kassiiie

Alla inlägg under december 2013

Av kajsaosterman - 13 december 2013 20:03

Dagen har vart crazy! Men förbannat rolig också :) ett super team har vi vart idag pluss att ja fått ett nytt smeknamn på jobbet^^ vilket är Kakan! Haha

Kexet,Kakan och smulan ^^ =
Suzana,Kajsa och vjollsa^^ fredag den 13 blev de verkligen.. Mer behöver ja inte gå in på men kan säga vad ja gjorde =D

Jag skulle kliva över dammsugaren sätter benen i kors och ramlar över dammsugaren får som tur händerna i o dammsugaren klara sig haha ja dör!

Sitter hos heffa och tar de chill:) i morgon bär de av till vallby med frisör väskan för att göra några kunder fina i håret :)

Av kajsaosterman - 13 december 2013 06:26

Alla tänker åh idag är de Lucia i mitt huvud går de runt fredag den 13! Menas med att jag aalltid har otur på denna dagen! Huwew!


Ja menar föra gången ramla ja o slog upp båda knänen! O gången efter den bröt ja av en nagel! OMG! Min nagel haha skämt o sido^^

Denna texten är för sann faktiskt!

Alla tycker nog att denna bilden börjar bli extremt dryg men ja gillar den av typ 500 EGO kort^^

Sitter på tåget o fick nyss veta att ja ska jobba med sus o vjollsa ^^ denna dagen kan bli otroligt rolig! :) i lööööve it ^^

Min helg ser rätt lugn ut en så länge :) i morgon ska ja klippa ca 9 stycken o färga en! Fatta så roligt ja ser verkligen fram i mot det :)

Även fast jag jobbar som städare måste ja ju hålla mina frisör kunskaper i liv ^^ yay!
Inte för att skryta men ja är jäkligt duktig för jag lägger ner tid o kärlek i de jag gör:) mycket är tack vare frisör salongen i Skurup som heter Studio Arton :) som där är ali saabah, Zandra och Tina :) där lär man sig allt o lite till :)

Ha en awesome fredag o de är ju Lucia!

Btw varför ska lucian alltid vara blond? När den riktiga var svart hårig? Svara gärna!

Av kajsaosterman - 11 december 2013 15:48

 

åh sitter och sjunger jul låtar! wonderful! lalalalaaaaa laaa ^^ 

Fick ett ryck och fick för mig att gå och handla förut o ja de är en bit, ca

10 km ^^ tog 1 timme 45 min + handling =) 

 

Sen blev de att ta en julstädning när ja kom hem=) är dock inte klar en, moppningen får ske

imorgon då jag kan göra de hela dagen hehe ^^ 

 

Stjärnorna faller i natten nu lalalallaalla =) 

 

julen här lalalallala =)

   

Heffa kom på en snabb kafffe med lite kringlor till ^^ nu blir det baka lite pepparkakor så man får in Juldoften här =) de ska lukta jul annars är de fasen igen jul ^^


Vad gör ni idag? telll mee tell me =) ha

 en gö bra dag mina kära vänner =) 


Av kajsaosterman - 9 december 2013 05:22

Bussen rullar snart mot Ystad yay!
I am back on track ^^

Va på roadtrip i helgen med snäckan

Av kajsaosterman - 7 december 2013 10:21

 

Go morgon kära vänner =)


Om några minuter så drar jag ut på äventyr mot Malmö stad med Heffa, hon vill helst gå under ett annat namn då hon är en väl känd profil inom de mest otroliga hörn. 

yes yes så kan de vara, ja menar livet är inte lätt någon stanns... 


Vet inte hur dagen kommer se ut, men den är av ren impuls, så vad som hälst kan hända!


ni får en uppdatering under dagen!


systemkarmera check!

flumbeteende check!

glad check!

äventyrslysten check!


ha en gö bra dag allesammans!

Av kajsaosterman - 5 december 2013 21:57


 

Hej mina underbara läsare


Jag har varit lite på stand by några dagar, det har hänt mycket i mitt liv

som gör att jag var tvungen att backa och få vara för mig själv

men samtidigt låta nära och kära och dom vänner som står mig väldigt nära idag 

få veta allt som skett...


Det är en sörja eller hur man nu ska beskriva allt.. 

Jag kommer inte nämna något här, för de kommer märkas med tiden för dom som väl känner mig eller har känt mig för jag vet att visa läser och följer mig fortfarande. 


Det är faktiskt roligt att höra att man är duktig på att skriva, 

ja menar alla bloggar har sin charm vissa är sig själva som i mitt fall och andra står lite mer ut och många andra är "copycats" man väljer själv den man vill vara...


Många frågar mig hur det går med min vikt. Ja tror det går bra, har inte lagt träningen på första plats nu men det kommer med tiden igen, ja äter sunt de är ju också en poäng i kanten eller vad säger ni? 


Min mamma och hennes man är lite som jag lite så där speciella i kanten som ingen annan, dom är ju fruktansvärt söta ihopa =) här har ni lite Go Nuts And Crazy shots by me! =)

   

 

I morgon ska jag hänga lite med mamma, och sen ska jag tagga inför kvällen med Heffa =) 


 

ÅH hitta en gammal bild på mig tagen för ca 3 årsen! mitt långa hår! ja tror ja måste skaffa lös hår! 


nu blir de kudden i morgon ett nytt äventyr! 

hade gött ute i blåsten =)

Av kajsaosterman - 2 december 2013 19:52

 


En bild säger mycket om hur en person mår.. 

Hur personen i fråga känner sig just nu för stunden...

 

Min hjärna är rätt darrig just nu, hänger inte med i svängen rikitgt var lite

halt glömde salta vägen... 

förstår inget, vad är det jag gör för fel..... 

 

ja vet att jag inte ska uttryka mig här,

jag vet det... men i bland känns det fruktansvärt skönt att

bara  få skriva av sig... som när vattnet åker ut från ett vatten glas och når golvet  med ett skvall som inte liknar nått annat..

eller när färgen åker ut från tuben..

 

Men ibland måste man, en människa är gjord att vara sårbar..

men även mycket stark... jag är en stark tjej men samtidigt kan

jag också bli mycket orolig i själen... 

 

sånna här saker gör mig orolig..

Sånna här saker får jag bilder upp i huvudet av...

sånna här saker mår ja såg dåligt av... vet ni varför?

För jag är hon som bryr sig det lilla extra om dom jag älskar,

för jag är hon som förlåter om o om o om igen...

 

Life is´nt esey 

/Kassiiie



Av kajsaosterman - 1 december 2013 14:31

Klockan slog 6 i morse då jag slog upp ögonen för att åka till äsperöd och göra iordning Carro och hennes tre kompisar inför hennes sons dop och bröllop :)

Tog mig ca 6 timmar att göra uppsättningarna och lägga make up :) men de blev jätte fint o alla var väldigt nöjda:)

Alla tärnor hade likadan frisyr

Sifo flätor som går ihop där bak
Tärna 1

Tärna 2

Tärna 3

Bruden :) syns jätte dåligt på bild men blev väldigt fint i verkligheten:)

Deras buketter riktigt häftiga:)

Make up: guld bronze med vitt skimmer

Sen blev de att gå upp på egen risk till heffa som är sjuk på en liten slurk kaffe :) o nu snart blir de att gå hem och bara chilla :)

Tar ändå en timme hem att gå:)

Vad gör ni idag?

Kram Kassiiie

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards