kassiiie

Alla inlägg under april 2013

Av kajsaosterman - 10 april 2013 08:01

 

sista dagen idag då. skööönt, känner att ja börjar bli väldigt trött! suck! haahhaa är ju en bit att åka till Ystad varje dag.. 

Ska ha en arbetsinterljuv idag man kan ju alltid hoppas att man får det, men om inte så får jag säkerligen ett annnat. 

Slutar 4 idag jiiippii! =D träning i kväll också skönt som fan =) Styrka ska vi på =) 


Nej nu måste jag bege mig <3


//K

Av kajsaosterman - 8 april 2013 07:07

 

Denna texten är så SANN!! 


jaha ja nu är man fixad , sitter och dricker en Smoothie med banan =) mumma! 

ska ju till Ystads folkuniversitet idag, vet inte om jag tycker det är så himmla kul, de ända är väl att man träffar nya människor, typ får jag ett jobb så är det en bonus! man borde väl säga tvärtom? men så var de ju faktiskt på kompetensare 2,0... så varför skulle detta vara bättre? 

Har några andra som går på Humanus i Ystad och de är samma skit som kompetensare, dvs skoliknande lokaler, schema belagda lektioner, rullande tummar,dricka kaffe ect ect...


man måste i allafall ge det en chans. hehe... 

Tränings schemat är fullbokat nu innför veckan med Gooballe,spinning,Zumba,Core,Spincore och massa annat gott och blandat. =) 


OOooOover and OOoooOut 

/K

Av kajsaosterman - 7 april 2013 22:43

 

NU blir det att hoppa i sängen och undrar verkligen hur det kommer va i morgon....

Arbetsförmedlingen har skickat mig och ett par andra till Ystads folkuniversitet där vi ska gå en kompetens kurs, vilket får mig att säga att detta har jag redan gått igenom allt!!!? varför inte bara hjälpa en ut på jobb istället????? 


Ja men vi får väl se om detta är lika värdelöst som kompetensare i Tomelilla va... 

suck! 

Ja ska ta med mitt "diplom" från kompetensare där det står svart på vitt att jag redan gjort allt vad

denna kurs sammanfattar... så hoppas verkligen jag inte behöver göra om det igen... 6 månader liksom kul! 


Nej nu ska jag krypa ner till mitt hjärta. 

ni får ha en fortsatt bra kvälll


/K

Av kajsaosterman - 6 april 2013 19:27

Sitter med en kall San fransisco nooomnoom! Riktigt najs=)

Vad gör ni ikväll?

Av kajsaosterman - 6 april 2013 17:41

Haha ja vad ska man säga?
Ja spyr på er verkligen som kallar mig tjock galla spyr ja över er =D.

Kalla mig vad ni vill, mobba mig gärna för att ja är 24 och inte har körkort, ni mobbar mig genom säga att ja är för överviktig så jag inte kan få barn??

Har ni Inget eget liv att sköta istället för att va på mitt?

Sök hjälp......


Nu ska ja festa med vänner pusss o kram

Av kajsaosterman - 6 april 2013 09:35

 

Vill ni prata om mig? (SKITSNACK) kom då till mig... 

Jag kan gärna lyssna på vad ni tycker om mig, 

Men ni lär få svar tillbaka...


Människor som vill ha uppmärksamhet snackar skit till dom som de vet personen umgås med..

Tar du åt dig? varsegod... detta är min åsikt om det hela... 


SANNINGEN KOMMER ALLTID FRAM.... vem som saagt vad hur och när...

De är DU som snackar som får ta konsekvenser... jag hotar ingen men tycker detta jävla tjat börjar bli drygt...

KOM TILL MIG SJÄLV om du vill berätta hur dålig jag är, i don´t care..



suck!!!!  


Nu har ni fått min tid en stund nöjd? 


/ K

Av kajsaosterman - 6 april 2013 06:44

 


Efter år av mobbning och trakasserier orkade inte 14-åriga Angel Green leva längre. Nu kan hennes självmord leda till en ny anti-mobbningslag i Indiana.
"Ni dödade mig varje dag", skrev hon i ett brev till sin klass.
 


INDIANA. Den 5 mars lamslogs stora delar av Indiana av nyheten om att en 14-årig flicka hittats hängd i ett träd vid en busshållsplats.

– Hon hängde sig vid den platsen för att hennes mobbare skulle se henne, berättar Angel Greensmamma Danielle för WRTV.

 

Efter år av mobbning orkade Angel inte kämpa längre. Hon skrev ett brev till sin mamma och sina klasskamrater innan hon hängde sig själv i ett träd. 

"Det var mobbning som dödade mig. Snälla, skipa rättvisa. PS. Jag skulle älska att ha hela årskurs åtta på min begravning", skrev hon i sitt självmordsbrev.

– De kallade henne för hora, slyna och otaliga andra ord. Och de sa att hon var värdelös, säger hennes mamma till WRTV.

 

Vill att ny lag röstas igenom

Nu arbetar Danielle för att en ny anti-mobbningslag ska röstas igenom. Lagen gör skolorna ansvariga för mobbning. Den kräver även att skolorna årligen rapporterar om varje mobbningsincident. Utöver det blir det krav på att all personal tränas i hur man förebygger mobbning.

– Jag vill att skolorna får mer träning och jag vill att barnen får det stöd och de resurser som krävs för att hantera mobbning, säger Danielle, som menar att det skulle förebygga många självmord bland unga.

 

Ur brevet



"Jag är väldigt ledsen att jag gjorde det här. Tro ALDRIG att det var ditt fel. För det är det inte. Jag älskar dig så mycket och jag kunde aldrig ha önskat mig en bättre mamma. Tack för att du tagit hand om mig, fött upp mig och älskat mig under de här 14 åren. Än en gång, jag är ledsen. Men mitt hjärta klarar inte av den här smärtan. Jag kommer att sakna dig så mycket".



 

Först denna tragiska händelsen med Linn och nu detta... fy fan säger jag bara... 

Hoppas lagen går igenom här i Sverige också för det skulle verkligen behövas! 


Ta hand om er där ute, och säg inget som ni skulle bli sårade av om ni fick höra det.. 


Take care

/K

 

Av kajsaosterman - 6 april 2013 06:24

 

Frukosten är ju praktiskt taget din viktigaste måltid =) jag äter en yougurt med nötter och lite kokus =) 

de är riktigt gott =) mummmms! 

Min älskling ligger och sover hihi ja vad är klockan nu 06.26 , Tanooke kom och yla på mig vid 05.00 så har varit uppe sen dess och tagit mig en kopp kaffe =) 



Igår klippte jag Yasse =) Har tagit en bild från hennes fb ungefär den längden hade hon

innan jag klippte =) 

Före

 

Efter

     

=) ser lite saker ja skulle vilja finsjustera =) men hon är nöjd så ja =) hihi

Dock tog de lite väl lång tid, men de är nog mycket för jag inte klippt på länge..<3


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Jag tycker personligen inte det syns att jag gått ner 3 kg och 5 cm runt kaggen! men de visar sig för hoppningsvis 

inom några månader =) Får i allafall på mig mina baggy! love it! och ja jag kan säga till dom som frågat varför jag bara användt mjukisar de är fför jag inte kommit i något annat... Men de var då och nu är nu =) 

 

NU ska jag kolla lite på min tv serie som är så gudarns bra =) schhhhh its called "pretty litel liars" =)

sen blir det att klä lite och sedan åka till hommie (= 


Over and OooOOOut =) 

/K



  

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards