kassiiie

Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

se framåt tjejer och killar

Av kajsaosterman - 8 februari 2015 08:20

1. Sluta spendera tid med fel personer

Livet är för kort för att tillbringa tid med människor som suger energi och glädje ur dig. Om någon vill ha dig i sitt liv, ger de dig utrymme ? du ska inte kämpa för platsen. Använd din tid hellre på dem som alltid står vid din sida, när du mår dåligt ? inte bara när du känner dig bra.

2. Sluta springa från dina problem

Se dig själv i spegeln och ta tag i de problem du har. Det kommer inte att bli lätt. Men vi alla har dem, och vi kan inte lösa dem alla, för ingen är perfekt. Men vi måste se dem i stället för att springa ifrån dem, och därför måste vi anpassa oss. Det är vi nämligen kapabla till.

3. Sluta sätta dina egna behov till sist

Älska andra, hjälp andra, men glöm inte dig själv. Älska dig själv och hjälp dig själv ? och gör något, som betyder något för DIG.

4. Sluta hänga fast dig på det förflutna

Du kan inte starta nästa kapitel i ditt liv, om du inte avslutar den sista. Lägg det förflutna bakom dig ? det är möjligt, och det är nödvändigt. Vi har alla gjort misstag i det förflutna ? men du är inte dina fel, så kom vidare och bilda istället din framtid.

5. Sluta vara rädd för att göra misstag

Att göra något är hundra gånger bättre än att inte göra någonting. Bakom varje framgång ligger det fullt av misstag ? så varje felsteg du tar leder dig mot framgång.

Bjöd på denna maten igår :) mäktig mat men super god :)
Mammas recept:) köttfärs biffar med färskost gömma dock brukar jag har grönsaker till :)

Läser dessa böcker! Riktigt hemska böcker fy :(

Kommer aldrig sluta kämpa för dig min älskade Patrik<3
Så fort någon försöker trycka ner dig finns jag och drar upp dig som du finns för mig.
tillsammans klarar vi de mesta och jag finns alltid med dig vad de en gäller så står du ALDRIG ensam <3

Den som försöker göra illa dig försöker aromatiskt göra illa mig så tillsammans är vi ett team <3

Denna helgen har vart underbar <3
Och fler lär de bli <3

/K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsaosterman - 28 januari 2023 11:33

Jag har numera två bloggar, mer för att känner att jag inte vill blanda ihop utbildning med privatl iv, utan den bloggen som jag har på blogg.se ska vara med i utbildnings syfte. Och den här bloggen kommer vara mer inpå livet. Måste verkligen börja s...

Av kajsaosterman - 6 maj 2021 19:25

   Nu är Kassiiie tillbaka i rutan igen, det är väl härligt eller vad säger ni? Ja jag vet det har vart tyst från mig ett sju jädrans tag nu, men ni vet livet det fortsätter ju att glida på även fast en blogg står still. Som jag skrev i de tidiga...

Av kajsaosterman - 29 april 2020 08:17


?Missa inte detta fantastiska vår erbjudandet på våra produkter. ? ? Beställning: ?3-pack och få en valfri produkt. ?6-pack få två stycken valfria produkter. ?16-pack få fyra stycken valfria produkter. ?36-pack få sex stycken valfri...

Av kajsaosterman - 16 april 2020 14:37

VILL du äntligen investera i något som faktiskt fungerar :) då har du kommit helt rätt:) Dessa produkter är inga måltidsersättningar utan kost tillskott du tar innan och med måltid:) Kontakta mig på Facebook eller skriv till min mail som ...

Av kajsaosterman - 7 april 2020 08:26

Mitt kaffe kan: ?Krossa dina cravings ?Minskar din aptit ?Ökar din energi ?Förändrar fett till energi ?Hjälper till att reglera blodsocker ?Förbättrar humör och fokus ?Ökar cirkulation och syreavgivning Finns även i juice som smak...

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards