kassiiie

Alla inlägg under november 2013

Av kajsaosterman - 21 november 2013 06:55

Först vaknar man klockan 01.00 av att Tanooke ylar på mig sen somna ja om.
Lite senare vid 05.00 slår ja på kaffe kokaren när kaffet ska va klart tittar ja o har inte satt i kontakten!
Sen tar ja cykeln o efter en stund voltar man o slår i asfalten!
Sen är tåget sent!

Vilken morgon! Ja de ska kännas att man lever ^^ lite uppskrappade knän o armar trorja könkänns så! Suck nu blir de jobb senhoppas ja hhinner till träning :)

Ha en super dag

Av kajsaosterman - 19 november 2013 22:47

Åh gud kollade på Paradise hotel! my my my! hahaha asså någon har samir gjort läpp förstoring? och vilken brat! 

Kollar sig mer i spegeln en vad man själv gör och ja är ett ego ^^  ja de gjorde min kväll ^^ 


Har även en hyllning till en kill som heter Steave Kardynal! vilken gö go människa! Har haft så jävla dö trist hela kvällen när ja kom hem. Han gjorde min kväll! snälla tryck o kolla! Gråter så ja får ont i magen och sätter skratten i halsen!!! 


juste färga mitt hår här om dagen, gjorde lite blekta slingor vilket jobb det var att göra det själv! tog mig nog ca 2 timmar att få ut alla slingor! o sen i med en lila färg! Gö snyggt blev det! =) 

kollla kolla kollaa! om du inte sätt de på facebook innan för då har du ju redan sett ^^ 

 

nu ska jag ta o sova och kolla på en disney film haha yes ^^ 

ha en underbar natt kära vänner 

Av kajsaosterman - 19 november 2013 08:25

Som alla här nu borde veta så jobbar jag på ett städföretag, och de har satt sina spår ^^ 

Jag kan ta ner varnings skylten samt övergångstället för alla dammtussar som brukade gå över golven som folket i Tokyo ^^  

Yes Jag ska städa huset, kan verkligen behövas ^^ yay! =) 

   


Oh gud! ja måste berätta för er verkligen! Satt på tåget på väg hemmåt från jobbet, när vi nästan är i tomelilla så

rasslade de till och kändes som att tåget skulle vika åt sidan... Mitt hjärta slog i 220 minst!

Min första tanke va att nu hoppa någon o tog sitt liv, men riktigt så var det inte som tur va!!

Det va ett vildsvin! nu kan man ju förstå att man inte ska köra på ett sådant efter som de får ett tåg att lyfta...

Nej det var inte roligt hade lite Jet lag när ja klev av ^^


Ja juste jag färgade ju mitt hår själv ^^ 

Blev nöjd men inte fullt ut men enligt andra klär det mig =) så de är alltid kul att höra =) 


1. Gjorde slingor i hela håret

2. sen lät ja dom bli lite orange/blonda

3.la på en svart tulpan färg =) 


resultat =) får ni se när min systemkarmera har laddat upp batteriet ^^ 

 


Ciao Amigos 

/Kassiiie

Av kajsaosterman - 17 november 2013 11:45

Solig morgon i lööööve!
Sitter hos Jennifer o dricker kaffe o bara chill chill ^^

Jaha har även fått lite att göra inför jul som någrq vill färga o klippas alltid kul o få göra de fina =)

Färga håret idag o ge de lite liv! Men de får ni se senare nu ska ja vara social ^^ hade bäst!

Av kajsaosterman - 16 november 2013 19:54

Jag är en anningen annurlunda i mina inlägg de är det som gör mig mer annurlunda! chilla chilla ^^ 

 

helgen rullar som alltid yes, suck! 

Min sambo är ute och kämpar med min farkost, den är lite in bad mood den har en topp hastighet på 4 km/t eller hur man ska förklara det på ett roligt sätt så mina kära läsare inte tänker åhh gud hon skrev just inte de där, intresseflaggan viftar eller hur känner ni? 


I morgon blir det att städa lite av huset, lite to messy messy här ^^ ja är en morgon pigg mupp inte alltid kul eftersom jag aldrig fått uppleva hur det är att sova riktigt länge! vissa säger åh skönt att sova ut till 12! ja jo ja blir överlycklig om ja kan sova till 8-9 på helger its soooo kassiiies style! ^^ 


creeppy eyes! ja har man tråkigt så vad gör man inte jo lite egooo booost! 

funderar på att färga håret eller allafall smälla i en toning av nått slag, dock inte rött för de har alla nu till hösten, ja de är skitsnyggt men som sagt nått anulunna vore ju inte fel...


frisör är man så man måste ju stå ut från mängden...^^ 


check nu blir de lördags maraton med Twillights alla filmer, ja jag är en nörd men hur kan man motstå att inte se^^

morsning korsning och ni som är ute o festar ta de lugnt med spriten de är ikke bra för levern! =)


Hade gött people =) /Kassiie 

 


Av kajsaosterman - 10 november 2013 22:53

Halloj:)

Ny vecka som sagt! Börjar måndagen med lite jobb o sen vankas de träning o lite annat smått o gått :)

Nya rutiner ska införas o vardagen

1. Äta paleo gröt varje morgon håller mig tills lunchen på jobbet :)

2. Mindre mängd protein o mer sallad så ja blir mätt :)

3. Träning minst 3 gånger i veckan

4. Upp med humöret :)

Vilken lista! Underbart!

Nu kallar kudden :) skriver nog ett inlägg innan skurhandskarna åker på^^

Ching Ching!

ETT ego kort ^^ ja har alltid vart ett ego men ja är ju inte som alla andra tihi ^^ haha go natt kära vänner

Av kajsaosterman - 10 november 2013 10:16

Nu är jag på vägen igen med vikten! :)

Min start vikt: 120 kg
Min start midja:120 cm

Min vikt nu: 104 kg
Min midja nu: 113

Tappat 16 kg =)

Har byggt muskler, mycket mage :)
Ska tappa mer vikt genom att äta mindre :)

Så nu är ja igång igen hade ett glapp men nu så nu... :)

-16 KG

Grattis på farsdag :) pappa :)

Av kajsaosterman - 10 november 2013 10:08

Började denna morgon med att rita lite:) blev väldigt nöjd faktiskt :)

Vad tycker ni?? :)

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards