kassiiie

Alla inlägg under januari 2014

Av kajsaosterman - 6 januari 2014 23:10

Dax att sova så man är pigg till jobbet i morgon! Sen är de två dagars ledigt med de mesta att göra.

Ja är blyg i början men när ni väl lär känna mig är ja den mest galnaste o roligaste människan ni lärt känna!

OooOover and oooout
/K

Av kajsaosterman - 5 januari 2014 08:57


 

Att kämpa är en evig kamp mot min klocka...

Att orka vara stark är en sorts smärta...

Allting pressar mig..


Det viktigaste är att man är sig själv och alltid gör sitt bästa..


Har fått höra att jag är en kämpe,

visst jag har levt ett bra liv men ja har också fått kämpa för det..

Allting handlar inte om pengar som vissa tror, livet handlar om så mycket mer en så...

 

Att orka kämpa i motvind är en utmaning som jag går igenom varje dag

ingen ser den, ingen hör den, ingen vet så mycket...

En sak vet jag o de är att den någon gång ska vända till medvind...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

ah gud, i helgen ja kan nog säga att jag fick folket att skratta åt mig jaja va fan ja bjuder på den ^^ 

I går var kände jag att jag levde... haha örk kunde ju vart bättre men idag är de fina fisken.. mohaaha.. 

Ska ta tag o börja packa , ja menar hur många gånger har ja inte sagt de nu... suck... suck.. suck... 

Är inte så långt kvar tills Nyköpings tjejen flyttar på sig dock inte så långt men till Tomelilla... =) mycket som ska fixas nu ööööörk.... 


Du är så fukkin fin ;) haha 


/K

































Av kajsaosterman - 3 januari 2014 08:11

 

Ja så var det fredag igen, det första inlägget på året... ^^ har inte har lust eller orken att lägga ut nått helt enkelt..

Ny år var nog de bästa på länge! grymt roligt ^^ Skåningarna är rätt roliga att umgås med ja menar dom är rätt cracy.. haha även fast jag blev mobbad för att jag inte kan utala visa saker på skånska hahahaha.. men ja är ju ingen skåning är ju alltid och kommer alltid förbli en Nyköpingsbo i hjärtat! Goooo riks svenskan! =D 


 

haha ja då har man stått som en frågetecken och försökt med dessa jävla låder! måste dom göra allt så jävla invecklat haha. mina järnceller har inte vaknat en därför jag inte fattar tror ja... ^^ 

ska bli nice väder idag står det på min telefon så man kan ju alltid hoppas! solen gör mycket men även andra människor i mitt liv :) 


 

asså vi har en traditon eller de har blivit en! ^^ o de är att ta egoo booost kort om vi är någon stanns ^^ 

Impulsiva like hell de är alltid kul som fan ^^ ja jag svär ursäkta mormor ja vet att du läser denna sida ^^

men sån är jag ^^

   

haha ja så här kan de se ut men vi kan se allvarliga ut också så tro inte de att vi inte kan ^^

Idag blir de chillkväll gött =) 


 

är grymt sugen på att göra nått sånt här igen men samtidigt inte... ah de är så svårt! 

vill ju tatuera mig igen också! suck! vilket dilemma! 

 

så sant så sant eller hur? 


/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards