kassiiie

Alla inlägg under februari 2015

Av kajsaosterman - 14 februari 2015 06:23

Jippi vakna 06.00 Kul kul alla sover jaha vad ska man göra nu då?

Åhhhh vi får snart nycklarna till nya lägenheten! Längtar! Ska bli underbart att få flytta in med dig älskling detta är verkligen något vi väntat på <3

Fick bak nojja igår så bakade en nutella brownie men var inte alls sugen på den sen hahahaha suck?

Funderar lite på om ja ska gå ner och titta på film :) blir nog så hihi

Blir att beställa lite saker till lägenheten idag :) säng och soffa <3 sen titta på lite olika saker yay <3
Älskar våran lilla familj <3

Av kajsaosterman - 12 februari 2015 19:13


 

jag förstår inte vad  "Folk" håller på med... 


Avundsjuka är något som är så grymt irriterande, ja menar du blir inte smalare eller bygger mer muskler för at du sitter och äter massa godis och chips! du går inte ner 40 kg för att du går 30 min om dagen... ohh pleaze...


Folk som är 50 håller på som dom är 10 år?  inte kan stå för vad som är sagt även om det finns inspelat liksom hallå vakna för fan... vi lever inte på 1900 talet välkommen till 2000 talet.... 


Folk som lägger energi på att försöka sabortera andras samt sitt eget liv på köpet.. Vakna upp kanske gör nått åt saken och lev för fan ni får bara ett....







 

haha kolla schysstaste kommentaren jag fick senast.... 

man fattar ju absolut inte vem det kan vara nej nej nej hahahahaha ahhh tur det finns så bra teknologi idag så man kan se vem som skrev ;) 


 

Älskar dig Patrik mer en något annat på denna jorden <3

  



/K






Av kajsaosterman - 12 februari 2015 17:56

Lite mys med älsklingen innan han for till jobbet <3 fick även en make Over av mott hår av han <3 Älskar dig över allt hjärtat <3

Fick även mysa med denna skrutten <3 <3 <3

Nu blir det att gå ut med Bamse :) <3
Hihi <3

//K

Av kajsaosterman - 11 februari 2015 21:32

Influensa delux.com
Örk orkar knappt skriva något men för att hålla uppe dom som läser denna bloggen kan ja ju skriva nått helt o intressant bara för att ..... typiskt blogg språk som en nybörjare skulle använda sig av hahaha

1. Hur du skämmer ut din blogg totalt! Haha watch and learn..


Hahahah cha cha blogg lovers and haterz!

Ehm ehm idag har jag legat i sängen med typ en hink vid sidan av sängen,
Ehm (fixar med håret) har pratat i min telefon med massa kompisar och bara legat i min säng då och kollat på film och mått jävla illa.. ni vet den där känslan när man vill spy och då kommer ju den där röda hinken jag nämnde om innan som jag ställt bredvid sängen ahh nämen så typ asså!
Sen typ klockan 3 så åt jag lite mat en macka och vatten i ett glas så ni vet liksom updation.se! Super viktigt asså så ni vet asså!

Nej nu ska jag gå på toa o ta tandkräm på en sån här va fan nu de heter ja juste en tandborste!
Aja men hoes and bitches ni får ha de så jävla bra asså!

Puss och kram!

Hahahahahahah ja dör!
Japp japp ja är fan inte frisk men de ät det som gör mig till mig haha

ha en awesome kväll
Älskar dig Patrik <3
/K

Vi <3

Av kajsaosterman - 8 februari 2015 17:32

Massa söndags mys med älsklingen världens underbaraste <3
Och spelar ingen roll vad folk eller avundsjuka pokaler gör för jag kommer aldrig lämna dig oavsett hur mycket dom försöker sig på att förstöra eller sabotera mellan oss kommer de aldrig att lyckas <3
Du är min för alltid <3

Jag är öppen o ärlig och säger som jag tycker och frågar om de är något. Fick svar på tal idag exempel..
Hahahaha de ni gått miste om kommer ni aldrig få tillbaka för patrik är min så back off bitches ;)

Av kajsaosterman - 8 februari 2015 08:49

Om ca 3 veckor bor vi äntligen tillsammans i vår egen lägenhet!
Längtar! Och har jordens bästa svärföräldrar som låtit oss bo här under tiden <3

En ny start på ett nytt finare underbarare liv med dig min älskade sambo <3

Hur många de en svider i ögonen på de är deras problem inte mitt eller min sambos bara för vi lyckats hitta varandra och vi är lyckliga så kan ni väl vara glada för det :)

Längtar verkligen!

Älskar dig Patrik <3

/\\K

Av kajsaosterman - 8 februari 2015 08:20

1. Sluta spendera tid med fel personer

Livet är för kort för att tillbringa tid med människor som suger energi och glädje ur dig. Om någon vill ha dig i sitt liv, ger de dig utrymme ? du ska inte kämpa för platsen. Använd din tid hellre på dem som alltid står vid din sida, när du mår dåligt ? inte bara när du känner dig bra.

2. Sluta springa från dina problem

Se dig själv i spegeln och ta tag i de problem du har. Det kommer inte att bli lätt. Men vi alla har dem, och vi kan inte lösa dem alla, för ingen är perfekt. Men vi måste se dem i stället för att springa ifrån dem, och därför måste vi anpassa oss. Det är vi nämligen kapabla till.

3. Sluta sätta dina egna behov till sist

Älska andra, hjälp andra, men glöm inte dig själv. Älska dig själv och hjälp dig själv ? och gör något, som betyder något för DIG.

4. Sluta hänga fast dig på det förflutna

Du kan inte starta nästa kapitel i ditt liv, om du inte avslutar den sista. Lägg det förflutna bakom dig ? det är möjligt, och det är nödvändigt. Vi har alla gjort misstag i det förflutna ? men du är inte dina fel, så kom vidare och bilda istället din framtid.

5. Sluta vara rädd för att göra misstag

Att göra något är hundra gånger bättre än att inte göra någonting. Bakom varje framgång ligger det fullt av misstag ? så varje felsteg du tar leder dig mot framgång.

Bjöd på denna maten igår :) mäktig mat men super god :)
Mammas recept:) köttfärs biffar med färskost gömma dock brukar jag har grönsaker till :)

Läser dessa böcker! Riktigt hemska böcker fy :(

Kommer aldrig sluta kämpa för dig min älskade Patrik<3
Så fort någon försöker trycka ner dig finns jag och drar upp dig som du finns för mig.
tillsammans klarar vi de mesta och jag finns alltid med dig vad de en gäller så står du ALDRIG ensam <3

Den som försöker göra illa dig försöker aromatiskt göra illa mig så tillsammans är vi ett team <3

Denna helgen har vart underbar <3
Och fler lär de bli <3

/K

Av kajsaosterman - 6 februari 2015 22:08

Ni som sa du kommer aldrig lyckas.
Jag lyckas varje dag..
Jag vågar chansa
Jag vågar för jag är inte feg
Jag lyckas förJag är inte den som är den..

Jag lyckades flytta från Nyköping
Skaffa ett jobb och ta mitt körkort
jag lyckades flytta från skåne
och lever nu med min älskade sambo samt har ett jobb
Jag lyckas så ni som säger annat varför kan ni inte försöka lyckas istället för att klaga gnälla och se surt på livet?
Jag är inte rik men man måste offra för att få :)


Så jävla gött! Skrev på anställnings papperna på nya jobbet i Värnamo idag! SÅ glad att jag fick detta jobbet!
Så nu börjar de rulla in casch igen!

Va så nära att ge upp allt men tack vare min sambo som stöttat mig till max så står jag med ett välbetalt jobb idag! <3 <3 <3

Gått så bra idag på jobbet! Börja 08.00 i morse o kom hem runt halv 7 ikväll! Riktig najs! Nu blir det mys med älsklingen framför tv:en medans alla andra sover <3

Så jävla glad att du är min Patrik <3

Kan de bli sommar nu så jag kan ta ut min älskade bil! <3 FIXA upp dig och så blir det mycket bil träffar <3

De bästa med mig och dig min älskade sambo är att vi har så mycket gemensamt <3 vi tänker lika . Själ varandras ord . Vi har en egen låt <3 Snart 14 februari då är de alla hjärtans dag så glad att jag får fira den med dig <3

//K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards