kassiiie

Alla inlägg under april 2014

Av kajsaosterman - 10 april 2014 16:00

Kapitel 1

Ingrid ska.köra på.motorväg

Ingrid har börjat köra på.motor väg ajjemen.. Hahaha stoppskylt -köra-1-dunk dunk dunk-starta om bruuuuum dunk.dunk dunk haha panik haha lastbil i back spegeln Ingrid får upp.farten allt gick bra hahahahahahahahahaaahahha..fet text

Snart hemma.blir kanske en runda ikväll inte fan vet jag lär märkas haha..

Nu ska.ja av denna buss skriver nog.en rad senare Ooooooooooover ans OoOoout :p.

Av kajsaosterman - 9 april 2014 20:52

 

Messy messy day! men rätt j*vla bra en då=)! 

Först några ärenden på morgonen sen till mamma fixa hennes hår samt byta däck på skruttibangbang eller som en polare sa: haha "bilen låter som en trimmad symaskin" Men äldre bilar som den gröna pärlan ska kanske låta så ^^

Det gör den dock haha... 



Skönaste jobb bilen o köra! denna skulle ja kunna köra jämt! =) hehe

 

Har hunnit med att träna idag med! styrka blev det och ja känner hur ögonen rullar i kors i jämna mellan rum så blir snart att lägga sig yepp yepp =) I morgon bär det av till jobb start 06.15 från Tomelilla dåraaaa! haha 

 

OMG! fick mitt körkort idag! o tro de eller ej men ser ut som en sur bläckfisk utan tentackler! 

Åh nej så kul ska ni inte få det oh nej ja tänker inte lägga ut så hela omvärlden ser... mohaha :P 


Lite kvälls sysslor sen blir de kudden yepp yepp :P 

Ha en awesome kväll girls and boyz ;)



Av kajsaosterman - 4 april 2014 04:38

 

NU har man äntligen efter så mycket kämpande typ fokus,koncentration ,svett o mycket skratt med kanon underbara körkorts lärare fått mitt körkort!!!!!!!!!!! 


 

Tack för alla gratulationer från er alla!! =) 

De var väl på tiden att ingrid/gudrun tog sitt körkort hihi =) 


NU öppnas många nya dörrar för mig inom jobb och mycket annat.! 

fy fan så trött jag är idag! helt sinnes! :P 


Vet att jag kommer sova så förbannat skönt när jag väl slutar jobbet idag =D

ska hem o sova minst en timme sen blir det väl ut i byn kanske who the hell knows =D


 

haha till alla er som inte trodde ja skulle klara det föck you! yeah! nu har jag bara ett mål kvar en så länge :P de kan bli fler dock =) de vet man aldrig =D


 

ja säger inget så har jag inget sagt... tycker den här bilden säger mer en 10000 ord. =)


Ciao 


dax o flyga till jobbet i min privata jet ;) 

/K

Av kajsaosterman - 1 april 2014 17:45

 

Efter ett liv med allt som man trodde inte skulle hända en så är man rätt jävla stark i själen..

För en tid sen avundades jag alla som hade någon att kramas med , va med 24/7 , äta tillsammans med ect ect.. jag saknar det i mellan åt.. 


Men idag påmindes jag om hur det kunde va, att kärleken också har svin vassa taggar och att man kan råka ut för en mörk kärlek inte den man ser i filmer.....

 OH tvi fan så skönt de är att va singel må jag säga! 

 


Man ska aldrig va rädd att testa igen men de lär dröja..

ja vet ju iallafall vad jag inte ska leta efter...


 

Vet att du läser min blogg...

och att du till och med har span på mig..

SLUTA säger jag bara..

Lev ditt eget liv... för de kan behövas lite repration på det alltså.. 

sök hjälp kanske?! 




 


nu ska jag ut i solen o plugga lite och få bort all negativ energi som surrar om mig..


Meditera fram dom posetiva vibbarna för de behövs....


ciao //K

 

 


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards