kassiiie

Alla inlägg under mars 2014

Av kajsaosterman - 5 mars 2014 20:55

     

Att va stark betyder så mycket så mycket mer en vad vi alla tror..

Kan säga direkt att jag är svagare en dom flesta i styrka men jag är sju jävla stark i själen mer en vad jag vet om själv igenkligen tror jag... 


Osäkerheten spelar en jävla roll har ja märkt, eller att människor söker bekräftelse jag är en av dom.. Jag måste lära mig att kunna få bort den där förbannade bekräftelsen, ja måste lära mig att jag kan om jag vill för de kan jag :) de vet jag men samtidigt tänker jag är detta rätt? örk hatar att göra fel men utan fel så lär man sig ju inget rätt logiskt eller hur aiiit ^^ 


 

EN sak har jag jag märkt märke till och de är att de flesta jag känner dom måste ha ätit någon typ av citron eller nått surt för de är bara o då menar jag bara sura miner hela tiden... 

Visst att man får ha sina dåliga dagar men man behöver ju inte överdriva eller hur ^^ de gör inte saken bättre någonstanns... säger som fisken som sjunger (Don´t worry be happy) 

 


NU ska jag ta en sån där sak och sen ska jag tagga sängen för i morgon bär det av till jobbet! GÖTT! 

Ha en awesome kväll allihopa! ingen prommenad idag men de får bli i morgon =) Aiiit! ;) 


OoOOoOOver And OOoooOut 

/K



Av kajsaosterman - 4 mars 2014 15:18

Paniken släppte när jag ställde mig på vågen hos min pt igår, tanken på att jag inte kunnat träna pgn av mitt knä men ja har ätit rätt o varit ute o gått minst varje dag gav ett kanon resultat!

5 kg på 30 dagar genom att äta rätt!
Så.nu har jag gått ner ca 30 kg på.1 år hälsosamt inte ohälsosamt =)

Hell Yes! Trodde aldrig jag skulle rasat så mycket! :-)

Är hos.min mamma o henne har ja färgat så.jag fick en våg! Som.mäter muskelmassa, fettmassa och massor av andra saker! I feel Great!

Även hunnit.med vallbygänget så nu.är alla fina i håret Yeeeéea :)

Vad gör ni.för att träna o.äta rätt?

Ooooooooover and.OoOout
//K

Av kajsaosterman - 1 mars 2014 08:31

 



Solen är viktig för mig, den ger mig styrka att se frammåt... jag har gjort misstag jag inte är glad över, jag är inte någon "super hero" ja är presis lika dödlig som alla andra.. Men ibland tror jag att folk tror att dom bara kan köra över mig utan att jag rör en min.. Ja har KÄNSLOR , ja jag kan bli ledsen , jag kan bli  jävligt arg... men vet ni jag har blivit så vanjag skiter i det! jag orkar inte bråka så jag blundar istället....

 

 

Dagen kommer bestå av att jag ska iväg snart och klippa 7 personer allltid kul.. =)

Sen vet man inte hur det blir idag funderar på vad man ska göra alltså.. kröka ikväll kanske nja ja vet inte det är inte bra de ju haha.... Man kan faktiskt ha kul utan alkohol... =)

 

NU blir de platta håret och försöka hitta nått proffisionellt att ha på sig sen iväg.

ha en awesome dag kära vänner

 

OooOOOOver and OOoOOOOoout

/K 

 

 







Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards