kassiiie

Alla inlägg under januari 2015

Av kajsaosterman - 13 januari 2015 11:13

Så glad jag är!
Av ca 1000 sökanden fick jag prov jobbet!
Hur glad jag är på en skala 1-10 är obeskrivlig!

Tips för dig som söker jobb!

1. Sök själv ofta vill arbetsgivare inte ha folk från AF.

2. Ge aldrig upp va på för att visa att du verkligen vill!

3.ring ring ring!

4. Glad . Posetiv och framåt

5. Ta reda på fakta om företaget så du vet lite grann om bakgrunden

6. Andas!

Om du inte får de så ge inte upp till sist händer de :)

Av kajsaosterman - 11 januari 2015 14:56

wtf!! Neråt landet är de mycket bättre väder må jag säg

Awww saknat min äskling hihi äntligen tillsammans igen <3 Älskar dig Patrik

jävla skit väder bläääää!

<3

Av kajsaosterman - 10 januari 2015 19:40

AMOR VINCIT OMNIA
<3

Av kajsaosterman - 8 januari 2015 21:59

I let you wait 7 hours
at a train station
You lost your money
we texted for 7 hours until
I came up with an answer
But we met in the end
and see where we stand today

we are together
we live together soon in our own apartment
we will create a future
P.S I love you



I will never let you go my heart




I love you Patrick
When the morning sun rises slowly
I kiss you good morning


I love you Patrick
When the moon shines brightest in the universe
I kiss you good night


When the storms come and when rain falls
I will kiss you in the rain
and hold you while storms
flying past us.


I will always be here for you
I will never stop loving you
For you are my prince
you are my love
you are my best friend
you are my soulmate
you are my everything

 


You light up my days my beloved boyfriend

 

I write this poem to you
because you are you and no
another, and to show my
Love to you with words ..


See you soon darling <3
/ K

Av kajsaosterman - 8 januari 2015 19:05

Älskar dig <3

 

Saknar dig min älskade bästa vän, min bebis mitt allt<3

 

Varje dag som går kommer jag alltid ha dig i mitt hjärta<3 

 

Min bästa vän, min lyssnare, min trygghet i mörkret vi levde tillsammans i,

Men nu är du på en bättre plats<3

  '

Du skulle fyllt 3 år idag <3

 

Din snutte <3



 

Du snodde alltid mina bananer till mina smoothies <3

 

Dvs du älskade allt med MAT att göra <3

 

Du skulle alltid ha den "minsta" grenen <3 

 

Att bada var aldrig din favorit gren, då gömde du dig där inne <3

 

Som den Äkta rensiga Sibiran Husky du var älskade du Snö och Kyla <3 


 

Trött kunde du bli efter långa promenader<3

 

Kommer aldrig glömma dig mitt hjärta<3

Du är en stjärna och kommer alltid att vara en i mina ögon 

den klaraste på himmlen<3


 


Jag har haft världens underbaraste hund i mina armar men jag förlorade dig :,(<3


och nu har jag en annan hund brevid mig som påminner mycket om dig,

men han är inte min och kommer aldrig bli.


...Folk påstår att man ska skaffa sitt eget och inte ta andras....

jag har aldrig tagit något...jag kommer aldrig ta någon annans eller ta förgivet att något är mitt men därimot

bryr jag mig och det är inget fel i att bry sig om..

Jag är en djurvän på djupet och kommer alltid vara..



så innan folk skriver om mig så ta reda på fakta...

För ni visste inte vad jag hade förlorat.


/K 








Av kajsaosterman - 8 januari 2015 10:58

Min söte bebis!
Hoppas ja får gullegulla med dig idag <3
Hihi

Alltid så glad och får en verkligen och skratta och le <3

Se vad denna dagen bjuder på i övrigt..
Umgås med hjärtat mitt innan han ska till jobbet o sen blir de väl kanske till ms B ;)

/ K

Av kajsaosterman - 7 januari 2015 22:27

Work out! <3
PUSCH IT!
FEEL THE BURN!
SWEAT!

KARMA IS A BITCH HONEY ;)

Träna med min älskling efter att ja hämtat han<3

/K

Av kajsaosterman - 7 januari 2015 19:30

Jag satsar på min väg min stig allt där till! Träning , fitness, gör upp mål för mig själv o ser till att klara dom!

Jag ställer upp och pushar dom som vill, dom som behöver den extra sparken för att komma upp den jag aldrig fick.. jag har kämpat med min vikt och jag kämpar fortfarande. .

Träningen håller mig målmedveten den ger mig mer energi dvs posetiv energi!
All negativ energi som vissa folk ger mig omvandlar jag på gymmet!

Jag ska satsa allt.. som jag gör med allt annat.. ingen ska komma och säga åt mig eller försöka bestämma över mig igen never Ever Ever!

Jag älskar att min sambo tränar och håller igång för ja har aldrig haft någon som varit så taggad på att träna som han <3
Älskar dig de vet du och jag vet att du läser detta hihi
Saknar dig och ja är så jävla glad att jag har dig i mitt liv du lyser upp mina dagar kvällar ja allt <3

Min älskade shake Kom idag! Ja inte pulvret utan själva shakern! Gutt som fan!

Mys dag med svärmor :) beställt service på bilen! Och en del mer som ni ser!
Nej nu blir de att dra till gymmet och svettas och bränna mitt bacon runt magen haha

Haha asså ja är lite knäpp men de vet dom flesta som läser denna bloggen haha

Men jag är mig själv se de är väl därför folk läser denna eller ja varför inte ha nått att störa sig på eller ta lite insperation av finns mycket ;)

I dont give a shit ;)
Läs njut tjut eller skratta haha

Ha de awesome
/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards