kassiiie

Alla inlägg under maj 2013

Av kajsaosterman - 13 maj 2013 09:52

I fredags åkte min kära mormor och morfar hem till Tystberga igen, var kul och ha er nere =) 

I lördags så var älskling och jag på ett väldigt fint bröllop som ägde rum i Skillinge kapell mellan älsklingens syster Charlotte och hennes man Peter =) bröllopet var verkligen vackert och bruden var så fin =) 

Maten var kanon och tårtor och dricka till det med roligt och trevligt sällskap =) 


     

Dans och live musik hölls sedan på kvällen=) tack för att vi fick komma =) 

Nu blir det att gå en runda med Tanooke =) 

//K

Av kajsaosterman - 13 maj 2013 09:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 11 maj 2013 12:47

 

Lukten av nyklippt gräs, solen som står mitt på himmlen och fåglar som kvittrar! bättre kan det inte bli.. =) 

Nu är det snart hög tid att hoppa in i duschen och göra sig i ordning då vi ska åka på Bröllop idag =) kul ska det bli. =) 


Har inte orkat blogga något då jag jobbar mellan 14-22 varje dag nästan =) så ja.. Ja jag trivs på mitt nya jobb=) men de är mycket att lära sig och ta in, men det kommer jag in i hoppas jag =) annars lär det bli tufft! =)


Nej ni får ha en awesome dag=) /

K

Av kajsaosterman - 4 maj 2013 10:20

 

Allt är städat och fixat! mamma kommer sedan med resten och gör allt perfekt=)

Pappa och mormor och morfar är på väg ner! och syrran och siggan är här och gör det fint på ute platsen =) 

 

Ska bege mig till Boan och inhandla lite nu tänkte jag ^^ 

 

vilket underbart väder vi har idag kan ju inte bli bättre! 

ha en awesome dag

/K


Av kajsaosterman - 1 maj 2013 22:08

Dagen har varit speciell och väldigt mysig, många gratulationer från släkt och vänner tackar och bockar :-)

Fick av min älskling den nya super heta Xperia Z :-) I löööööve! Kameran, ljudet och storlek på telefonen är perfekt!!<3 tack älskade för den fina presenten<3


De var ju inte så illa att fylla 25 men nu tar jag nya tag i livet och börjar med nya jobbet på måndag inklusive att jag förhoppningsvis börjar med mitt körkort snart också:-)

Snart helg då min födelsedag ska firSd med släkt o vänner o familj ska bli bli riktigt trevligt<3 imorgon blir de ayr besöka jobbet och på morgonen hinna med ett träningspass med spinning och fysisk avslappning samt Zumba på kvällen då min nackspärr släppt vilket är gudomligt skönt .

Nu ska ja ägna tiden kvar av kvällen med mitt hjärta. Ha en fortsatt trevlig kväll folket<3

Over and out
//K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards