kassiiie

Alla inlägg under februari 2013

Av kajsaosterman - 7 februari 2013 00:16

städat all day long, har rensat min mans kläder vilket fyllde en hel ullared kasse och de som vart på ullared vet hur stora de gula plast bägarna är. suck! han har mer kläder en mig? vem är kvinnan igenkligen? han eller ja? YEah i dont know! haha älskar dig älskling ändå ;)


damsuga och tvätta golv i morgon, har bestämmt mig för att  ha en städ dag varje onsdag =) smarta kajsa :=) hehe

Åt en väldigt god måltid förut som min man gjort, laktos fri köttfärsås och makaroner =) mumma! 


Jaha nu får ja väl snart mina pengar från fk så då ska jag ta mig i kragen och gå och inhandla mig ett gymkort! för beach 2013 väntar! inkl att jag måste ta tag i mitt körkort! två stora saker på en och samma gång! yey!

bättre att slå på stort! bättre hälsa och välmående samt ett körkort som ger en ,en befrielse! 


OH MY GGG klockan är ju dö mycket redan 00:30! natt bloggning delux! 

Nej nu ska jag gå och försöka få liv i min sambo som sover på soffan och han har gett mig fin musik nu på kvällskvisten med högljudda snarkningar i olika toner! han har talang för opera han! 

 

Övertrött.se God natt alla goda glada o bittra människor

 Ciao

Av kajsaosterman - 6 februari 2013 07:53

hej mina kära läsare   


Nej solen skinner inte här nere idag, men ville ändå skapa lite värme här inne. 

sitter och lyssnar på pittbull oh ja dom är naajjs! 

pratade presis med en vän som ja ska besöka och dricka kaffe om en stund :) no time no see =) 


         

Ah ja saknar Nyköping och Tystberga minnen!

gängen man var med och party minnen! varje sommar och vinter! 

Vipsen och alla minnen från Power big meet! 

Krogen med vänner och ovänner! =D

Ja de är minnen som man aldrig kommer glömma! 

fast på vägen har man lärt sig en del må jag säga. som att se vems en riktiga vänner är. 

När jag flyttade insåg jag efter några veckor vilka som verkligen brydde sig och hörde av sig.

inte ens hälften! men de var några =) och de betyder mycket för mig då jag är en väldigt social person! =) 


Min bästa vän kommer snart bege sig till ett nytt ställe, och jag är så glad för hennes skull. Man måste våga testa sina vingar. och jag om någon vet hur det är att flytta på sig. de är inte lätt och de är inte alls kul att flytta från sin trygghet, men de ger en lärdom om livet. 

De bästa är att hon kommer närmare mig =) så ja slipper åka 45 min extra :D haha men kommer ändå besöka nyk o tba då jag har andra vänner och familj och släkt där uppe..


Ciao


Av kajsaosterman - 5 februari 2013 12:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 5 februari 2013 07:22

 

Snön har ju inte försvunnit utan det kom mer nu under morgonkvisten! 

Min kära sambo ville att jag skulle åka med han till en mack så jag kunde tanka efter som de bara tar kort så jaa! 

Ja vad tror ni ja gör jooo i svängen vid mickelsens så vurpar man! slår sönder halva knät! lyckad tjej liksom! suck! haha ja var ju liksom inte beredd på det själv :D 


Idag blir det att åka in till Arbetsförmedlingen och hoppas på det bästa när jag pratar med min handläggare! 

Måste verkligen hitta ett jobb! 


Jag är utbildad frisör! så de är ju något jag verkligen vill jobba med! och jag har fått bra kritik för det jag gör! =) 

Men eftersom det är så över etablerat med frisörer här i skåne så kan jag tänka mig jobba med det mesta.

Jag ser möjligheter framför hinder!=) 


Nej nu ska jag ta och gå en runda med Tanooke! =) 

Ha en bra dag allesammans=) 


Ciao

Av kajsaosterman - 4 februari 2013 16:52


 

japp vad är det ni ser jo jag har skapat mig en ny fräsch blogg! så gött!

anledning till att jag byter är för att här kan man ha vissa inlägg privata så skönt att veta att vissa inte kan läsa, och ja kan bara kräkas utan att någon kan skriva eller kopiera eller nått =) haha så mangefikt!


Btw nu sitter jag och kollar på barnprogram hos jenniffer =) tihi med Neo =) ska väl snart hem och laga till en godmiddag till mannen, och hoppas på att jag inte får soppa torsk på vägen hem. 


over and out people. 


btw bloggen är ny så bättre design kommer! =)


//Kassiiie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards