kassiiie

Alla inlägg under december 2013

Av kajsaosterman - 19 december 2013 07:22

 

Min hjärna går som på återladdning hela tiden, swiichhhh säger de å där va energin slut... 

Hur kommer detta sig ja de var en bra fråga! ja menar ja har så mycket tänka på så min hjärna håller nog på att ta sina resväskor för att dra till något lugnare ställe kanske pajala! =D 


Även fast jag mår som en påse skit försöker jag inte visa det utåt, sen att vissa människor kan läsa av en väldigt bra är ju inte fel de heller för då slipper man säga något o kanske förklara hela händelsen.


Kan säga att Musiken får mig att orka stå idag, och min familj och vänner som finns här och stöttar upp mig på vägen betyder en hel del   

 

Mamma köpte mig flyttlåder igår, väldigt tacksam för det. 

Sen att det kommer vara skit jobbigt att packa de är ju en annan sak för sig.. 

O nu är det jul på detta.... Ursäkta mig men kan vi inte bara spola över julen iår? för jag känner att den kommer bli annorlunda , o klart den kommer bli det... 


 

skulle till skolan idag igenkligen men inget med det.. suck..... 

Blir att åka och ha möte på jobbet istället... ja de kan nog vara bra faktiskt... 

 

Sitt ner till er som verkligen känner mig....

Jag har blivit konflikträdd delux, de var jag aldrig förr men shit nu ja blir ju nervös så fort de är någonting!

Funderar att ta ett tidigare tåg och hälsa på inne på studion... yes så får det bli.. 

Hoppas dagen slutar bra i allafall... 


Av kajsaosterman - 18 december 2013 14:03

 

Dagen har varit mysig =) jag och mami tog en runda till Ystad åt gott och hon köpte kartonger till mig<3

Vi hade de trevligt =) snart är de jul =) vet inte om ja ska känna mig glad eller inte men får försöka.. första gången på 2 1/2 år som ja är själv med familjen... Kommer saknas någon o de gör så ont i själen! men de är nått ja måste leva med... 



Nu har det varit lite tråkigt här på bloggen märker jag.. Men de är för att jag inte är vidare lycklig längre.

Ena stunden är jag glad andra mindre glad och tredje otroligt ledsen.... Det går som i en berg och dalbana hela tiden. 


De är så grymt mycket jag måste fixa och när man inte har den orken för det är massa annat som tar ens energi så blir det väldigt jobbigt... men ja försöker hela tiden så gott ja kan att inte påverkas av det negativa...


hoppas allt löser sig till de bästa... För både mig och han. 

tror jag ska ta en power napp! trött som en fisk...


Natti

Av kajsaosterman - 17 december 2013 22:50

Vill vakna ur denna mardröm!
Men insett att de är en verklighet.
Varför? De går runt i mitt huvud.
Allt sa pang... Sen var vår familj borta som med vinden... Ett minne..


Dör inom bords av smärta,
Tårar rullar varje dag
Ja är stark men kärlek är starkare.

Amor Vincit Omnia

Någon som har medicin mot sådan här smärta????

Av kajsaosterman - 17 december 2013 20:23

De ska va gött o leva annars kan de kvetta ^^

Av kajsaosterman - 17 december 2013 06:49


Jag har en enda stor önskan i jul o de är att få åka hem till Nyköping.. Men om de blir av har ja inte fått svar på en... Hoppas ja får reda på de idag..

Att få träffa mormor o morfar o se deras hus en sista gång innan dom flyttar.
Att få träffa mina kusiner och släkt.
Att få träffa mina vänner och umgås med pappa.

Den känslan att komma hem är som ingen annan..

[Bild]

Av kajsaosterman - 16 december 2013 05:52

Jaha så va de exakt 1 vecka till julafton..
O ja kommer som vanligt va ute i sista minuten med dessa julklappar=D

So me soooooooo Kassiiiie style^^
Nu mot jobbet ska jobba med ett kanon team idag och i morgon känns gött..

LIVET är fyllt med allt som i en gott och blandat påse ^^

Var ska ni fira jul/ny år då?

Puss o kram

Av kajsaosterman - 14 december 2013 23:06

   

Ängeln som flög runt och vakade över alla sina älskade nära och kära

föll för en annan varelse på vägen.

Ängeln blev kär..'

ängeln föll i förälskelse..

Ängeln föll och hon hamnade i  dina armar och intog en kvinnas kropp.


Dom skapade sitt kärleks liv, 

genom kramar och kärlek och beundrande ord som till slut slutade med ett 

Jag älskar dig

 

Efter några år...

efter dagar....

efter minuter...

efter sekunder...

efter hundradelar...


Ängeln hittar inte dina armar längre,

De är mörkt,de är kallt och hon saknar himlens alla stjärnor 

som en gång var så starka så fina och så klara som lyste upp universums klara natt.


Ängeln som så ledsen ser sig om,

En liten svag stjärna lyser svagt i horisonten mot öst.

Ängeln försöker lyfta för att nå ljuset som finns kvar men inget händer då hon inser att hon inga vingar har.


Ängeln som en gång var så stark

har nu blivit så svag..

Ängeln sitter på en sten i mörkret mitt ute på en udde vid havet.

vågornas svall upp mot stenen är sorgnsa.

Ängeln som aldrig blivit av med sitt hjärta får en tår att falla där 1000 andra änglars tårar fallit före hennes,


Ängeln är nu av med sin starkaste tår,

tåren för det hjärtat hon förlorat.


Ängeln återfick sina vingar 

Ängeln vakar över sina nära och kära varje natt

Men ängeln kommer aldrig falla över en levande varelse på jordens yta 

igen efter som en ängel bara kan byta sin skepnad en gång per år tioende.


The end


Skriven av mig 2013-15-12




Av kajsaosterman - 14 december 2013 21:17

 

My heart is frozen, the bolts a few strokes at times but right now pumps
it is very slow ..
I'm not sick .... There is something called love ..


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen började rätt bra i allafall, åkte ut till mami och nisse =) klippte 3 stycken idag pluss två färg. =) 

Blev väldigt nöjd med min klippning av nisse =) här har ni =) så sjukt snyggt det blev!!! vad tycker ni??? Kommentera gärna vad ni tycker (feedback)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till Kexet och Smulan 

Jag vet att jag gjorde 2 stycken tjejer väldigt besvikna ikväll. 

Men innerst inne hoppas jag ni förstår mig... 

Hoppas våran vänskap inte sabbas pgn av att jag inte kände för det ikväll =/ 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards