kassiiie

Alla inlägg under maj 2014

Av kajsaosterman - 4 maj 2014 08:19

 

Gårdagen var helt okej, eller?! nej den va så jävla tråkigt så ja höll på att avlida!

Ja menar va fan är detta?! 

Marcus kom förbi en sväng, så klippte till den jäveln litegrann ^^ haha inte med våld dock... 

så här blev det =)

 

använde mig inte av rakmaskin utan bara sax o kam ^^ blev väldigt nöjd! då de krävs både skicklighet och kreativitet för att lyckas! vad tycker ni? =)


 

blir att åka till mami en sväng idag <3 

lämna Tomelilla litegrann kan behövas!!!! 


Over and Ouut

/K

Av kajsaosterman - 3 maj 2014 11:20

Hit it! keep fight! for fitness body! yeah! 


Jag ska inte bli någon smal tjej som inte har en ända muskel på kroppen utan jag ska ha muskler men samtdigt vara smal och snygg det är mitt mål! 


Och vet ni vad? ja är på jävligt god väg dit! är redan halvvägs! 


Före och pågående process!

  

Start vikt 120 kg

Nu varande vikt 90 kg


Del mål vikt 85 kg till den 27 juni!


Mål vikten vikt 70 kg


 

Nu blir det att åka ut och träna på stranden eller skogen :) 

måste få upp min motivation till Max! har vart för jävla dålig med att gå till gymmet! fy fan för mig! måste verkligen skärpa mig! men ja håller igång endå de är ju jävligt bra ^^ 


Idag till lunch blir det lax o sallad ^^ göttit! 

Omega 3 delux! haha 


ha en bra lördag allihopa ;) de ska jag ut i solen och få lite D-vitamin ;) 


Keep fight for your dreams ooooOoover and OooOut 

/K


Av kajsaosterman - 2 maj 2014 23:58

 

Skåningarna säger 08:a 

Sörmläningarna säger skåning

Jag säger 7 vägskorsning! 

HAHA! 




Har haft rätt trevligt ikväll med brudarna i Ystad aiiit :) Jobbat sen typ 4 i morse så borde logiskt sätt vara rätt trött men ikke! Tjejen här är klar pigg! 


Jag vet att jag ser bra ut ;) men ja jag vet har inte kroppen en men jävlar i det när jag väl kämpat mig ner till 70 panner då ska ni få en chock som ni aldrig sätt mig tidigare =P 

(I am sexy and you know it)

 

 

Flera människor påpekar att jag är fotogenetisk =) I like it.. Kanske ska sattsa på modell jobb senare när jag blivit fit , vad tror ni? :P hihi

 

 

Jag kommer slå henne hårt..


jag kommer träna hårdare en någonsin
Jag ska äta renare
Jag vet hennes svaga sidor
Jag vet hennes starka sidor!
Jag har förlorat mot henne innan
Men inte denna gången!
SHE IS GOING DOWN!
jag har fördelen
för jag känner henne väldigt väl!
Hon är den gamla mig.


Motivation till träningen som ska förändra mitt utseende till max.
Ingen ska komma och säga att jag inte kämpar för det gör jag.

 


Ta hand om er i kväll man vet aldrig när man mister någon

man håller kär


OooOoOoover and OooOoOout 

/K

 

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards