kassiiie

Alla inlägg under november 2014

Av kajsaosterman - 16 november 2014 00:05

Tänk att en film som är baserad på verklighet kan beröra en så mycket.

Man ska vara glad för vad man har och vilka man har i livet, en dag kan de vara försent att säga något till någon, livet kan vända så fort för oss alla, även om man är osams med någon eller vad som hälst så ha alltid i tanken att en dag kan de vara försent.
Pengar ser vi som viktigt , att ha ett jobb att ha något som vi inte har. De är viktigt att se vad vi har redan har för de glömms bort väldigt lätt.


Jag har tak över huvudet
Jag har en underbar pojkvän Patrik och hans familj
Jag har en underbar pappa och mamma och syster
Jag har äkta vänner
Jag har mycket redan här som betyder mer en vad något annat någonsin kommer göra exempel jobb , pengar ect ect

skriver detta en gång

Ta vara på ditt liv.
Ta chansen att våga förändra, de är bara du som kan ändra din livs bana ingen annan.
Våga stå i mot även om du står själv! Tro på dig själv o va dig själv finns ingen kopia av dig bara du är orginalet av just dig.

Stärkande ord från mig som kämpar som fan just nu.. även om de mesta går i mot mig så slutar jag inte tro på mig själv , att våga att chansa att tro att vilja är att lyckas!

Just be you
Ta vara på tiden du vet aldrig när de är försent.

En lång tanke
/K

Av kajsaosterman - 11 november 2014 22:51

Insperation och motivation är två powers ja använder mig av bland annat för att komma vidare i livet med träning jobb o vardagliga problem som uppstår de hjälper mig att inte växa fast eller stå o trampa på samma ställe!

Ja menar gråt i en timme om de behövs, skriv ner dina negativa tankar men bränn upp de sen för ditt eget bästa, slå på en boxnings säck på gymmet..

Efter den timmen har du ny energi! Ta fram den Posetiva känslan som får dig le o tänka jag kan fan ordna detta så de blir bra. Allt löser sig men hur de löser sig kan bara du bestämma.. your choise your life...

Senast igår fick jag höra av en arbetskollega att hon börjat träna pgn av alla mina fb Statusar som bland annat handlat om hur jag tränar , hur jag peppar andra hela tiden ect ect
hon ville ha tips o de fick hon :)

Ja har fått höra av många att jag är en insperation och de är så gött att höra!
-40 kg på 1 1/2 år liksom big big :)


Jag har världens underbaraste pojkvän mer kan ja inte begära! Du får mig att le när ja är ledsen , vi kan prata om allt mellan himmel o jord och vi förstår varandra är så glad o lycklig att jag får den äran att vara din o du min <3


Natti natti
/K

Av kajsaosterman - 5 november 2014 00:17

Om allt bara kunde frysa ett tag ni vet när bägaren rinner över eller när människor pratar i mun på varandra så Har man bara lust o skicka "freeeeaze!!!"

Så känns de...
Men tur man omringas av människor som kan och vet saker som andra inte vet eller kanske tänkt på..

att ligga ett steg före är alltid de bästa ;)

Hur du en är så gillar jag dig för den du är,
ingens ord eller vad du har i ditt bagage kommer inte få mig att någonsin släppa ditt hjärta har vi något i bakluckan. . Du är den finaste människa jag mött och så glad att jag träffat dig <3 Grattis på födelsedagen heartbeat <3

Ni får ha en awesome vecka själv blir de lugnt för min del... 2 besök på sjukan örk..

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards