kassiiie

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

Work out + 2 bebisar till mi familia ;)

Av kajsaosterman - 22 juni 2014 22:04

 

helgen har bestått av de allra mesta.. midsommar säger väl de mesta eller hur? 

bråk,fylla o allt dess slag tur jag inte närvarade för en gångs skull var tjejen nykter och körde. =) 


Har annars bara chillat genom helgen , tränat och umgåts med vänner och familj =) 

 

Nu har jag fått hem två nya älsklingar! resten kommer senare! MAHHHH! kan köra styrka hemma! gött som fan! 

ska få skivstången och själva mini gymmet till också! fitness for life!




ah när jag kom hem från mamma tidigare idag så kom de en dansk tant, jag bärde ut mina vikter och hantlar från bilen och hon vände sig om och tittade lustigt på mig,

och hon sa: tränar du?

ja svarade ja de gör jag, 

hon: inte ska du väl bli en sån tjej med så mycket muskler?

jag: inte så som en body bilder kanske men lite i allafall

Hon: ja de är inte sexigt på en tjej..


hahahahahahaahahhahahaa ja dör! snacka om cool tanty? 





 

efter min långa sköna träning så blev de krubb hos morsan och Nisse =) sjukt jävla gutt var de!

blev Grillad Kyckling med mammas sallad:) ahhh! =) 

 

ska ut o springa på stranden/skogen varje dag till min semmester! sen ska jag försöka läggga in lite gym träning på det! =) WOOOOoooOOrk OOooOOut delux! 

 

Nu till lite insperations snack för er som säger exempel " jag ska börja träna om 1 vecka" 

 

Skippa att ens säga dom orden för säger du dom så menas  de med att du skjuter på det frammåt o frammåt och framåt blir till månader och sen år.. 

 

Vill du börja ? 

 

Börja redan nu.. Du behöver inte gå på gym.. Du kan köra hemma, du kan själv , ja kan hjälpa dig =) 

Men gym är väldigt bra!  Finns så många typer av olika gym att sätta sin fot på.. 

 

Det finns dom med maskiner only! 

 

Det finns dom med både och =) som både har lite gym o lite gruppövningar!

((((OH hell no! tänker säkert DU som läser detta nu.. skrev hon gruppövningar? )))

 

Ja de skrev hon =) tihi

 

Grupp övningar är väldigt bra för dig! Tillexempel så får du börja jobba med din egen kropps vikt! 

((Jag tänkte första gången "shit alla kommer titta på mig" "alla kommer viska o säga så tjock ja är"))

 

FEL!FEL FEL FEL!  så FEEEEL jag hade..

 

 

Alla har fullt upp med sig själva, hålla koll på sin egen kropp så man inte gör nått dumt som att skada sig.

Du kommer till en familj som består av fler som vill exakt samma som dig. Ingen dömmer dig! Ni är där för samma sak eller hur? 

 

vad de nu kan vara exempel: 

 

Är du kraftig som jag? jag går till gymmet för att få en mer tajt kropp och trivas med min kropp i vardagen mer muskler o mindre fett. =) 

 

Är du smal? ja då går du kanske för att bygga muskler 

 

är du mitt i mellan går du kanske för nått av samma sak som dom två övre.=) 

 

Så när ska du börja?

 

XooOOoOXooOOo

/K

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsaosterman - 28 januari 2023 11:33

Jag har numera två bloggar, mer för att känner att jag inte vill blanda ihop utbildning med privatl iv, utan den bloggen som jag har på blogg.se ska vara med i utbildnings syfte. Och den här bloggen kommer vara mer inpå livet. Måste verkligen börja s...

Av kajsaosterman - 6 maj 2021 19:25

   Nu är Kassiiie tillbaka i rutan igen, det är väl härligt eller vad säger ni? Ja jag vet det har vart tyst från mig ett sju jädrans tag nu, men ni vet livet det fortsätter ju att glida på även fast en blogg står still. Som jag skrev i de tidiga...

Av kajsaosterman - 29 april 2020 08:17


?Missa inte detta fantastiska vår erbjudandet på våra produkter. ? ? Beställning: ?3-pack och få en valfri produkt. ?6-pack få två stycken valfria produkter. ?16-pack få fyra stycken valfria produkter. ?36-pack få sex stycken valfri...

Av kajsaosterman - 16 april 2020 14:37

VILL du äntligen investera i något som faktiskt fungerar :) då har du kommit helt rätt:) Dessa produkter är inga måltidsersättningar utan kost tillskott du tar innan och med måltid:) Kontakta mig på Facebook eller skriv till min mail som ...

Av kajsaosterman - 7 april 2020 08:26

Mitt kaffe kan: ?Krossa dina cravings ?Minskar din aptit ?Ökar din energi ?Förändrar fett till energi ?Hjälper till att reglera blodsocker ?Förbättrar humör och fokus ?Ökar cirkulation och syreavgivning Finns även i juice som smak...

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards