kassiiie

Alla inlägg under februari 2015

Av kajsaosterman - 5 februari 2015 16:15

Gud vad jag älskar denna ungen<3
Riktigt charmtroll och dig fick jag äran att ta hand om i morse <3
Får bli fler dagar då tant kajsa inte får någon oväntad arbetsintervju <3

Sen till en helt annan sak..
jag brukar inte dela med mig av såna här saker men ja kan göra ett undantag för nu är det fan nog...

vad tycker vi om folk som tror sig vara störst bäst och vackrast?
Vad tycker vi om folk som inte kan glädjas åt andras lyckaden utan istället försöker kasta skit och skapa bråk?
Vad tycker vi om folk som vill äga andra människor?
Ect ect

Detta
stör mig att en 50 årig tant kallade mig för ..jävla Subba utan anledning... de stör mig att hon sa att jag "nyss kommit in i släkten att jag inte har mycket att säga till om" att jag bara ska vara långt långt nere...
De stör mig att en vuxen människa beter sig så som ska vara någons förebild .. tvi fan säger jag bara... och sen har mage o påstå att jag ljuger....
När allt finns svart på vitt...

Jag tål inte människor som bara ser andras fel och brister och inte sina egna..
Och en sak till jag står upp för mig själv.. så hur mycket du och din familj kommer försöka krossa mig så kommer ni aldrig att lyckas för jag är starkare en så...

till skillnad från er kan jag tala sanning!
LÄR ER DET ...

/K

Av kajsaosterman - 4 februari 2015 23:41

Ger man sig in i leken får man leken tåla
Gillar de citatet starkt. .

Jag tar ingen skit när jag inte gjort nått fel. vidrigt när människor inte kan stå för de dom sagt men tur de finns nått som heter inspelning.. så allt finns svart på vitt

Hepp Hepp
/ K

Av kajsaosterman - 4 februari 2015 12:55

Älskar dig Patrik och tillsammans klarar vi allt <3 och INGEN kommer någonsin kunna ha det vi har för det finns bara en du och en jag <3

Lika fort som någon försöker trycka ner oss i skorna så finns vi för varandra <3
Snart snart bor vi i eget och alla ser att vi har det bra <3

Bästa vännen <3
Du fick en ny säng av husse och du älskar den hihi
Och jag älskar dig älskade hund <3


De bästa med mig är att jag är envis .
Jag skyddar dom jag älskar till 100 %
Jag är den tjejen som är rättvis men ändå bestämd när de väl gäller.
Jag glädjs åt andras lyckaden OAVSETT hur avundsjuk jag är...
Jag spottar inte på människor som försöker göra sitt bästa för de försöker allt dom kan.

/K

Av kajsaosterman - 2 februari 2015 21:02

Har nog skrivit 20 personliga brev samt gjort om och rättat CV:et.. haha fyrkantiga ögon delux!

Nu är ja hos B1 och B2 <3 färg och klipp står på mitt schema! :)

Vi är ett och kommer alltid vara ett enda stort hjärta <3

Du är min bästa vän <3
Vi kan prata om allt mellan himmel och jord det har jag aldrig kunnat till någon <3
Du är min själsfrände <3
Vi står i mot hårda stormar men tillsammans står vi starka <3
Du är mitt hjärta oh jag är ditt <3


Inte många har det vi har! Det vill säga
Äkta kärlek från första ögonkastet <3

Nu är det inte långt kvar tills vi bor tillsammans i eget! Äntligen! Vad jag längtar! <3

ÄLSKAR MIN PATRIK ÖVER ALLT ANNAT <3

Av kajsaosterman - 1 februari 2015 18:53

Status

......FUCK it....

Allt påfrestar en hela tiden..
Jobb som glider ur händerna på en,
kompisar som dör omkring en.
folk som gnäller och klagar över minsta lilla.
behöver jag fortsätta....


Men i slutet står jag i allafall men de är påfrestande. . Tårar rinner inombords för jag har lärt mig att inte visa någon svaghet.
Alltid vara stark och posetiv och framåt för det finns dom som har det värre en mig.

/K

Av kajsaosterman - 1 februari 2015 05:56

Att säga att man älskar någon är rätt lätt de är bara ord frågan är om du kan visa det.
Jag älskar min sambo och kryddar till kärleken lite extra genom att göra det lilla extra :)

Idag blev de fotmassage och fotvård <3

Före

Efter

Idag blir det att umgås med älskling samt familj <3

Natti <3

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards