kassiiie

Alla inlägg under april 2013

Av kajsaosterman - 23 april 2013 14:47

Idag har jag blivit utelåst 2 gng av samma tant! Jag får känslorna av att hon inte

gillar mig men hallå ta till sånna konsekvenser som att låsa ut mig är ju drygt..

Så kommer ni in på Ystads folkuniversitet så kan ni inte räkna med att få ett leende utan denna min=D haha 

-->

 

Av kajsaosterman - 23 april 2013 11:11

Nu börjar man ledsna på detta att sitta i ystad! ja menar hallå? nu ska jag på en arbetsinterljuv på 

fredag, och jag kan säga till 99 % att jag får det eftersom det är inom vården.. 

men ÄNDÅ måste jag sitta här och söka ännu mer jobb, vilket känns väldigt onödigt! dock är det bara till 3! men i allafall! 

 

Och dom har ju inga som hälst undervisningar typ exemepl : företag som kommer och föreläser, eller nått med jobb att göra utan man kommer hit 09.00 på morgonen och sen sitter man och kollar igenom arbetsförmedlingens + tusen andra sidor på internet till klockan 15.00 på dagen! HUR MENINGSLÖST ÄR INTE DET? 


Man kunde lika gärna sitta hemma och söka jobb och få nått annat vettigt gjort under dagen! men ikke! 

AHHHHHHHH jag är så jävla trött på denna jävla arbetsförmedling! Och min coah är inte bättre han! 

"ja men kajsa vad vill du jobba med?" ja vet inte säger jag.. "ja men nått finns ju,du måste ju veta nått" DET ÄR INTE JAG SOM ÄR COAH! HAN SKA VETA vad han kan erbjuda mig! 


Inte konstigt folk tröttnar på att ens söka jobb för arbetsförmedlingen är ingen förmedling dom är nått helt annat! 

dom förmedlar inte jobb, dom sätter en på kurser på är totalt värdelösa! 

fy fan för er säger jag bara..

Av kajsaosterman - 22 april 2013 18:17

 

jahapp så drar man snart iväg på träning för kvällen! SKÖNT! =) inte för att jag inte vill vara hemma hos mitt hjärta utan för att jag äntligen kan åka iväg och träna och inte ha ont i halsen! =) Naturläkemedel är min räddning =) 


Lyssnar på brittan och williams låt Scream and shout! taggar och blir pepp inför kvällen=) 

Ja jag har ju inte uppdaterat bloggen på över en vecka, men det har  vart så sjukt mycket! 

berättar kort skulle på jobb interljuv i Lund det var en bluff så blev inget med det, förkylningen vill bita sina virus på mig lyckades halft men mår bättre redan, söker jobb dagligen , sommarjobbade på ett äldredomsboende i sommras tänkte för mig själv dom borde ju vilja ha sommarpersonal dock kom chefen inte håg mig så hon tyckte jag skulle praktisera i 3 månader???!? HALLÅ liksom..vården är nått jag kan behövs ingen praktik för mig där... Ne tack då söker jag jobb på annat håll... 

 

Viktminskningen går på rätt håll det är riktigt skönt! tror jag håller på att få en ROOOMPA!! =D haha har dock 

alldrig haft en synlig så nu är den på väg! =) tjihooo! Magen ska också försvinna kanske ska sattsa på modell jobb jag menar jag har benen för det ;) haha Ja vet att jag kommer bli dödligt snygg när jag har kommit ner till 70! =) 

 


OOoOOOover and OooOoOOut

/K


Av kajsaosterman - 19 april 2013 06:30

 

Anton och Affe med andra ger en så mycket minnen genom att ha lyssnat på dessa.

Jag har nu sökt mig den hjälp jag behöver,för min skull inte för någon annan.. 

Blir att försöka ta mig till ystad idag, även fast jag vet att jag fått soppa torsk innan men vad ska jag göra? 

har inget val...


ska in och prata med min coach, förhoppningsvis så får jag ett drömjobb snart..

När jag väl fått det ska jag ta tag i mitt körkort, har inte haft råd innan, ja vet att många klagar på mig för att jag är 25 snart och inte har körkort men ja har ju inte råd? de är inte nått fel med de... 


kan säga att jag sitter med en Banan smootie och 1 skivad apelsin och apelsinen är inte måttligt sur! bläää! haha fick 

nyss ett sprut av den jävelen o ögat! haha morgon humor =D 


Nej nu ska jag göra mig i ordning=) 


   

 btw saknar alla minnen med dig<3


OOooOOOoOVer AnD OOoooOOoOOOUt

/K


Av kajsaosterman - 18 april 2013 18:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 17 april 2013 19:59

 

Har varit fullt upp med jobb ansökningar, och har skrivit CV och Personligt brev så mina händer har skavsår =D 

Nu håller jag tummarna kan jag lova! att detta går vägen! =) 


I morgon bitti ska jag åka och köra ett Goo Pump pass mellan 06.00 - 07.00 så skönt, även om jag har fått hals ont så kan man träna fast försiktigt! =) 


Ne nu ska jag ha lite te kvällsro te =) så man lugnar ner sig lit ti kvällen =) 

Sov gott alla =) 


OOOOOooOOoOover and OooOOoOoOOut =) 


btw här är jordens finaste röst! Han har över 1000 likes på facebook och 18000 på youtube han la ut den igår!! 

Linus Svenning =)

/K



Av kajsaosterman - 14 april 2013 21:54

 

Dagens I-lands problem! - När spotify går ut och man inte kan lyssna mer på musik! 


Har nyss avnjutit en god kvällsmåltid med mitt hjärta, min telefon surrar hela tiden av

Quizekampens ljud =D haaha jag leder stort över dig Heffa! =D 

 

Har idag planerat lite över min 25 års middag =) är en bit på vägen =) 

i allafall =) 

I morgon blir det att få träffa min underbara syster dotter<3 kladda med kritor och 

kolla på Barbie och mysa med gottis framför vår "lilla" tv =) hehe

 

och eftersom siggan kommer på besök så får jag träna på morgonen istället =) 

så ingen zumba för mig i morgonkväll men bokade in ett härligt Goo Pump pass 

i morgon bitti mellan 06.30 - 07.30 =) så träning blir det i allafall =) 


Nej nu blir det att göra kudden sällskap =) Ha en bra kväll alla =) 


OoOOOOoover and OoooOout 

/K

Av kajsaosterman - 12 april 2013 13:56

Dagarna springer verkligen iväg må jag säga, snart har vi 20 + =) haha! =) 

Var på PT nu vid 11.00 i morse =) riktigt tufft pass! döpte det till "skjut mig i foten" haha tänk dig att träna med en fot som någon skjutit på , där av menar ja att det var dö jobbigt men skitbra känns det efter! =) 

 

Skjut mig i foten passet!

  •  Planka på en 6 kg boll + toppa med tåspettsarna i sidled.
  • Planka på en 6 kg boll + att man skulle hoppa i sidled. stå i planka, hoppa snett åt vänster,tillbaka till mitten, hoppa åt höger och sen till mitten och hoppa i sär med benen och sen göra så i 1.30 min.  (vila i planka om du behöver återfå andning) 
  • Mag övning med 3 kg boll - ligg på rygg, ha benen rakt fast dom ska va i luften (inte marken) kasta upp bollen o ta i mot sen upp och till knänen och tillbaka ner. (spänn magen!) 
  • Skivstång med 2 kg tyngd - ligg rakt, ha skivstången bakom dig, ta tag i skiv stången (raka armar sänk axlar!) och dra dig upp med hjälp av magkraften och sen tillbaka ner (håll i mot med magen!)
  • Planka med 3 faser - Gå ner i planka med armbågar ner,klättra dig upp på händer gör en zip (armhävning)  (tänk på dina 3 punkter!)

Kör detta 5 gånger med vila på 5 min only! 

ja ska sattsa på välbyggt! =) hehe noo fat! only muscle! =) 

 


Efter träningen körde jag hem och gosa med Tanooke, sen gjorde jag mig en Kalas god Sallad=) 

Du behöver:


  1. 3 Dl Sallad
  2. 1 Dl Rödlök
  3. 1 Dl Gurka
  4. 1 Avocado 
  5. 1 halv burk Tonfisk
  6. 2-3 droppar citron olja 
  7. 1 krm krydda (Ex: salladskrydda) 

Dricks med Is vatten till! Riktigt gott! Tips för dig =) 



Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards