kassiiie

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

Feels awesome to be ME!

Av kajsaosterman - 12 augusti 2014 12:28

 

Väldigt väldigt många har påpekat min viktnedgång när jag la ut denna, bara posetift på facebook och insta men jag tror vissa lider av lite svartsjuka och avundsjuka. 
Ni som säger att jag har "fuskat" med operation kan ju höra med alla runt om mig,min familj och min Personliga tränare för det är inte sant... Här har vi bara kämparglöd,vilja, rätt träning och rätt mat och massa envishet,posetivitet o många andra energier!!! =) 


Jag blev verkligen väldigt paff själv när jag satt och tog fram den första bilden och sen tog en ny.., att jag ens har tillåtit mig själv att se ut som på bild 1! shit vilken skillnad! Och mer skilland ska det bli.. Många tycker de räcker med hur jag ser ut nu, men det är ju jag som avgör eller hur? :) 

Visst jag ska inte bli någon bodybilder eller bara kött o ben.. ;) 


 

Jag äter en diet som heter Paleo/stenålders kost. :) 


man äter bara kött , inga spannmål som typ ris,potatis ect ect

inga mejeriprodukter bara 

färsk varor  och grönsaker i alla dess färger

bär , nötter och frukt:) 


sök på dieten så får du upp massor!

 
Tips från coahen!

 

 

Istället för grädde,matlagningsgrädde o sånt kan du använda dig av kokosmjölk de är till och med godare och billigare! 


Grönsaker

skit för fan i den klassiska salladen den gröna bollen de är inget bra med den som många vill tro , den innehåller mest vatten typ som gurka!

Köp typ ruccola,bladspenat och allt i den vägen :) bättre,nyttigare och godare:)


kör smooties på morgonen /mellis som du gör själv! inga tillsatt socker eller nått som gör de godare..

är de surt? ta då bara svep haha :P låter ju rätt komiskt! =D


Lunch/Middag 

Berikad sallad med kyckling 

Banan plättar 

omelett gjord på vatten/vann/kokosmjölk hehe så skåningar fattar o 08:er ;) 

finns hur mycket recept som hälst ;) 


nått litet på kvällen!

ägg + bacon + vatten

smootie 

exmpel


Tips!

Drick mycket vatten de renar ut massa skit från kroppen! visst vidrigt att man svettas som man stått i ett inpackat smörpacket i solen haha uuueeew! haha men vadå de är de värt! haha 


2 - 3 LITER PER DAG  istället för cola,redbull eller andra drycker som påstår sig va bra..

jag älskar redbull och JA jag dricker det! punkt! men ja vet jag ska inte men ja är ÄRLIG med det ;) haha 


 


Träning! 


UT och gå om du är nybörjare

börja jogga lätt :) 


GÅ till närmaste gym börja 1 gång per vecka :) 

sen öka! öka inte för mycket då kan de lätt bli att du tränar för hårt o tröttnar för du vill ha snabba resultat! 

ge det en chans! :)  VIll du bli fin får du lida pin! :) 


ta hjälp! de är inte farligt! ingen kollar på dig.. Visst jag har fått bitch blickar från folk men sen har dom kollat bort när man lyft skrot ;) haha 


nej nu måste jag till jobbet skulle skriva mer men får bli ikväll! 

XoXo

/K
















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsaosterman - 28 januari 2023 11:33

Jag har numera två bloggar, mer för att känner att jag inte vill blanda ihop utbildning med privatl iv, utan den bloggen som jag har på blogg.se ska vara med i utbildnings syfte. Och den här bloggen kommer vara mer inpå livet. Måste verkligen börja s...

Av kajsaosterman - 6 maj 2021 19:25

   Nu är Kassiiie tillbaka i rutan igen, det är väl härligt eller vad säger ni? Ja jag vet det har vart tyst från mig ett sju jädrans tag nu, men ni vet livet det fortsätter ju att glida på även fast en blogg står still. Som jag skrev i de tidiga...

Av kajsaosterman - 29 april 2020 08:17


?Missa inte detta fantastiska vår erbjudandet på våra produkter. ? ? Beställning: ?3-pack och få en valfri produkt. ?6-pack få två stycken valfria produkter. ?16-pack få fyra stycken valfria produkter. ?36-pack få sex stycken valfri...

Av kajsaosterman - 16 april 2020 14:37

VILL du äntligen investera i något som faktiskt fungerar :) då har du kommit helt rätt:) Dessa produkter är inga måltidsersättningar utan kost tillskott du tar innan och med måltid:) Kontakta mig på Facebook eller skriv till min mail som ...

Av kajsaosterman - 7 april 2020 08:26

Mitt kaffe kan: ?Krossa dina cravings ?Minskar din aptit ?Ökar din energi ?Förändrar fett till energi ?Hjälper till att reglera blodsocker ?Förbättrar humör och fokus ?Ökar cirkulation och syreavgivning Finns även i juice som smak...

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards