kassiiie

Alla inlägg under maj 2014

Av kajsaosterman - 16 maj 2014 06:06

God mornin Girls and Boys ^^

Vaknade typ 04.30 klar pigg började packa direkt! Jupp Jupp thats life^^ nu blir de snart lite jobb och sen drar jag och kommer hem söndag igen ^^

Haha en kollega frågade mig om ja var en bloggare som "kissie" ooooh hell nooooo woman! Haha palla kissie haha!
Nästan alla tror jag tagit bloggnamnet av henne men så är.inte fallet.
Fick namnet uppe i Nyköping ^^

O.de är Kassiiie inte kissie! Haha palla va en "copycat" av henne No no no.

Detta är.min mamma.o hennes man nisse ^^ folk tycker ja är som ja är haha men har ni ju svaret haha min.goa.mami Haha

Nej nu ska ja till jobbet om.en stund hade gött People!

Btw DU där i andra sidan skärmen! Pepp talk to just you!
Har du en dålig dag allt är pest och pina! Ge någon ditt leende så gör de din dag jag ger mitt till dig!! Kom ihåg du är unik för den du är GLÖM ALDRIG DET =)

XoXoOo/K

Av kajsaosterman - 15 maj 2014 22:48

 

Ah detta va gutt! åt de till middag! yummi yummi! Dressingen där är gjort på Kvarg 0.3 % orginal med färska råvaror o kryddor! mhm! 


Dagen har glidit , fint väder ca 25 grader i solen! så härligt! lite brun har man allt blivit ;) 


hitta ju bästa citatet för dagen! de stämmer så guuud in i norden! 


Styrka kommer inte från att vinna. Din kämpaglöd utvecklar din styrka. När du går igenom svårigheter och beslutar att inte inte ge upp, det är styrka.

 

 

I morgon så bär de av till jobbet sen så blir det att åka från denna hålan ett tag, känns som det behövs..Rensa huvudet och komma på benen igen.. Så som folk dömmer en här eller vänder kappan efter vinden är ju rent sinnessjukt... Åh nej tänker inte berätta var jag ska nanananananannanaaaa! kan ni gott undra. HA HA HA! 

 

 

Nu ska jag sussa och invänta morgon dagen! 

 

OBS!


DU! ja just du som läser min blogg känn dig jävligt träffad! haha

ja jag snackar med dig.. nu tycker du säkert att ja är en märklig människa! eller? ja nått i den stilen eller hur? haha 


Glöm INTE att du är UNIK precis som du är!

DU är älskad av någon och det finns ALLTID någon som bryr sig om dig även någon du kanske inte vet om finns.

DU är DU och det finns bara en av dig det kan aldrig någon ta ifrån dig.

Känn dig omtyckt för de är du! Alla HAR något ut bagaet med oss ut i livet.


HA en awesome kväll just you! =) 


XOXOxOxoO / K


Av kajsaosterman - 12 maj 2014 23:01


 

Hej alla underbara människor 


Jag hade tänkt vräka av mig massa onödigt här men hur trevligt blir det för er att läsa? inte trevligt alls! och sen får dom som inte (har nått liv) något att prata om så NÄ! så kul ska ni inte få ha det ;) 


Dagen har tillbringats på jobb med sköna arbetskollegor som har sjungit så ljuvligt all day, haha! asså inga idoler kanske men en ljuv stämma.. hm hm =D 

AH shit jag har sån tandvärk så detta är helt sinnes! skönt att jag kommer få det fixat i morgon! visserligen får ja pina mig en stund men det blir ju bättre sen =) tihi =) 


 

Jag är en människa som bryr mig om mina medmänniskor och ibland kanske lite för mycket så jag själv blir irreterad på mig själv.

Jag måste börja tänka lite mer på mig själv och lite mindre på alla andra. Ja menar jag har kämpat mig till det jag har idag.. Jag har inte fått mitt jobb serverat på ett silverfat, jag har haft de tufft på vägen men ja har också belönats för mitt kämpande. Kämpar man inte får man inget thats it.. 

 


Nu blir det sängen och en ipren på detta

Natti natti hörre ni =) 

XoXoXo/K







Av kajsaosterman - 12 maj 2014 05:57

 

Godmornin! 


ska snart köra till jobb! gött! ska bli kul idag för vi ska på byggstäd tror jag de va! ah de finns så många läckerbitar på dom där byggerna haha mjau! ;) 

tur de inte är sommar en tihi! 


 

är de inte rätt eller vad säger ni? 

 

ska försöka sätta igång med ett projekt i dag, men vad de är de får ni se ^^ kanske du eller dina vänner kan dra nytta av det?!? ni får hålla koll på bloggen helt enkelt :)


nej nu blir de det att kolla oljan! hahaha

ha en awesome dag folket =) 


XoXo/K

Av kajsaosterman - 11 maj 2014 19:39

Hej folket! :) "cha cha bloggen" aha! Haha

Welcome to a messy messy life!
Sitter just nu ute i en skog lyssnar på musik, vart ute o.gått en runda o bara njutit av denna sjukt härliga söndagen.. Kan de verkligen vart så bra? Aha. Eller ja jo nästan..

Alltså människor som inte har ett liv utan bara sitter o tycker så jävla synd om sig själva hur i helvete kommer ni på idén att försöka förstöra andras då?!

Mår ni bättre av det? Bara för just ni har klantat till.era liv så ska väl ingen annan få skiten för era misstag?

Gör nått åt ert liv! Ex; träna istället för att trycka i dig 50 kg godis framför en deppig film! Hör av dig till polarna även fast du tycker att dom.borde höra av sig någon måste ta första steget!
Åk.en sväng.eller gå! Gör.nått för att få dig ett liv!
Börja plugga/eller byt jobb dock inte.lätt.men vill.man så går det!

Kom.alltid ihåg dom.som vill se dig falla dom vill aldrig se dig Le och skratta.

Dom som försöker göra dig illa.via nätet kommer.inte säga ett smack i verkligheten om dom inte har alla."sina.vänner" med.sig

Va stark

Jag har gått igenom de mesta och jag.står en idag..
Min vikt har.många mobbat mig.för Jag bestämde mig för att vända deras grymma ord till.de.posetiva 31 kg lättare idag se på fan de gick..
20 kg.kvar ^^ typ..

Smack in your faces bitches =)
Ensam.står starkast

Xoxo/K

Av kajsaosterman - 10 maj 2014 15:12

 

Mitt liv just nu är som ett stormigt hav, vågorna är stora och kraftiga men i mellan åt lite mindre.. 

Dom styrs av mitt inre och det djupet som jag bär på.. det vill säga allt är lite för mycket just nu.


Har lärt mig att ofta så kommer smällarna samtidigt och det har dom verkligen gjort nu. 4 bomber har träffat min själ och ja är ostabil men förhoppningsvis kan jag ta mig igenom detta också som så mycket annat. Men vägen till Lycka är lång, krånglig och svår.


Jag försöker hela tiden finnas för allt och alla, min dörr här står alltid öppen.. 

Kommer ihåg det som det var en barndoms kompis sa det till mig


hon sa: "Din dörr Kajsa är alltid öppen, även om man inte pratat med dig på ett tag eller något så finns du alltid i alla väder för dina vänner" 


 

Vet inte vart jag ska ta vägen mitt hjärta vägrar slå

Mina lugnor vägrar andas när han inte kan se på 

Dagarna passerar men ingenting blir bättre

Tårarna dom faller ned som regn på mina texter

Livet gör ont är det detta som dom menar

Försöker  ta mig samman och försöker bara att le när 

allting passerar.


 

Nu är alla som jag känner på crusingen i Ystad, 

vissa dom super och vissa bara umgås...

Men jag tar mitt pick och pack till en annan plats.. 

Träna ska jag göra ut o springa eller sitta på stranden bara

hitta min motivation tiill att träna för den är väck och jag måste ha den tillbaka nu nu nu...


Älska dig själv o kämpa för dina drömmar <3

xoxo/K




Av kajsaosterman - 6 maj 2014 00:50

 

Ibland inser man att livet är som en bok med massor av kapitel..

De är kapitel med lycka och välmående allt har sin egen (o så levde de lyckliga i alla sina dagar The end)

Men så klart finns kapitel med sorgen i ögat men kampen att fortsätta även fast tårar rinner, bladen som skurit och gjort sina ärr i ena bokens kant.

Folk säger.att jag.går att läsa av.som en öppen bok. Jag är.så pass ärlig, rak o en underbar vän och förebild.

Men även jag är ett kapitel.
Jag har saker med.mig.i mitt bagage jag inte är stolt över men även saker jag är otroligt stolt över.mig.själv över.
 
Skulle.kunna sitta här
Röka cigg efter cigg dricka mitt vatten och bara skriva av.mig för just nu är allt i mitt liv ett rent kaos..

Men sånt.är livet eller hur!?

Drama drama drama all The fuckin time..
Hur orkar man de vet i.fan

Night.night.People

Peace and.love
/K


Av kajsaosterman - 5 maj 2014 00:45

Vill du något i ditt liv?

Kämpa för det. Ge dig för.fan.inte
Förlora inte.mot.dig själv!

Motivations orden strömmar i huvudet!
Yeyeye ;-)

Sann text.. Eller vad säger ni?
Jaja nu vankas de jobb om några timmar, lite sömn på detta så kommer de bli toppen :)

Sov sött o dröm sött
Xoxo /K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards