kassiiie

Alla inlägg under januari 2014

Av kajsaosterman - 18 januari 2014 11:27

 

Allting närmar sig med storm steg och de var så lätt i början allt var så självklart, nu börjar det komma jobbiga saker och jobbiga känslor komma inpå mig... Snön gör det inte bättre någonstanns.... 

Behöver solen nu nu nu! lite possetiva tankar men hur jag får det vet jag inte riktigt... 


Idag vet jag att jag ska till till mamma och klippa lite grannar till henne det är ju något vettigt jag ska göra i allafall. 

 

Kan säga att jag saknar mina vänner uppe från Nyköping, sitta och snacka dricka kaffe och ha de allmänt chill. Det är något jag verkligen saknar... Snacka om saker som ingen annan förstår, skämta på skoj utan att någon tar illa vid ect... det är saker bara vi kan... vi från Nyköping<3

 



visste du att 90 % av alla män som rakar sig ägnar 5 månader till att raka sig?

 

visste du att det är bara är hjärter kung som har en mustach i kortleken? 

 

Visste du att killar med mustacher rör mustachen 790 gånger per vecka ? 




Av kajsaosterman - 16 januari 2014 23:01

Dagen före helg känns bra, har en varm känsla i kroppen de känns som man ut strålar värme svårt att förklara ^^

Haft ett halvt snöbollskrig blev mulad/pöllad på kuppen.men är man med i leken får man leken tåla ^^
Eller vad säger ni?

Av kajsaosterman - 16 januari 2014 09:34

 

Som över texten lyder så är det mitt nya motto =) 

Jag var och vägde mig nu i veckan och resultera att jag gått ner 2 kg i fett!!! awesome , dock tappat lite muskler men det gör inget. 

Nästa vägning ska vara under 100! 

 

Jag och Jennifer var på Tabata igår, en grupp träning som ledaren delar in i kanske 7 stationer med olika övningar, varje station ska man göra 8 gng och sen byter man till nästa. =) Jobbigt men en kanon skön känsla! 

Har ingen träningsverk idag skönt de faktiskt! med tanke på att ja knappt kunde gå häromdagen ^^


Idag blir det att skriva lite papper o sen till skolan o plugga lite =) yay! 

I februrari kommer jag starta att vara med intensiv på gymmet! minst 4 gånger i veckan! minst! =) 

Kanske inte kommer va en pingla till sommaren men beach 2015 ska jag va^^ 


Vad gör ni idag för att motionera?


Av kajsaosterman - 14 januari 2014 20:48

  

 

skaffa löshår igen kanske =D

Fattar ni hur snygg ja kommer bli sen när jag nått mina 70 kg? hepp hepp =) 


Fick en kommentar från en vän: går du ner till 70 Kg med dom benen kan du jobba som modell^^ 

Mohaha lite kul ju haha ^^ 





Av kajsaosterman - 12 januari 2014 22:59

har ägnat kvällen till att lyssna på musik o fixat min tjejkompis header till bloggen =) blev väldigt bra måste jag säga=) 

 

eller vad tycker ni??? =) 

/K

Av kajsaosterman - 10 januari 2014 17:00

Ikväll blir de bara lugnt o känna stressen avta helt från dagens jobb. :)
Käka lite o glo lite på film samt plugga ^^

Imorgon börjar allvaret! Kosten har ja redan tagit itu med :) nu är de bara träningen som fattas så vid 8 i morgon bitti blir de att jogga till Go och Gla gym och sen köra ett pass Tabata o sen jogga hem igen :)

Tar 45 i att jogga ^^

Lust o hänga på?

Ha en awesome kväll!

Av kajsaosterman - 10 januari 2014 06:25

Känslan som finns är ofattbar men de känns riktigt Bra! Nu har ja en morot att gå på ahhhhhhhh de känns sjukt! Tihi!

Detta är sjukt sant.

Efter allt pluggande igår såg ja fan skyltar framför mig haha var tvungen att ta en paus så rita mig en bil inte illa för att vara första gången på fri hand ^^

Gårdagens motion
Gick hemifrån till Lunnarp
Gick från Tomelilla och Hem.

Idag jobb så blir rätt många steg, spänna magen tills sov dags!

I morgon blir de Tabata på gymmet!
Yay!

Nu blir de jobb! Gött casch is King^^
Ha en awesome Dag Alla=)

/K

Av kajsaosterman - 7 januari 2014 06:28

Känslan att åka till jobb i dag är underbar! Har varit lång ledig så de känns kanon att komma tillbaka:)

Ska även komma igång med träningen igen på allvar! Har börjat äta rätt igen o bara de känns kanon bra! Nu ska ja bara på gymmet! :) ska bli i fint skick till Beach 2014! Yay!

Har som sagt vägt 120 kg.. På bilden är de minst 101 kg Only.. Ja har ett mål! O de är 70 kg.. Följ min väg här på bloggen :)

Vill du komma igång för att sätta muskler på kroppen men du har ingen motivation? Kanske jag kan hjälpa dig :) lets do this!

Allt handlar om att försöka tro på sig själv,
Att lyssna på vad sin personliga tränare säger, skapa sin styrka o vilja att lyckas.

Klarar jag det så klarar du det:)

Ha en awesome Dag People!
/Kassiiie

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards