kassiiie

Alla inlägg under oktober 2013

Av kajsaosterman - 22 oktober 2013 16:39

Tog tid men Gud så nöjd ja blev :) lite renkammning o lite extra o lite bättre spray så kommer de bli perfekt :)

Vad tycker ni? :)

Av kajsaosterman - 21 oktober 2013 06:44

Sitter på tåget till Jobb :) Yay! Casch is king^^
Ska börja köra Mat dagbok här på bloggen för att kunna inspirera andra till att äta nyttigare o nyttigt är inte jämt så vidrigt som många tror ^^ ja gör de också för att peppa mig själv :)

Mat Dagboken del 1

Frukost: 1 kopp kaffe + en valnötsmacka + en frukt

Middag : ruccolasallad med röd paprika + en kyckling filé llika stor som min knutna hand + en frukt o vatten

Kvällsmat: jordgubbs smoothie (ägg+banan+bär) Inga mejeriprodukter eller spannmålsprodukter. Till de en frukt o vatten :)

Där va min mat lista på denna dagen ^^
Ja äter efter stenåldersdieten o det funkar för mig :) finns ju ton med olika dieter men skönt att ja hittat min:) ja har gått ner massor i vikt har vägt 120 kg från början nu ligger ja snart under 100.

Ja har haft ett avslag ett tag, har inte haft motivationen men äntligen har jag lyckats fått tillbaka den =) ja tror de va att ja börja gå upp i vikt igen att ja la till min lata sida till o sen slog de mig hur hårt ja jobbat för att komma ner så mycket, och tänker inte släppa de nu go go go :)

Har fått höra av min mamma att ja alltid haft de jobbigt men jag har aldrig slutat ja har aldrig gett upp ja har kämpat o jävlar i de att de ska ja göra nu också :)

så nu så i kväll blir de funktionell träning och Zumba :) lagom svettig blir man haha ^^
Kom o va med? :)

Hoppas ni har fått lite pepp till ett bättre hälsosammare liv :) ja får motivation att peppa andra :)

vad är erat sätt att bli motiverade?
ni kan svara anonymt om ni inte vill ange namn :)

Ha en kanon dag :)

Obs vill ni ha recept på valnöts brödet som är glutenfritt säg till :)

[Bild]

Mums med te till och skinka!

Av kajsaosterman - 21 oktober 2013 06:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 20 oktober 2013 19:29

isbergs sallad inte alls är nyttigt att de bara innehåller mestadels vatten?

 
Själv fick ja reda på de av min pt :) så nu ska ja äta mer grönt :) typ som ruccola kanon gott ^^

 

Helgen har varit trevlig =) vart hos systrarna Wexö på kalas och fått vara lite barnvakt åt söta Max:) pratat o haft allmänt trevligt :)

I morgon vankas jobb med sus:) yay!
Kanon kul har vi när vi jobbar! =) 


nu ska jag avnjuta lite te o walnötsmacka o mysa med familjen =) ni får ha en fortsatt trevlig söndag kära vänner.


Av kajsaosterman - 18 oktober 2013 17:08

Rätt skönt att vara så kreativ o kunna designa sin egen blogg design till bloggen behöver inte be andra om deras tid ^^
Själv lärd o lite tips från bekanta sitter som en smäck! :)

Oh yes is friday! Chill i helgen bland annat kalas för sambons syster :) o lite mys med familjen:)
Jobbat idag också kanon dag :) mer jobb på måndag ^^ men nu är de helg ^^

En sak ja stör mig på är att vissa som bloggar gnäller på att ingen kommenterar deras inlägg, kanske inte finns nått att säga eller så kanske man inte vill... Bara checka läget liksom o sen vet ja att de gör exakt likadant själva haha kul va ^^

Nu går mitt tåg hem snart =) yay!

Av kajsaosterman - 17 oktober 2013 16:23

 

Dagen har varit grå men ja är tillbaka med ny energi! yay! 

Skulle blivit zumba ikväll men ja ångra mig och nu har jag bestämt mig för att ta mig ut och springa i skogen en stund, ger mig lite själv terapi för de behövs.. bara ja och löven i alla dess färger oranga,bruna,röda ja höst! I love! 

Sitter och lyssnar på stifttelsen - En annan värld den är så sjukt bra! hela bandet är bra! top ten! 


Jag tänker inte öppna upp mig helt här eftersom jag ingenkligen inte riktigt vet vem eller vilka som läser min blogg.. vet att de är 5 - 6 personer per dag i min statestik.. men mer har ja inte orkat gå in på.. tss ja kan om ja vill ^^ 

Kan säga att ni som påstod att jag aldrig skulle kunna få ett jobb och en anställning hade ju så fel! har nyss fått en deltidsanställning så de så ;) 

 

Har fler planner som kommer lösa sig rätt snart =) ska bli otroligt skönt eftersom detta kommer ge mig mer frihet =) yes yes =) 

Jag bloggar inte lika mycket längre men de är ju för jag har fått ett jobb som jag verkligen vill ha kvar =) Mitt yrke som frisör finns kvar på listan en, men har inte riktigt råd att köra på det yrket just nu, måste få ihop lite casch till de :P 

klipper gör jag i allafall =) har mina små stamkunder inom familj,släkt och vänner :P de är najs :) 


Vilket tjat de är om viktminskningar över allt, de har blivit som ett baby bom! 

De skrivs överallt i media,bloggar,facebook,twitter och instagram... 

AHHHH! sick!


Så länge man gör det för sin egen skull och tänker på sig själv 

De gör jag varje dag.

Du är UNIK 



nej nu ska jag hoppa i tränings skorna och ut så kanske jag skriver en rad senare...


Peace people! 


/Ms K

Av kajsaosterman - 14 oktober 2013 06:36

hello People!

Pigga eller morron trötta så ena ögat inte går att öppna? Ja har haft turen o bli en morgon människa :)

Ah dessa ilandsproblem!
1...När man ser någon skrivit något som är taget precis i samma ord som en själv!

2.. När man inser att kaffet är slut när man inte hällt i kaffe i kaffe kokaren!

3..När vissa människor har fel och man vet till 100 % att dom har fel! Enoying!

Ikväll är det Zumba som gäller! Gött! Längtar redan^^ i morgon är man ledig så då blir de att åka o klippa lite äldre människor i Vallby =) yay!

Ha en bra dag

Av kajsaosterman - 1 oktober 2013 17:08

Hej Hej alla som läser denna grymt intressanta blogg! ^^

Har för ca en timme sen slutat jobb, han med en pratstund på Studion of course! :) kan säga att de har varit en grymt rolig jobb dag idag :) massor av skratt ett tag trodde ja seriöst att ja skulle få kramp i magen av allt skratt haha ja jag Säger då de^^
Har retat min kollega idag haha om ni är som mig alltså har riks svensk dialekt så pratar man ju väldigt tydligt ^^ nej inte som nollåtter för de ä ja inte är en sörmlänning i blodet ^^

I alla fall så bad ja henne säga Gurka men skåningar bryter ju tungan halvvägs så de blir guuuuka eller som gott blir gått eller som error blir erggggor haha ^^ inget illa ment ^^

Grattis till Maggan som fyllde idag o bjöd på tårta så nu måste ja hem o träna av de kalorierna haha jaja de var gott =)

Ohhhhiii har så ont i min tand! Skönt att bli av med den värken snart!

Ciao Amigos //ms K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards