

NU ska jag fortsätta böla =D

Ciao 

 

Av kajsaosterman - 11 februari 2013 16:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 9 februari 2013 23:27

Första mobil bloggningen måste ju säga att appen är mycket bättre en vad blogg.se är, deras kunde man inte ens logga in på så stor stjärna till denna bloggs app! Är inte ett dugg besviken att jag bytte blogg till hit =)

Dagen har spenderats hos heffa och johan o neo=) spelat world of worldcraft trodde ja aldrig jag skulle börja spela haha heffas förtjänst hhaha^^

Senare åkte ja och handla inför mitt tårt bak till syster min som fyller hela 27 år i morgon:) ni ser bilder här nedan
För :) är väldigt nöjd o fin blev den, dock andra gången ja gör ros dekration så men övning ger färdighet :) nej nu måste ja sova :)

God natt People
Over and out

Av kajsaosterman - 7 februari 2013 18:50

Halloj alla igen =) aldrig för trött att läsa mig blogg inte ens ja själv? självkär! haha 

 

Jo ja hör många varje dag klaga över att de inte har råd med frisören, att

klippningarna är fruktansvärt dyra.

Jag har din lösning... 

 

jag är utbildad frisör med diplom, jag är duktig på det jag gör. Har haft praktik nyligen och fått upp min kompetens för klipp och färg, dock mer klippning. 

 

Jag har klippt min mammas man nils ett fler tal gånger här är ett litet bild bevis: 

Före    Efter

Han har vart nöjd varje gång =) 


Några håruppstättningar jag gjort på fri hand

       

Dom tre första är brud fest/bruduppsättningar den fjärde bilden är min Mamma som jag hade som uppgift när 

jag gick i skolan, vi hade ett fotoprojekt att få en person att likna en disney karaktär, jag valde hjärter dam från Alice in the wonder land =) Klicka på bilderna för att förstora dom =)


Hårfärlängning med tejp,kerantinvax lärde jag mig på skolan, på praktiken lärde jag mig hårförlängning med lim, 

det kan jag och har utfört på några stycken som blivit riktigt nöjda även klippt in efter =) 

Dock ej inga bra bilder.

 



Vet ni någon som vill ha en kollega till? så tipsa gärna jag är ute och jagar jobb då jag är arbetslös..

 



Och har ni inga pengar till att gå till en salong, hör av er i kommentar spalten så får vi se vad jag erbjuda er =) 

 

Ett erbjudande: Ni får frillan och jag får mer kunskap =)

ha en awesome kväll =) 

 

OBS  verktyg jag anväder mig av är Sax och kam, ej rakmaskin.

 

Av kajsaosterman - 7 februari 2013 18:33

Åh ja hej hej =) har ca 9 dl besökare per dag! waow! haha inte trodde jag att många skulle följa mig! =) Love it! =) haha our noot! haha just kidding! 

Sitter nu och lyssnar på Zara Larsson med uncover! ah den är så bra, har lyssnat på den förr men den är verkligen topp tio! huge fan! haha 

So fetch! haha london slang! 

Äventyrat med heffa idag bland annat ystad lite grejer de va nice! =) 

Bruuuden spelar WoW haha tror inte ja ska spela de då ja troligen kommer bli fast vilket hon redan är. :D Nja nja nää tror ja inte ska :D får see :D 

Har inte gjort så mycket idag heller pratat med bf

ah så kul btw har ju glömt o berätta jag ska börja på GYM with my hooooomie! =) 

 

  BEACH 2013 here we come!  

Har faktiskt kommit underfun med mig själv att man kan träna sig smal! utan att använda massa piller/drycker osv i den raden! Gör de för min hälsa och välmående! yey! 

Träningsblogg??? ja kommer lätt visa resultat! när de blir om några månader! =) 

 

 

 

    

ciao  

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards