kassiiie

Alla inlägg under mars 2015

Av kajsaosterman - 25 mars 2015 11:37

God morgon igen vaknade dock av älsklingens störande väckarklocka 04.30 bara för frun att stiga upp haha :D

Jobb mellan 16.00 och 17.30 idag andra dagen på nya jobbet sen blir de längre jobb dagar på blandannat både torsdag och fredag :)

Ola lala! Nytt ljud till min S40! Får se om de blir elmia i år eller om vi fixar upp bilen till vallåkra istället :) finns ju miljoner bil träffar så några blir de ju :)

Sann text
Älskar dig Patrik
Du är det bästa som hänt mig och att vi väntar en till familjemedlem inom snar framtid <3 

Att vårt barn får ha dig som pappa kan hon/han vara lycklig över, det finns bara en som du älskling och

jag är så lyckligt lottad att jag fått äran att bära ditt hjärta <3 


2 april får vi äntligen se dig hjärtat<3
/K

Av kajsaosterman - 24 mars 2015 17:05

vad har man gjort idag jo man har städat hela lägenheten och sovit bort halva dagen. inget jobb idag men man ska väl inte klaga över att vara ledig en dag , ja menar jag har två jobb liksom.. Ett på komunen och ett i Värnamo/Ljungby så jag är nöjd ^^ ..

Nu tänkte jag att jag skulle baka så jag kan bjuda sambons brors sambo på fika o kaauga i kväll ^^


 

   Folk som läser denna bloggen och tar illa vid för att jag förklarar min kärlek till en person vad är erat problem? 

 


Jag har inte tvingat er läsa...



O sen får man höra av en förälder att jag  tydligen"skrivit" att någon är en dålig mamma vilket inte stämmer någon stanns. personen ljuger för att andra ska tycka illa om mig för att personen har brist på annat att göra .. Jag skulle ALDRIG slå någon mamma på fingrarna genom att skriva ut något sånt.. Men att bli anklagad över något man inte ens skrivit är lite tråkigt för att personerna tolkar och skapar en egen story i sina huvuen... 


Jag har därimot skrivit att min älskade sambo kommer bli den bästa pappan till vårat gemmensamma barn och att vårt barn kommer ha två äkta förebilder att se upp till. 

Är det fel av mig att skriva så? NÄ det tycker inte jag.. 

Och min sambo förtjänar att höra och läsa dessa orden varje dag <3 


så till personer som skapar sin egen story kanske ska fundera på att tänka innan man uttalar sig till andra.

Jag sätter ner foten här för detta är min blogg mitt liv och mina ord. Har ni något att säga så kontakta mig inte via mina vänner inte min sambo eller någon annan.. jag är adrimistratör för denna bloggen.. 


O kort sagt stör du dig på mig varför ens gå in o snoka och läsa och kan du inte ta att jag skriver bra ord om min sambo så vet du vad du ska göra? jo du ska klicka på krysset längst upp till höger svårare en så är det inte... ;) 

 

Nej nu ska jag mysa lite med min älski <3 innan han drar sen ska denna tjejen baka lite ;) 

I am sexy and I KNOW it ;)


Älskar dig Patrik över allt annat på denna jorden<3

Föralltid din och du föralltid min<3 

I alla väder<3 


/K


Av kajsaosterman - 22 mars 2015 10:38

Började dagen med att klippa min älskade sambo :) ja menar ja får ju se till att han ser snygg ut i huvudet :)

Prövade med hår tatuering men ja får nog öva lite ni vet övning ger färdighet:)
Mina barn kommer då alltså alltid vara väl klippta :) tihi

Började att lägga upp alla redskap :) sätta upp i klämmor på Jonna :)

Efter ca 6 rader så såg de ut så här :) inne på den 7 raden :)

Sen blev de att färga lite för att få håret att smälta in :)

Efter inklippning blev det ett topp resultat:)
Så här såg hon ut innan insättning :)

Så vill ni ha isatt erat löshår med vax så kan ja göra de för en billigare summa :)

Min älskling sover på soffan Tröttis <3 Älskar dig över allt annat <3

Nu blire de kaffe

/K

Av kajsaosterman - 22 mars 2015 00:31

Denna stämmer in på några som läser denna bloggen ...

Folk som tror dom kan säga åt mig vad ja ska göra eller får göra haha släng er i väggen ingen bestämmer över mig ;)

Nu ska ja fortsätta med min make Over <3

/ K

<3

Av kajsaosterman - 21 mars 2015 14:46

Tillsammans klarar vi allt hjärtat <3

Jag har värdens bästa sambo och han kommer bli världens bästa pappa till vårt kommande barn <3

vill jag skriva så här så får jag det och sen hur en folk tar illa vid skiter jag fulla fan i. För kan ni inte ta att jag skriver om min kärlek till min sambo o vårt kommande barn har ni inget här att göra just say ;)

Nu blir de jönköping o sen sätta i löshår typ 250 slingor med kerantin vax yeeeah :)

Ciao

Av kajsaosterman - 18 mars 2015 09:12

Började morgonen med att lämna älski sen åkte jag och bamse och gick en promenad på Berga stigen :) märkligt mitt barndoms hem hette Berga :)

Bamse in action <3

Lite barnvakt åt bulan <3 alltid lika kul för han är alltid så glad hihi älskade unge <3

Tog inte lång tid innan han somna dock men kul så länge de varade :) <3

Fint väder också lovly day <3

Btw här i lagan såg vi inte så mycket men såg ni något norrsken?

/k

Av kajsaosterman - 17 mars 2015 19:32

Denna bilden stämmer rätt bra på mycket och många.

Vet ni hur lycklig jag är att jag är gravid?
För ca 2 år sen så gjorde jag en undersökning om jag kunde bli de eller inte och jag fick en diagnos att jag aldrig skulle kunna bli mamma. Men de sker mirakel och nu är jag gravid med värdens bästa sambo <3

Så till er som kanske fick samma diagnos som mig hoppet finns. Sen måste man hitta den rätta med tror jag :)

Jag vet att jag kommer lyckas med de mesta det gäller bara att inte ge upp.

Jag hoppar mellan olika jobb men för att hitta de rätta.

Jag skulle till Huskvarna idag igenkligen men läste om hur de lurar sina kunder på 30 till 40.000 samt begär en vän lista på 25 personer ect ect nej skulle aldrig kunna lura en pansionär eller någon för en produkt!
Nån gräns finns väl ?

Mannen i huset lagar mat de kallar jag manligt! Men kvinnan fick laga såsen hahahahaha dirty mind never mind hahaha ja dör ..

Krubb!

Ciao
/k

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards