kassiiie

Alla inlägg under februari 2014

Av kajsaosterman - 10 februari 2014 15:26

Kämpar med vikten och.de verkar vara på.rätt väg =) köpte.denna för 1 år sen o.nu sitter.den inte så.tajt längre =)

Mina starka sidor just nu som ja.inte hade.förut är:

1. Äter mindre (tar aldrig om)
Äter inget socker,spannmål,mejeriprodukter bara färskvaror ex kött,fisk,ägg,näringsrik sallad med mera :)

2. Dricker vatten minst 2 liter.om dagen

3.motionerar varje dag.
På mitt jobb arbetar vi.med kroppen dagligen lyfter,går ect ect

Ja går var jag en.ska Tar lite längre.tid med de är det värt :)

Jag peppar mig själv helt enkelt.
Jag ska.få.en.fitness kropp med hjälp.av min egen vilja, min styrka och.min Envishet. Ingen jävla operation här inte:)

Vad.gör ni.för att er kropp ska.må bra?

Btw alla.punkter blir av min mobil haha


Fick pengar av.min underbara mormor o morfar :-) så köpte två fina tavlor tack så.mycket älskar er :-)

Puss.o kram

Av kajsaosterman - 9 februari 2014 11:57

 

AH! ja vet inte vad jag ska skriva här alls, min hjärna är helt tom! wtf! 

Helgen har vart helt okej...men än e den fasiken inte slut ska gå till boan och inhandla en tavla yay! som jag fick i inflyttningspressent av min älskade mormor och morfar =) 



ÄNTLIGEN börjar snön försvinna! så underbart! I liike it! oh hell yes =) 

vad har ni för er idag? =) 



Av kajsaosterman - 6 februari 2014 06:45

Allt känns som.en ren soppa och ja hatar de verkligen! Ja har inte koll på saker ja.borde ha och ja.försöker.fixa men.de är.inte så lätt alltid..

Har tagit.mig väldigt.långt i.mitt liv ska alla.veta, ja har vart en riktigt bortskämd snorunge men nu står jag på egna ben vet ni hur stor den lyckan är?

Var arbetslös i en evighet, men de vände.efter en impuls intervjuv :)
Man.måste våga chansa, man Måste.

Vill man ha nått då.får man jävlar i.det vara på själv också man kan inte räkna med att andra kan fixa allt.åt en.och de har.ja fått svart på vitt på..

Titta var ja står idag!

För några Månader sen hade jag inget jobb.
Jag mådde skit.pga av att vara arbetslös
Ja hade.aldrig.pengar till.nått

Idag står jag
Med ett kanon jobb
En egen lägenhet
En duglig ekonomi
Ja klarar.mig.precis

Kalla mig gärna för fet/tjock pojkar och flickor
Det rör.mig.inte ett skit.:)

De komiska är att alla påstår sig.veta vem.ja är här nere men ni vet inte ett skit om.mig.igenkligen, de finns 2 som.vet o.dom litar ja 100 % på.

Btw ni peppar mig enormt genom.att försöka få.mig.att.falla men tyvärr fuckers ja kommer krossa.er.alla haha.


Mot jobbet nu.börjar.halv.åtta.men.vad.gör.det mig ja.måste alla.fall.ta kvart över sex.tåget höhö annars hinner ja ikke! Suck.

Hoppas.min förkylning minskar så ja kan träna ikväll :)
Yes Yes.snart helg vad.ska.ni göra?

Peace and OoooOout
/K.

Av kajsaosterman - 3 februari 2014 05:54

Ja vill ha sommar nu!!! Vet ni varför?

1. Tidiga soliga mornar
2.sommarsolens sköna kvällar
3. Grillning o solnedgångar vid havet!
4. Stockholmarna kommer till Skåne

Som sagt ja har vuxit i själen! Ska klara alla mina mål!:-) även om de finns.sura miner från ett par stycken men vet ni.vad??

Ja vänder ert gnäll till.något.positivt
Nu är.de jobb.hörs sen
Ciao

Av kajsaosterman - 2 februari 2014 22:34

Galen helg men ändå lugn :)
Nu jävlar haha i.morgon startar jag upp.med träning delux i 30 dagar! Äta nyttigt o äta rätt!!! Inget socker inget verkligen!

Kilon ska rasa och muskler ska byggas!
Har mitt mål i huvudet på hur mycket jag ska klara gå ner men som jag.inte tänker dela med.mig av bara om jag klarar det :)

Innan träningen i.morgon ska jag klart till jobbet! Lovley! :-)


Titta inte tillbaka på det som varit,
Se Frammåt håll huvudet högt och fortsätt din stig utan att ta omvägar.

Jag klarar detta! Att va stark är att va på väg =)

Ha en awesome kväll

//K

Av kajsaosterman - 1 februari 2014 01:22

Yeah baby thats my next move^^
Sitter ute och tittar på allt de jag har så mycket minnen av, kan se Soliga sommar dagar, tidiga vår mornar med så mycket minnen...

I dag flyttar jag till min lägenhet,
Detta är nog det svåraste valet jag någonsin gjort, de var till och med lättare att flytta från min hem ort till Skåne en vad detta är..


Klockan är.runt fukkin 01.01 Kan inte.sova sitter och oroar mig för.framtiden, även fast ja vet att ja fixar detta....

Ja kan.om ja verkligen.vill
Sån är.jag

En
Liten irritation som bara sitter fast i någon av mina hjärnceller o studsar runt som likt en ivrig liten terrier som vill ha sin boll....

En.sak min.åsikt tyck vad.ni vill...

Ja ignorerar människor som gjort mig illa o ja har en.jävligt lång stubin men när den.är nådd så är den...
Berätta inte för.mig vad jag får göra och.inte göra...


Ha.en awesome kväll för resten av folket
/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards