kassiiie

Alla inlägg under april 2013

Av kajsaosterman - 5 april 2013 22:01

      

Ja fortfarande har jag INTE blockerat någon som några vill tro? men som sagt har inte gjort det.... 

de är väl fel på era internet?  

 

  

Dagen har varit sköööön bruuusch! =D Har umgåts med bästa Jennifer<3  pratat massor och umgåts like always! 

  She is my homiiiie ^^ =)  visk visk visk haha vissssk!   

Jennifers bästa citat: Jag hatar bönder! dom är så äckliga med deras tofflor! Tofflor borde förbjudas!

haha ja är otroligt glad att jag träffat en sådan underbar vän som du! =) love you honey! =) 


På förmiddagen kom lilla yasse hit, färgade hennes hår och klippte henne =) blev en kort pasch! =) skit snyggt! dock såg jag på korten att jag skulle behövt fin puttsa nacken och dom främmre sidorna =) Men hon blev nöjd och det är alltid trevligt! =) pratade och hade väldigt trevligt =) 

 

Nu i kväll har jag hållt på med en lastbils inredning, ont i tummarna så jag dör! AJ MAMMA! haha 

Kan ja va femenim? haha nääääääääääääääääää! =D 

I morgon blir det att åka och träna med Jennifer =) ZUMBA! jippi! de är riktigt najs! =) Goballe som vi tränade igår var ganska drygt men lite träningsverk har man =) hehe =) 


Nu blir det att sova! träning i mörn! 


Over and out 

/K

Av kajsaosterman - 5 april 2013 06:35


 

Ska börja detta inlägg med att säga att alla är vi olika och tack vare det är varje människa UNIK! 


Varför just den rubriken, jo varför kollar ALLTID dom smala ner på oss som är lite större dvs mulligare,tjockare?

Vad gör det att man är lite tjockare? 

Jag var med om en händelse igår, en person eller ja två var det som verkligen kollade ner på mig när jag tränade, 

JAG ÄR PÅ GYMMET FÖR EN ANDLEDNING! 


Nu ska jag verkligen inte dra alla över en kant, men blir så fruktansvärt irreterad! när det gäller sånt.. 

Blickarna dom gav mig var bitchiga, "vad gör du här?" Du platsar inte här" de var så jag kände det... 

Sen när träningen var klar så åkte dom och dom verkligen vände sig om och tittade efter mig????? 

 

Jag lider av fetma, och jag har äntligen tagit tag i det och går på personlig träning och gymmar varje dag eller allafall varannan dag.. 

INNAN ni kollar ner på någon tänk en gång till för helvete! du känner inte personen du vet inte vad den har gått igenom... EN BLICK KAN SÅRA NÅGON!!!!! 


Men sånt här får man leva med... 

Jag kommer fortsätta träna, och ser jag att dessa två fortsätter kommer jag personligen gå fram och fråga var deras problem ligger... =) 


yes over and out.

/K



Av kajsaosterman - 1 april 2013 08:29

 

Denna morgonen började med att stiga upp och göra en Smoothie med hallon,banan,yougurt =) mumma! och ett knäcke bröd utan smör =) Nyttiga klubben.com.


Sitter och lyssnar på min favorit låt med brittan och william=)


har ni ätit nått gott i påsk då? dela gärna med er =) 


Ha en bra dag

OOoOover And OOoooOout 

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards