kassiiie

Alla inlägg under januari 2014

Av kajsaosterman - 24 januari 2014 06:13

Snart helg! Kan behövas! Dock har.ja.inte jobbat jätte mycket denna veckan men ja.har packat o de tar på krafterna!

Först skulle jag förstå hur man vek en flyttlåda haha.de.va inte.så.lätt haha jävla beskrivning men.det.gick till slut^^

Sen.packa allt Blääää va de är.mycket ^^
Men.måste de är bara 8 dagar kvar till flytt! :)

Hhahahahaa tycker denna ungen är så jävla.tok skön! Haha
Tyvärr är jag.en sån människa som skulle.kunna starta en.diskussion på.morgonen mot.mina vänner hhahahahaa

Dont kill me ;)

Nej.nu måste ja.vakna Capisch!!!

Ciao amigos
Peace and.OoooOout
//K

Av kajsaosterman - 23 januari 2014 19:59

Denna veckan har jag.och heffa vart jävligt duktiga! 3 gånger.har vi gymat! Jag ska lägga in.ett 4 pass på.lördag så klart men de är ju jag ^^

Folk frågar.mig om ja.inte skäms över att vara.rätt stor.?

Svaret till er är:

Jo det gör jag hela.tiden Men jag har börjat ta tag.i min hälsa äter rätt, äter mindre och gymar allt.från 3-4 gånger.i veckan så ja kämpar, ingen av er kan säga till mig att jag.inte gör.nått för.har.kämpat bort 25 kg o mer ska.de.bli :)


Motivation till mig o.dig :)

Kämpa.för dig..
Kämpa.för att.ingen då.kan säga.att.du.inte försökt..
Alltid velat.ha en.snygg kropp!?
Börja.träna., ät.rätt :)

Nu ska.ja.äta Mat mindre mängd! Fisk o.sallad

Ha.en.awesome kväll :)

Av kajsaosterman - 23 januari 2014 06:37

Så var de dag igen o jobbet kallar ^^ Yay Casch is King ^^
Utan musiken skulle jag aldrig vakna ja menar tänk hur tråkigt allt skulle bli utan musik haha tur dom uppfann de alltså ^^

Igår var ja o heffa o.körde styrka.på gymet! Så jävla Nice var det :) tränade med vår egna kropps vikt i olika övningar kanske låter som en baggis men du kanske.ska.testa innan.du.säger.för mycket ^^

Blir Gooballe idag ^^ så tränings kläderna är.redan.packade ^^ Yay! Då.har.man Gymat tre gånger denna vecka blir.kanske på lördag också hihi!

Vad gör.ni för att hålla.motivationen igång?

Själv lyssnar ja på peppade musik
Människor som.säger att ja.inte kan.
Kollar andra.som lyckats gå ner till ett mål från något de trodde va omöjligt

Av kajsaosterman - 22 januari 2014 15:49

Dagen har vart fukkin slapp alltså haha! Men den.avslutas med ett styrkepass med.min homiie :)

Yay! Mitt andra hem ska bli gymmet sen!
Har mått skit några dagar men nu har ja peppat upp mig själv! Styrka o tålamod!
Have faith just faith!

Så sjukt sann text!
Ja.menar varför ska man gråta.över spilld mjölk? När.man kan le istället.

Palla Depp liksom.näääääj Livet går.Frammåt även för mig ^^

Life isent esey

Peace ooooOout =)

Av kajsaosterman - 20 januari 2014 17:20

Hur många reagera inte på den rubriken! jo ett antal antar jag mohahaa fult av mig eller...

Låten  är dock bra därför jag skrev det ^^  sen att ja gjort om titeln lite är ju bara kreatift tihi

 

ÖRRRRK har bara legat på soffan o läst o läst o läst idag känner mig helt matt i ögonen! haha men de är väl så man ska känna , nästan så man tappar boken i huvudet liksom! 

fick hem ett najs brev idag! dock va inte summan lika rolig men de är det lätt värt och ni har inte den blekaste anning vad jag menar det är rätt kul mohahahaa =D vissa vet ju men ni kniper tack! =D


 

Är på jakt nu också mycket i görningen här! 


TIPSA GÄRNA GENOM ATT KOMMENTERA! =)


Vet ni någon som säljer eller vill bli av med möbler? tipsa mig gärna

Behöver följande:

  • En 3 sits soffa (ej vit) 
  • Ett Soffbord (mellan)
  • Ett litet köksbord fyrkantigt + två stolar/barstolar
  • Tv bänk
  • Lampor

/K



Av kajsaosterman - 20 januari 2014 06:47

 

är dö trött men ändå är jag uppe? wtf!!!! haahaa jaja mig i ett nötskal! 

Funderar på att jogga ut i snön senare! de jobbigt och det ger motionen som jag behöver! ^^ 

Asså så här BRUN blir jag normalt på sommaren så heffa tycker du verkligen jag ska sola solarium hihi ja kanske ska testa i allafall hahhaha ^^ yes yes de är ju rätt skönt att slippa ligga o jäsa i solen! =) blir brun bara ja går i solen en dag tihi =)


   


Av kajsaosterman - 19 januari 2014 18:51


 

jag vet seriöst inte vad jag ska skriva... skulle vilja skriva av mig allt! som att slänga en målarfärg burk o bara låta det rinna av.... så känns det.. men neeej de kan ja inte för många läser det jag skriver här..


Nån som vet hur de känns att bli överkörd? eller som att bli vald sist... eller som jag blev här om dagen... 

stört mig på det, som att jag var mindre värd eller nått.... usch usch usch! jag har inte orken just nu att ta det med människan! ja orkar inte! men ja måste eller hur så man inte sprängs för de lär jag göra annars....


AHHHHHHHHH jag tål inte människor som fryser ut andra! bläää fy fan! 

de är inte okej enligt mig... 

 

till nått mer peppande! jag och Heffa var och tränade styrka ikväll! så jävla underbart! ah den känslan i magen man har nu efter är obeskrivlig!!!! 

Love it!!!!!!! ska bli mer träning nu när jag flyttar till T.lilla =) träningen ska bli min vardag och jobbet så klart =) 

sen allt annat är en bonus =) yes!


ha de gött / K

Av kajsaosterman - 19 januari 2014 02:40

Kollade ut nyss de patrullerar isbjörnar och pingviner utanför fönstret haha (till er som inte.fattar så är.de att.de snöar)

Vintern påstås vara mysigt! Kan hålla med en del men nu tycker jag det kan bli vår!! Så
Att värmen kan börja ta sig hit!!! Pffft! Hepp Hepp!
Vad gör ni,denna natten?

Kramar /K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards