kassiiie

Alla inlägg under februari 2013

Av kajsaosterman - 19 februari 2013 19:48

 

Hej hej alla kära bloggare! =) 


Jag gör allt från egen hand när det gäller blogg designer. :) säg hur ni vill ha er design,vilken typ av färger ni vill ha , kanske vill ni ha en specciell header? 

Ni säger och jag gör det helt gratis, de är för jag tycker det är roligt som hobby =) 


Bara och lägga en kommentar så ordnar vi det =) 


 

Av kajsaosterman - 18 februari 2013 09:50

 

Ny design efter ca 2 Timmar! ah de är så kul och göra sin egen design =) yey! 

En kopp kaffe på detta =) 


vad tycker ni? jag hjälper gärna till om du vill ha en design. =) hör av dig! 

=)

/K

Av kajsaosterman - 18 februari 2013 06:39


Igår började verkligen våren skymta med sin fot och till min besvikelse så snöar det nu på morgonen! Alltså de räcker med snö nu jag vill ha vår juh! =) 

Kaffet igång så snart får jag avnjuta morgon kaffet, är det bara jag som säger ett måste på morgonen ? =) 

 

Idag blir det att fortsätta söka efter jobb! via af och andra företag, göra i ordning mitt cv/pb och sedan lämna in lite överallt =)  

 

 

 

 


Av kajsaosterman - 17 februari 2013 21:09

 

Go kväll =) 


Dagen har spenderats med att finna mitt egna lugn! har inte gjort så mycket faktiskt.. chill med familjen =) 

Bingolotto blev det ikväll roligt faktiskt men kan ju säga att de var roligare förr när man var mindre då höll programet igång på lördagkvällen =) ja de var tider det. =)


Jag har också hittat en låt som jag vill tillänga en av mina bästa vänner Enna =) 

Även vad alla säger så skit it ,gå din egen väg den vägen du alltid gått,

jag står alltid bakom dig var du en går. 

be brave<3


Ha en fortsatt bra söndag =)

/K

Av kajsaosterman - 17 februari 2013 00:55

 

vad ska jag säga är jag började tänka om i en annan bana... en bana som får en och må som ja vet inte vad....

Jag har bott i skåne snart i 2 år och ingen av mina vänner har hälsat på från hemorten, när man väl tänker så känns de rent åt skogen,

jag var uppe 7 gånger förra året... och ja är inte rik, fattig som en kyrk mus. Men istället för att typ supa vill jag lägga pengarna på nått roligt som att åka och hälsa på min familj,släkt och vänner.

 

Men man kan väl inte tänka så heller eller hur, dom kommer när dom får råd eller hur jag får hoppas på det i allafall. 


sedan så hatar jag verkligen när personer inte kan vara ärliga och säga vad det är istället för att ignorera en och låsas som man inte finns.... jag finns ja lever och jag bryr mig men de kanske är dåligt...


Min dag har inte alls vart bra inte alls =( 

Har JORDENS lingon värk! tagit flera alvedon hela dagen, legat i foster ställning och knappt kunnat rört mig inklusive huvudvärk på det... vi som skulle på kalas idag men inte för mig.. kan sitta upp nu i allafall skönt de.. 

Legat och kollat på Prison break tills älskling somnade sen har jag väl små kollat och sen gick jag ut med Tanook och nu sitter jag här o ugglar..... 


/k

Av kajsaosterman - 15 februari 2013 20:16

 


JAG HAR TRÅKIGT :D Haha bilden säger väl mycket :D


sitter som vanligt och lyssnar på Rihanna =) väldigt bra musik hon gör =) all the time ^^ 

Gillar min svenska blandat med engelska haha för det finns så många som stör sig på att jag ens gör så. mohaha. 


vad tyckte ni om mitt val av färg på håret? har alla fall fått fina kommentarer från nära och kära =) 

Dock är jag allergisk mot färg , min botten och färgen är inte riktigt överens men men sånt händer nu behöver jag ju inte färga =) eftersom de är min naturliga färg=) Om ni undrar ja är en 5:a =) i färg... 


ÅH vad jag inte tycker om när min bf inte svarar i telfon när man ringer! ja menar vi pratar varje dag! och hon har inte svarat på hela dagen :( :( :( 


/K

Av kajsaosterman - 15 februari 2013 14:20

Hej hej =) 


Nu var det så från början att jag och min sambo kom överens om att om han inte rakade av håret skulle jag inte färga mitt hår. Men se där en vecka sen bröt han de o nu orkade ja inte se min ca 5 cm långa utväxt så jag slog sak i saken och handla in en mörkbrun hårfärg som är min naturliga =) skulle igenkligen lagt i lite röda partier men efter som håret tar så mycket skada så ska jag vänta några dagar =) 


Före bilder


   


Efter

     


Tanook gillar inte riktigt detta med kort hehe men fick några kort  =) 

 


Nej nu måste jag gå och äta nått för magen skriker efter MAT! :D haha oooops åt igen frulle fy fy fy =D


// K

Av kajsaosterman - 14 februari 2013 13:09

 


Alla som har en pojkvän/flickvän/man/fru köp nått fint att dela med varandra =) 

 

Till er som är singlar! 

Unna dig själv nått fint =) kärleken kommer när man minst anar det =) 

Good Luck =) 



Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards