kassiiie

Alla inlägg under november 2013

Av kajsaosterman - 5 november 2013 13:33

På dom flesta bloggar jag läser gnälls de en hel del... varför gnälla? vi har tak över huvudet, en laptop , en säng och ett kylskåp med mat i oftast.. 

Alla kanske inte har en familj men dom flesta har, vänner har alla man ska bara hitta dom där speciella..

 

Jag har det riktigt bra. 

En man som älskar mig , en familj som finns för mig,

Äkta vänner som bryr sig, släktingar som hör av sig,

Ett jobb jag ska trivs med, pengar rullar in.


För några år sen så kände jag så här:


Jag trodde inte på mig själv ett tag.. 

Jag trodde inte att jag skulle kunna fixa ett jobb...

Jag trodde inte att jag kunde fixa min hälsa till det bättre,

jag trodde aldrig att jag skulle hitta min själsfrände.

Jag var det stora felet.


ja listan kan bli otroligt lång.


Men allt är ödesbestämt enligt min väg. 

De kanske skulle gå till så här, för att de va min väg,

nu har min "otur" vänt, och ja har alllt de här ja velat nästan allt.


Men tiden får visa och jag själv får kämpa lite till...

Jag skryter inte om att jag kämpar, de är något folk/familj/vänner säger till mig. 

Att jag är en Kämpe att jag aldrig ger upp även fast de är något som går i mot mig , har jag gett mig fan på det så sker de också även fast de är motvind, de tar bara lite längre tid en för alla andra.

 

Detta bevisar också att jag inte är som alla andra.

Jag är lite mer udda..

Men det gör mig inget..

Jag har levt med det i 25 år. 


Så ta mig för den jag är eller skit it =) de gör ni som ni vill =) 

Jag kan inte vara någon annan bara mig själv.=) 

 

Kom ihåg en viktig sak.

DU är vacker på ditt sätt att vara

Du är viktigast i ditt liv

Och ditt liv är ingen som kan ta ifrån dig 

för det är ingen annan som kan leva åt dig.

 

Ha en superskön Tisdag kära vänner =) 

och upp med humöret=)

 

/Kassiiie

Av kajsaosterman - 1 november 2013 19:35

Äntligen fredag eller vad säger man? Haha 20 L regn har minst kommit ikväll! My my!
I morgon är de alla helgona ^^ uuuuuuh scary! Kyrkan nästa!? Ne skulle inte tro de!
Mer lätt skrämd människa en mig kan du leta efter ^^

Jobbet vet o dom som får veta vet mIn hemlighet ja håller på att kämpa med, de går frammåt!!!

Höst bilder tagna av Jennifer^^ ute i skogen igår en sväng =)

Kämpar glöd! Målmedveten! De är jag=)

Jag är mig själv de är de viktigaste:)

Glad o positiv =) har dåliga sidor ja med men mest glad :) älskar min sambo o hund över allt! Ha en trevlig fredag kära vänner! :)

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards