kassiiie

Alla inlägg under juli 2014

Av kajsaosterman - 7 juli 2014 16:50

 

Nämen tjena folket! 


Bloggen tog en paus under helgen, galet varmt! Galna små roadtrips! galet folk men vi har de galet kul!

Fredagen bestod av ystads träffen och galna små kryp EuuuWE! ja lovar den jävlen jaga mig! kul fick dom andra det i allafall såg väl mer eller mindre ut som en flaxande fågel hahaaha =D


 

Lördagen tillbringades med galet folk i Kristianstad, kan man inte ska man inte dricka sprit och de tror jag några lärt sig ^^ ja drack inte så ja är helt oskyldig till alla stopp på vägen hem =D haa


 

Gårdagen spenderades med härliga människor =) JA va inte sist i vattnet! haha ! 

Idag blir det nog lite bad också skulle jag tro =) skönt som fan! och idag är de ju fan stekhett! steka ägg ägg ggg haha ajjemen! 


 

jävla sann text detta =) 


I morgon blir det träning! vad jag ska gymma vet jag inte rikigt en! men nått kul blir det! 

Springning kanske eller varför inte ett pass på gymmet :P musklerna måste ju få jobba! =)

Lyfta lite skrot kanske :P yes yes =)


 

Livet har blandade känslor hela tiden, går inte en dag utan att jag tänker på allt..

Men de är vad man gör det till eller hur? 


Livet är inte en dans på rosor jämt , handlar mycket om skicklighet och teknik genom livet att inte trampa på vassa taggar och ojämna blad, ibland händer det att man gör det men de är bara upp på bladet igen för inget är omöjligt.


Träningen är min livstil den får mig må bra , den får mig att orka min vardag även när tuffa tider gäller så kan man ta en boxnings säck slå ut all ilska på den skitbra haha inte för jag är arg nu =D men bra om man får flipp! 

Har snart ett eget hemma gym! ska bara nu möblera om så ja får plats med allt =D haha hmmmm! 


Nu blev det mycket här igen men va fan gör det =) 

Nu blir det att klippa lite sen dra o bada med vänner =) ha en awesome kväll! =) 


XoXo 

/K

Av kajsaosterman - 1 juli 2014 07:34

 

Sitter just nu och äter lite kvarg lite blandat med nötter,pumpakärnor och lite smått o gott =) göttit! 

Måste ju ha lite energi till träningen! 


tänkte ta lite kort på vad jag ska ta mig an idag, =) Så ni själva får se.. =) 


Idag är det bara 17 dagar kvar!!! =) 


XooOOoXooOOo

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards