kassiiie

Alla inlägg under juni 2014

Av kajsaosterman - 13 juni 2014 19:14

 

Nu är det dax igen ladda upp för sommaren oj oj oj oj! =D haha sommarplågan har tagit sin början och med den kommer också en väldigt insperationsrik Kajsa ^^ 



Jag har verkligen bestämt mig nu att köra hård träning fram till min semmester! och det menas med att jag INTE kommer dricka på midsommar eller nått som har med ONYTTIGT att göra :P Den ni... 

Jag har inte druckit på länge nu och det ska hållas fram till den 25 Juli då kan de spricka! haha 

Men på ett sätt så Festar jag varje dag ja menar kolla bilden visst är den lite bara lite klockren för oss som gillar gym^^ 

 


I morgon ska jag fan i mig ta mig iväg på Tabata! start 9.00 på Go och Gla. om ja så ska sparka mig själv i röven för att gå dit haha =D har ju ingen som gör de åt mig så måste ju göra det själv =D hehe 


 

Är dock duktig i allafall även fast jag inte vart på gymmet, är ute och springer i skogen och gör massa övningar! =) 

brun blir man och har fått starkare muskler på kuppen! ah så skönt! =) 


Har även mina PT kvällar med min PT så klart! De är verkligen skjut mig haha men göööö skönt efteråt! =) 

Känner verkligen för att springa ut ikväll! men vet inte var en bara måste ju få batteriet fixat i bilen.... 


 

övningar som jag gör VARJE KVÄLL och VARJE MORGON! de är kämpigt o de är svettigt men de ger resultat! 

Enligt min våg är jag nere nu på 89 Kg! fatta 90 gränsen är över! och nu ska jag kämpa ännu mer! Insperationen sprakar och allt annat med... Jag ger till och med insperation på jobbet då många börjat träna de är ju glatt kul =) 


 

Ha en bra kväll allesammans det ska jag.. :) lite protien och lite vann = vatten (för 08:er som inte förstår bättre) haha

Ha en gö bra fredag folket ;)


XooOOoXoOOOoO

/K

Av kajsaosterman - 12 juni 2014 03:47


 

Är inte så skapligt trött en men ja kommer bli känner jag. Så när jag kommer hem idag från jobbet ska jag försöka att inte gå och lägga mig utan vänta tills minst 8 på kvällen om inte 7 redan. 

Har lyckats vända på dygnet pgn av mycket stress och annat.. inte bra vill säga.. 


Så snart ska jag bege mig mot jobb börjar 05.20 till typ 1 eller två.. 



 

Det är en självklarhet i mina ögon att ställa upp för någon som man vet att man får tillbaka samma av.

Jag finns alltid, vilken tid de är en på dygnet (om ja inte sover min skönhetssömn för då är hon svår väckt) haha.

Lyssna och ge råd gör jag så gott jag kan, finns i alla väder för när det är stormigt och när de är soligt...


Jag vill aldrig någon illa... 

Skulle aldrig göra illa någon/några med flit eller för att skapa drama.

Jag är inte sån. 


 

denna bilden är så sann.. gjorde om den lite i photoshop :P 


btw ni får sova gott för nu ska hon här dra till "JUBB" haha skånskan faller in som löven på hösten tihi!


hade gött! btw mitt internet på telefon är snart sslut så är jag inte på fejjjan så vet ni why Å^^ sist slutade med kaos. haha som den fb nörd jag är ^^ 


XoOoXoOo

/K



Av kajsaosterman - 10 juni 2014 17:41

 

Hur mycket jag en vill , hur mycket jag en offrar och hur mycket jag en försöker så känns det som motvinden släpper lite och sen blåser den hårdare tillbaka.. 


jag är vilse något så fruktansvärt... 

Jag vet inte var jag hör hemma längre..

Jag tror kanske inte skåne är min hemstad som det känns nu... 


Saknar mina vänner uppåt landet

saknar alla ställen man växt upp på,

saknar min släkt 


Har bott här nere i 4 år snart.

jag har utvecklats från en larv till en något utvecklad fjäril men det finns så mycket kvar en.

jag vet inte vad jag vill längre...



Drar ut en stund och får tänka över allt...

skriver en rad sen.


XoXo

/K 

Av kajsaosterman - 7 juni 2014 18:17

 

Att försöka få alla nöjda de är ju helt omöjligt haha asså shit jaja "whatever" 

ah ja kan inte skriva så mycket här för fått veta att det är väldigt väldigt många nyfikna ögon som läser vad jag skriver här ^^ ah de är kul men då kan ja ju inte va lika öppen med de mesta längre.. hehe Limits :P 


Solen lyser och jag har blivit något brun idag! yay! o när ja säger brun ja då är alla andra vita omkring mig hehe.. fattar inte varför alla blir så sura haha ja kan inte rå för att ja föddes med bra pigment o inte ni ;) 

Hade en trevlig kväll igår iallafall det kan jag ju säga iallafall, mycket skratt och mycket annat tihi! 


 

märkligt på denna bilden ser de ut som jag har blå/grå ögon men de har ja ikke! golden brown ;) 

AH ja hatar när folk ska sjunga "dina guld bruna ögon" och "vill du vara min margarehta" haha usch! 

kom och tänka på de nu när jag skrev om just bruna ögon.. =D knäppa jag alltså haha ja dör! 


Har glömmt nått idag men jag kommer inte alls ihåg var de va! så jävla störande! jaja får hoppas det inte var något viktigt! ja har minne som en guld fisk men ja är ju en 05:a så o ja bor i skåne så inte konstigt om man skulle bli någon virrig när man nu har bosatt sig i det mest grötigaste landet ever! =D

Dock mobbar jag nu mina egna som snackar "lika" som mig, men dom snackar ju över tydligt hahaha =D 

Nu kan jag faktiskt hålla med alla andra som säger att Nyköpings bor har en dialekt, de har vi... bara att vi inte hör den på samma sätt som alla andra ;) 


 

ah! jag har lagt dessa brillor någon stanns! men vart vet jag inte! fett störande! någon som vet var man får tag i dom? (A) 


XoOoXoOo 

/K


Av kajsaosterman - 5 juni 2014 05:49

 

God morgon alla ögon som läser denna underbara blogg ^^ 


Vaknade på ett väldigt roligt vis idag, ja menar va fan har jag drömt om i natt? ja menar alla sängkläder va huller om buller o ja låg upp och ned i sängen och med pricken över i:et så small de till i min fönster ruta! då var det en "full" duva som krasch landa lille fågeln hade redan tagit helg verka de som =D haha ahhh ja vakna av de i allafall ^^ 


 

Min nya pärla! ah hon går som hon ska gå =) Ja de är en hon, eftersom hon är tjejkörd sen innan inklusive att de är en liten motor i så fick de bli en girly! :P my baby! haha 

Tack pappa för att du gav mig världens bästa bil! =) du är klart bäst! Och tack mami och nisse för jag fick låna er bil tills jag fick denna =) 


 

Snart blir det att fara till jobb för att öppna till en kollega tidgare :P haha visst är jag snäll ^^ 

vet inte  vad som hände ikväll blir nog chill chill chill ^^ man vet aldrig kan ändra sig fort dock.. =D 


Btw någon som behöver bli klippt innan skolavslutning,student eller vad de nu kan vara? 

Jag är diplomerad frisör! adda mig på Facebook för att se vad jag har gjort med olika människors hår =) 

Jag kan min grej och jag lyssnar på dig hur du vill ha de, vill du klippa en 1 cm då blir de det och inte kortare =) 

just say! =) 


Ha en awesome dag allihopa! skriver i kväll ;)<3 

XooOXooO

/K

Av kajsaosterman - 4 juni 2014 23:30



   

Efter en sju dundrans jobb dag som slutade awesome like always.... man ska ha en posetiv inställning så löser sig det mesta med bara farten. Visst man kan ha en dålig dag men inte för en evighet.. hur trist blir inte då ens liv? 

Btw. Jag har ändrat mig lite från att Gooo for draaaama till Keep Calm and move on. 

typ eller hur man ska beskriva allt. 


Ah shit jag är verkligen sjukt trött har jobbat sen en evighet idag, men vi grejjade de eller hur pojkar o flickor!

hjälps man åt och är ett Galet team som vi så fixar vi de =) 

GOOOoOOOoOOo Effektiv GooOOOooOO! =) Goooo Team! :P


  

När jag kom innanför min dörr, ville jag bara rakt in i sängen och däcka en smula, men ikke halv 9 begav jag mig till Gymmet för att träna med min PT :) dööÖÖÖÖö jobbigt pass men vet ni hur skönt de är efter? 
Den känslan är obeskrivlig

idag på träningen gjorde vi följande 


uppvärmning

körde 5 minuter rod blev ca 950 meter

Körde 5 min skirod armar upp värmning

 

 

20 st chins

20 stycken chins med 55 kg tyngd

20 boxjump

20 rod med tyngd 10 kg på varje arm

10 st ner lägga sig upp o klappa händerna i luften

tyngdlyft 5 kg + 10 kg med hjälp av pt =)

Mag övningar

Plankan rak

plankan på båda sidor

fällkniven 


strech! aj aj aj hahahaha 


nu blir de sängen kära ni! 

i morgon vankas jobb! yay! sen är de fan helg skönt efter en hård,lite rolig o tuff vecka! 


PRONTO! Ciaoooo Amigos

/K



Av kajsaosterman - 1 juni 2014 07:53

 

Inte långt kvar tills jag äntligen får lämna detta stället och komma HEM HEM HEM! 

ska bli så otroligt skönt! och komma härifrån! 

Jag vet inte om jag ska säga att jag 1-2 stora misstag som jag nu får lida för! fan säge jag bara!!!!!! 

Nu finns det inget jag kan göra bara le och göra det bästa av saken.... 

Nu lär jag få (parkera) det. 

 

 


 

Vad är det med folk igenkligen? de är min största fråga alltså....


Jag menar bara för jag börjar se bättre ut i utseende så är jag för fan exakt samma tjej! 

varför håller ni på och tramsar er för!? 


Ah jag blir så trött på människor som inte kan vara glada för någon annans skull utan bara tänker på sig själva! örk! 


jaja vill ni va sura/arga/bittra så var det. det är inte mina problem.


 

btw har fått min nya pärla nu , men antagligen behöver den ett nytt batteri så förmodar att jag får köra (symaskinen) en vecka till ^^ jaja de gör inget :P 


nu ska jag ut till skogen o springa lite 

/XoXo K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards