kassiiie

Alla inlägg under januari 2015

Av kajsaosterman - 7 januari 2015 03:12

Hahahaha jag dör!
En polare skrev ut på Facebook om just detta jävla ordet "hen" som får en o undra var fan Världen är på väg! Måste dela hennes status! dvs statusen fick mig verkligen att skratta =D

"Hör jag ordet "hen" en gång till exploderar jag.... vad fan är en "hen" ? En höna liksom!
Ta eran jävla hönsgård å kör upp den där solen inte skiner"


Hahahaha gjorde verkligen min kväll! Tack amigo :)

Ny blir de att mysa ner mig hos min älskling <3

God natt alla fina människor
Och även till mina haterz ;)

/k

Av kajsaosterman - 7 januari 2015 00:43

Så jävla gutt! Att komma igång med träningen igen! Nått som verkligen får mig att må bra :) och klart så är min älskade sambo med mig <3

Styrke träning i ca 1 timme kort tid men får bli längre i morgon :)

Du min finaste skatt mitt allt min kärlek,
Är så sjukt stolt att du har tagit dig upp och kämpar på verkligen och jag står bakom dig till 100 % vad de en gäller <3
Snart har vi eget <3 längtar så sjukt mycket och att vi har de så jävla bra tillsammans och att alla kan se det <3

vi för alltid
Älskar dig min Patrik

Ciao amigos

Av kajsaosterman - 5 januari 2015 11:16



OBS!


Eftersom jag är jag och jag är inte den som är den rent utsagt så kommer jag låsa vissa inlägg då jag inte vill dela med mig till allt o alla :) Så skicka pm ni om ni vill ha lösenorden ;) 


Puss

Av kajsaosterman - 4 januari 2015 12:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 4 januari 2015 01:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 2 januari 2015 17:38

Min älskade lilla familj <3
Gör allt för er och att den sötaste goaste hunden kommit in i mitt liv är så tacksam för det:)

Inom sinom tid kommer det komma upp en stor överraskning här på bloggen ;)
O ja vad kan det vara tror ni
De får ni se då Hihi I love it!

Njuta av en händelserik helg med min kära sambo , vänner och familj <3

PS
Älskar dig Patrik o din familj över allt annat och jag står bakom dig i alla väder oavsett vilken storm som kommer <3

/K

Av kajsaosterman - 2 januari 2015 01:20

Du är så fin patrik
Så glad i hela själen att vi klickade från första början <3
Har aldrig mött en kille Med en sån fin själ som verkligen bryr sig om och kämpar för dom du älskar mest <3
Du är en underbar pojkvän och du är en väldigt bra pappa till din dotter <3
Älskar dig

Lite mys på jensens bof hus i Jönköping samt hälsa på en släkting till pojkvännen:)
Väldigt trevligt :)

Alla vet att jag älskar mat och ja jag kan vara onyttig ;) tyckte min sambo var värd detta <3

Så mitt 2015 ska bli så jävla bra!
Saker som jag ska tänka på :)

× Hålla mina mål!

× ta en dag i taget men att planera så man får en hållbar ekonomi

× fixa fler jobb

× älska . Drömma och våga Leva :)


Nu blir de att ha kuddkrig med min pojkvän vilket han inte är med på ;) höhö

Sleep thigt boys and Girls ;)

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards