kassiiie

Alla inlägg under mars 2014

Av kajsaosterman - 16 mars 2014 12:19

 

Gammal bild men fy fan så snygg man va där ^^ mitt mål är att komma dit ;) 

Så snart ska man iväg till det älskade gymmet! AIiit! 


Ska träna detta idag=) yeeeee!

 

 

ah! sooooo enoying! 

Säger någon till mig att ja jag "ska" börja träna om typ 2 veckor, börja träna direkt annars skjuter du bara fram det! de ha jag lärt mig ^^ för jag själv vart där... 


ja nu ska jag äta lite lunch i allafall sen blir det några sidor i boken och sen blir de att dra o träna! 

GOOO Fitness 2014! 


/K


Av kajsaosterman - 13 mars 2014 06:35

 

En sak är säker och jag känner det med min magkänsla! det är att detta året kommer bli ett år att minnas! 

Jag kommer klara av 2 mål som kommer göra mig till en mer självsäker person. Och ja jag har kämpat och jag kämpar fortfarande, man får bara inte glömma bort och beröma sig själv med ord. 

 

Sen jag flyttade hit trodde jag aldrig att jag skulle möta dom mest galnaste ,tokigaste och mest roliga männiksorna! men de har jag gjort och ja ä så jälva glad i själen att jag mött er! vad skulle skåne va utan er? =)


 

Frukost grönt delux! på mornarna är man inte vidare sugen på ett ägg så jag kör vindruvor aiit! 

Nu ska jag snart bege mig till skolan för lite praktiskt övning! åh vad jag är hemlighets full eller hur! yeee! =) I like it! 


Ha en awesome dag kära ni =)

//K

Av kajsaosterman - 11 mars 2014 06:34

Jahaja då var man på väg till jobbet igen!
Slutar 14.00 idag o sen blir de ett annat ärende som ja inte nämner här..

Igår var jag och körde ett pass funktionell, denna gången så var de

knäböj
Ner.och nudda.en.boll.med.rumpan i.knäböj

Järnstång
,järnstång vikt för underarmarna,

chins,
Dra sig upp i luften med.hjälp av armarna

Magträning
rulla med.en liten maskin kan man.säga o upp.igen träning för magen,

situp med tyngd boll

Tyngd rep
, ett rep två.personer den ena lägger sin tyngd o.går sakta.mot personen så att den fick dra med armarna o.sen tvärtom,

kettebell,
30 sek gånger 2
Svinga kettebellen mellan benen o upp ovanför huvudet, ta hjälp av låren

plankan,
30 sen gånger 2

hopprep
30 sek gånger 2

Allt 30 sek gånger.två :)
Sen stretcha viktigt!!!!

Idag blir de lite Zumba! Får.dock va försiktig med.knät Men.träning dag 3!
Minst 4 gånger i veckan har jag bestämt mig.för :)

Shit igår var de exakt 1 år sen ja började.träna Kollade tillbaka på en bild!
Fy fan så.man har sätt ut! Sinnes!
Och till o med jag såg skillnad! Aiiit ^^ haha.o mer ska.de bli =)

Nu.blir de musik.o sen trippa till kontoret!
När.du är ute.o.jobbar eller.sitter.inne.spänn magen.för de.får.magen att jobba!

Ha en kanon.dag
/K

Av kajsaosterman - 10 mars 2014 16:08

Haft en kanon dag på.jobbet Även träffat en ny stjärna som nyss kommit in i gänget! Grymt duktig!

Jahapp nu va jobbet klart för idag! Så nu blir de hem slänga i sig lite protien innan träning! Kör.på funktionell träning idag, styrka o kondition lite av varje i ett pass!!!

Motivationen är på topp verkligen! Folk säger att ja fått ett smalare ansikte o de är ju kanon bra!! Har druckit rikligt med vatten så de är riktigt Nice:)

Kommer se till att ja smalnar av på de ställen ja vill o.sen bygga.mer muskler.på andra ställen.. Aiiit! ;-)

Ha.en trevlig kväll

OooOoooover and OooOooOut
//K

Av kajsaosterman - 10 mars 2014 06:14

Ah va fan ingen träningsverk idag! Skumt! Har.ändå.inte tränat på.nästan en.månad Sorry för.alla punkter blir.så när man skriver från mobilen haha

Tagga ett sjukt roligt jobb pass med bästa Louise! Viktigt att ha kul samtidigt när.man jobbar eller hur ^^

Min hårdträning har tagit sin.början Yeeea!
Idag ser.ni ju vad ja ska träna! Yes Yes :)
Ska.även.sitta.med.The book hela veckan o alla som kan får gärna.förhöra mig!!! Ni.som vet om detta :)

Tänker inte.yttra mig.här för mycket, men ja tackar ändå änglarna ändå för att ni.såg efter och.inte tog något väldigt värdefullt.ifrån oss.. Man ska vara glad för det man har.för allt kan hända.. Tack för allt stöd från vänner och kollegor <3


Nu är.de tågtime musik o.känna att de.är måndag! Yeah!
//K

Av kajsaosterman - 9 mars 2014 15:08

Sitter nu o äter lite frukt Aiiiit! ja menar ni ska ju veta vad en bloggare gör varje sekund xD 

yes yes! ska allafall bli jävligt skönt att gå och träna då ja inte fått något mer problem med mitt knä ska strecha extra mycket i allafall efter! 

 

SHIT! ja kolla på när jag vägde 120 kg!!!! OMG! har ja sätt ut så! asså jävla skillnad idag! de måste jag säga! och mer skillnad ska de bli ja ska bli så jävla het så ni anar inte! ;) Fett bra självförtroende eller? ja kommer få i allafall ^^ yeeea! 


Nej nu blir de att köra powerwalk till gymet för ett riktigt kanon pass! 

solen skiner som aldrig förr men men, o tandjäveln gör ont men skit i de träningen är viktig! 


Ha en sju jälva fortsatt bra dag 



Av kajsaosterman - 6 mars 2014 06:14

Vaknade o.satte igång kaffe hörde fåglarna kvittra de är väl ändå ett vårtecken! Awww tänk snart.blir.de.ljusare I looooove it!

Ja.kan.säga att jag.är.överlycklig över.att ha.ett jobb! Så otroligt tacksam! För idag är de inte lätt att få.jobb

Är på ett strålande humör! Mitt knä är.bättre o.de.menas att ja kan köra.igång.med träningen igen på allvar! Yeeeeah!

Sen har ja märkt att visar man att man.är glad,positiv o.framåt så.hänger de flesta med på.de.tåget :)

Aiiit! Nu blir.de musik o tågåkande till.skurup för ett arobik pass (jobb) med sus

Ha.en awesome dag
/K

Av kajsaosterman - 6 mars 2014 06:13

Vaknade o.satte igång kaffe hörde fåglarna kvittra de är väl ändå ett vårtecken! Awww tänk snart.blir.de.ljusare I looooove it!

[Bild]

Ja.kan.säga att jag.är.överlycklig över.att ha.ett jobb! Så otroligt tacksam! För idag är de inte lätt att få.jobb

Är på ett strålande humör! Mitt knä är.bättre o.de.menas att ja kan köra.igång.med träningen igen på allvar! Yeeeeah!

Sen har ja märkt att visar man att man.är glad,positiv o.framåt så.hänger de flesta med på.de.tåget :)

Aiiit! Nu blir.de musik o tågåkande till.skurup för ett arobik pass (jobb) med sus

Ha.en awesome dag
/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards