kassiiie

Alla inlägg under januari 2015

Av kajsaosterman - 21 januari 2015 23:52

Aaaaaaaaaaah min hals! Suck!
Huvudvärk från helvetet och mig vetligt har jag druckit kaffe och vatten idag så brist på det är det inte hahaha kanske tänker lite väl mycket! ZzzooOoOOm. ..

Snart får jag kyssa världens underbaraste karr <3


I-landsproblen delux!

Jag fick anställning i Växjö men får inga jobb.... hur fucking wierd är inte det?
Och de svarar inte när man ringer... smsar eller skickar mail..

Jag jobbar till och från på en bemmaning men får ingen lön. ...notera ja har jobbat sen november men inte fått lönen därifrån dvs de håller inte inne någon lön...

hur i helvete tänker vissa arbetsgivare?

Bara söka nytt hör jag folk säga...
Ja jag försöker men gnistan till det är jävligt uppretad! Men näää då ja ger inte upp bara lite kalorier o en Disney film på detta så är jag uppe på benen!

Visst är denna bloggen ett kapitel för sig haha jag avlider..
har btw hittat en skön kille på Youtube och ni som är lite sexfixerade dont even think about it!haha

sök på Carl Stanly
ett video klipp som jag grina mycket åt va
"Morgon pigga"

Check that!

Ciao/K

Av kajsaosterman - 21 januari 2015 13:53

Folk gör en så jävla arg men samtidigt så är det deras misstag i Slut ändan tvi säger jag bara

.. så nu blir det att åka till dolores och ta en kaffe sen blir det gymmet! Omvandla negativ energi till posetiv viljekraft. .

Fick på mig min tränings bh som ja inte har fått på mig på 4 år.. den ni det är en motivations nyckel för mig <3

Fick lite gott och blandat innan min älskade sambo åkte till jobbet <3 underbar man jag har.. dom som har haft dig tidigare fattar nog inte vad dom har mist! Du föddes med ett hjärta av guld och du är min för alltid <3

Älskar dig Patrik

Av kajsaosterman - 19 januari 2015 11:09

Helgen har vart kanon! Har umgåtts med en riktig klippa hela helgen ah de va riktigt roligt och mer lär det bli :)

Tog av ca 150 slingor med lim samt gjorde en make Over :) blev kanon bra det där :) sen sätter vi i nytt när du är redo ^^

Att leva tillsammans med dig är det bästa som någonsin hänt mig<3
Tillsammans står vi starka vad som en händer står jag med dig hjärtat inget kommer få mig lämna dig <3

Det bästa med sanningen de är att den
ALLTID kommer fram i Slut ändan. .
Hur mycket personer gör för att gömma den..

bara inse tala alltid sanning :)

/K

Av kajsaosterman - 17 januari 2015 11:08

Vi bjöd föräldrar/svärföräldrarna på mat igår blev riktigt najs samt denna efterrätten:)

Denna lördagen börjar lida mot förmiddag vilket betyder att jag snart ska hämta min älskling på jobbet <3 så stolt över dig att du verkligen visar alla att du gör ett jävla bra jobb! Älskar dig över allt <3

Haha palla allas sura miner hela tiden örk...
Hur fan orkar ni? Om de inte är de ena från öst då är de andra från väst och är de inte de tredje från norr så är de nått från söder

Palla chi liksom.

Nej i eftermiddag blir de att ta ut lite lösthår och umgås med en ny funnen vän :)

Hade gött
/K

Av kajsaosterman - 15 januari 2015 21:46



Så glad att  du är halft min <3  sen hur andra ser på det det är inte mitt problem faktiskt! 

Älskar när du ligger bredvid mig när jag kollar på film för du är med totalt i filmen, eller när jag uppdaterar bloggen du tittar och vrider på huvudet så söt! Älskade du så glad att jag har dig som familjemedlem <3 I min lilla familj <3hihi

Hahaha till alla oss som har lite fett på kroppen! ;) ja menar vi lär ju inte bli det ;)
Top notch yay!

Tillsammans är vi starka  min  älskade sambo<3 

Ingen ska komma och tro att dom kan förstöra för oss för det kommer aldrig gå<3
För vi har det som många inte har och de är äkta ren kärlek från första början Ingen kan ta de ifrån oss <3



Älskar dig Patrik





Av kajsaosterman - 14 januari 2015 22:18

Jag älskar dig för att du är dig själv och ingen annan <3
För att du är den mest underbaraste sambon/pojkvän <3
För att jag tycker att du är världens bästa pappa till din dotter! Finns så många pappor som jag känner som inte bryr sig alls om sina barn och du är bara så underbar mott ditt<3

Jag älskar dig för att du ser mig för den jag är och inte för den alla tycker jag ska vara eller se ut . du ser mig som ingen annan gjort
Och det betyder mycket för mig mott hjärta <3 Du finns för mig lika mycket som jag finns för dig. Du läser mig som en öppen bok de är inte många som gjort.
ÄKTA KÄRLEK <3

Vet att många tycker ja är ur kass på att höra av mig och de vet jag mycket väl om.
Har väldigt mycket att stå i. Men jag ska bli bättre de är ett löfte <3

Som sagt ett nytt steg för mig har flyttat upp helt nu och mindre en en månad tills jag och min älskade patrik flyttar till eget <3
Då är ni välkomna att komma och hälsa på :)
Småland kan behöva lite sörmlänningar och skåningar på besök :) hihi


Juste en sak till;)

om jag skriver en sak här och någon stör sig på det så säg det till mig. Bättre svar tillbaka får du inte en av den som skrivit det...

Och just det här i sverige har vi något som heter yttrandefrihet och de menas med att jag får tycka och tänka exakt vad jag vill , var jag vill , när jag vill och hur jag vill..

Så mig kommer ni inte lyckas köra över just say...

Ciao

Av kajsaosterman - 14 januari 2015 05:09

Nu blir de snart att bege sig till Växjö :) gutt som fan!
Samtidigt blir de köra älskling till jobbet :) så nu har man två jobb man kan ju inte ha de bättre ;)

Kaffe is the shit :)

Ha en awesome dag
/k

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards