kassiiie

Alla inlägg under mars 2015

Av kajsaosterman - 9 mars 2015 11:38

Åkte ut till svärmor o hjälpte till med lite vårsysslor med min mans bror och sambo <3

Våran generation 87 89 och 88 is the shit

Jag kommer aldrig utsätta dig för något som dina tidigare tjejer gjort! Som att såra dig, försök till att bestäma över dig ect ect
Du är värd allt du är mitt allt och den finaste killen på denna jord <3
Är så glad att jag träffat dig min älskade <3

Av kajsaosterman - 8 mars 2015 22:15

Jag vaknade upp, sen såg mig omkring.

Jag måste ha somnat, nu minns jag allting.

Jag drömde om pojken som djupt i ett hål, tog sig ur mörkret och sökte ett mål.

Du har allt vad som krävs av en vän och du får mig att leva igen.

Jag är tacksam för allt jag har fått, utan dig hade det aldrig gått.


Om du inte fanns, vem vore jag då?

Du tände hoppet, som svek mig förut.

Jag gick i en dimma, från morgon till kväll.

Du fick mig att vakna och älska mig själv.


Du har allt vad som krävs av en pojkvän och du får mig att leva igen.

Jag är tacksam för allt jag har fått, utan dig hade det aldrig gått, utan dig hade det aldrig gått.

Du är unik, du är en av ett slag och allt som du gett vill jag skänka tillbak.

För när du står bakom mig, tänkte jag allt.

Och när vi är tillsammans så segrar vi allt.

Du har allt vad som krävs av en pojkvän och du får mig att leva igen.

<3

Av kajsaosterman - 8 mars 2015 13:09

Mys promenad runt lagan

Bamse hade skoj både på och i vattnet ^^

Bulans första cykel tur

 


Älskar dig hjärtat


<3

Av kajsaosterman - 8 mars 2015 09:07

Matte nu vill ja gå ut :)

Av kajsaosterman - 8 mars 2015 06:31

Smoootihe på morgon kvisten tillsammans med morgon solen :) de lär bli fint väder idag eller de ser så ut i allafall

Att få vakna upp med mannen i mitt liv varje morgon är det bästa <3

Älskar dig Patrik vi två för alltid <3

Av kajsaosterman - 7 mars 2015 15:43

Ja exakt så är det och jag ångrar väl vissa saker i mitt liv men de har också gjort att jag är den jag är idag.

Varje sekund varje minut varje dag och varje kväll får jag vara med han jag älskar <3 lycklig tjej!

Varje gång någon försöker krossa dig såra dig eller försöka få dig ledsen så kommer jag alltid ta imot dig älskling <3
Det vill säga att de som försöker misslyckas varje gång ;)

/ k

Av kajsaosterman - 6 mars 2015 13:16

Bilden säger väl sig självt rätt bra ?

Av kajsaosterman - 5 mars 2015 13:19

Åh vissa av er som läser denna bloggen fattar jag faktiskt inte ens varför ni ens lägger ner energin på att göra det.

1. vissa inte alla men vissa NI stör er på denna bloggen så ni själva blir sura? Wtf! Vad är då poängen att läsa den?

2. Vill ni yttra er om något angående denna bloggen som är logiskt sätt riktat mot mig så öppna foderluckan och säg de till mig eller skriv det här istället för att lägga de på andra som inte har någon alls makt över att säga vad jag får inte får. Eller så kniper ni käft o ger fan i att snoka på sånt ni inte klarar av att se ;)

3. Jag skriver denna bloggen för att mina vänner , familj och släkt och annat folk som uppskattar det jag skriver.
Jag skriver de jag tycker och tänker och jag skriver aldrig något som är riktat till någon speciell men tar vissa åt sig så är det deras problem inte mitt. För de ja skriver står jag för.

4. Tack o hej lever pastej <3

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards